28.12.2011 v 19:14
[Whitey]
- zrušení databáze Armors.xml, třídy ArmorDef a ArmorInfo (obsolventní, duplikace údajů):
--- přesunutí parametrů ReqStr, ReqDex, ReqInt a ArmorMaterial do CS3Armor.xml
--- doplnění CS3Armor.xml o dosud nezařazené typy zbrojí (StrongPlate, WhitePlate, KingPlate a další)
--- doplnění skript dosud nezařazených zbrojí o načítání parametrů z CS3Armor.xml
--- zrušení skript itemů StuddedCap, ChainGloves, StrongChainGloves a RingmailCoif (neexistují, není grafika)
--- správné načtení blokování magie zbrojí (z CS3Armor.xml místo z Armors.xml)
- zrušení starých resistencí zbrojí (obsolventní, nahrazeny absorpcemi)
- upravení zacházení s požadavkem na sílu, obratnost a IQ u zbrojí (vyřazení starých skript, zjednodušení)
- zrušení nepotřebného CS3TestItem
- oprava hlášky kouzla Confusion (po 2.)
- úprava parametrů ShieldOfFaith (místo stanovování nepoužitých resistencí se nastaví absorpce - zatím se asi neprojeví do hry, musím zkontrolovat vlivy štítu v absorpcích)
- úprava výpočtu požadovaného perku na zbroj podle jejího typu (nebo kombinace typů), místo podle materiálu
- debugovací item BagOfArmors, obsahuje všechny zbroje mimo štítů (štíty odblokuji až po jejich převodu do CS3Armor.xml, nyní nemají žádné absorpce + nutno zkontrolovat vliv)
POZOR, restart bude vyžadovat asistenci GM, bude se mazat CS3WeaponDispenser a StuddedCap
- zrušení databáze Armors.xml, třídy ArmorDef a ArmorInfo (obsolventní, duplikace údajů):
--- přesunutí parametrů ReqStr, ReqDex, ReqInt a ArmorMaterial do CS3Armor.xml
--- doplnění CS3Armor.xml o dosud nezařazené typy zbrojí (StrongPlate, WhitePlate, KingPlate a další)
--- doplnění skript dosud nezařazených zbrojí o načítání parametrů z CS3Armor.xml
--- zrušení skript itemů StuddedCap, ChainGloves, StrongChainGloves a RingmailCoif (neexistují, není grafika)
--- správné načtení blokování magie zbrojí (z CS3Armor.xml místo z Armors.xml)
- zrušení starých resistencí zbrojí (obsolventní, nahrazeny absorpcemi)
- upravení zacházení s požadavkem na sílu, obratnost a IQ u zbrojí (vyřazení starých skript, zjednodušení)
- zrušení nepotřebného CS3TestItem
- oprava hlášky kouzla Confusion (po 2.)
- úprava parametrů ShieldOfFaith (místo stanovování nepoužitých resistencí se nastaví absorpce - zatím se asi neprojeví do hry, musím zkontrolovat vlivy štítu v absorpcích)
- úprava výpočtu požadovaného perku na zbroj podle jejího typu (nebo kombinace typů), místo podle materiálu
- debugovací item BagOfArmors, obsahuje všechny zbroje mimo štítů (štíty odblokuji až po jejich převodu do CS3Armor.xml, nyní nemají žádné absorpce + nutno zkontrolovat vliv)
POZOR, restart bude vyžadovat asistenci GM, bude se mazat CS3WeaponDispenser a StuddedCap
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.