28.12.2011 v 13:14
[Whitey]
- oprava pádu (pokus poškodit zničitelný předmět)
- obarvení poškození podle typu
- doplnění chybějící definice kostěné zbroje
- zapomenutý vliv "defaultní zbroje" NPC (NPC je možno přiřadit kus zbroje reprezentujícího kvalitu jeho kůže/těla)
- oprava hlášení poškození u IDestructable (zničitelné kameny apod.)
- přidání hlášení poškození u IDestructable kde chybělo (poškozování magických zdí apod.)
- zapomenutá animace při útoku na IDestructable
- při použití zbraně (např. krumpáče) na IDestructable se simuluje dvojklik (např. u kamene dvojklik zahájí automaticky útok a poškozování kamene)
[Geo]
- úpravy klienta pro gumpy (změny se projeví až po úpravě gumpů!)
- úprava definic zbrojí (možnost "klonovat" parametry na podobných částech)
- oprava pádu (pokus poškodit zničitelný předmět)
- obarvení poškození podle typu
- doplnění chybějící definice kostěné zbroje
- zapomenutý vliv "defaultní zbroje" NPC (NPC je možno přiřadit kus zbroje reprezentujícího kvalitu jeho kůže/těla)
- oprava hlášení poškození u IDestructable (zničitelné kameny apod.)
- přidání hlášení poškození u IDestructable kde chybělo (poškozování magických zdí apod.)
- zapomenutá animace při útoku na IDestructable
- při použití zbraně (např. krumpáče) na IDestructable se simuluje dvojklik (např. u kamene dvojklik zahájí automaticky útok a poškozování kamene)
[Geo]
- úpravy klienta pro gumpy (změny se projeví až po úpravě gumpů!)
- úprava definic zbrojí (možnost "klonovat" parametry na podobných částech)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.