Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
[Whitey]
- optimizace používání AIAdvanced.MountCheck (používání mountů)
- optimizace AIAdvanced.SupportSpells (podpůrná kouzla)
- optimizace metody zjišťující jestli hráč vidí NPC (při přesunu NPC domů)
- optimizace metod zjišťujících připravenost ke kouzlům
- vytvoření a optimizace používání AIAdvanced.PetCheck (ovládání petů, NPC si udržuje pety u sebe, nad 1/2HP je použivá k útoku, pod 1/2 k obraně)
- úprava seznamu drahokamů (rozdělení na surové a broušené)

- oprava uvěznění hráče stráží (nefungovalo pravděpodobně už od přechodu na CS3, já si říkal jak je možné že se napadají strážní a nikdo za to nesedí!!!)
- aby byl hráč uvězněn nemusí být v bezvědomí, stačí i paralýza, nebo spánek
- oprava stráže s FightMode.Aggresor (nevybírala si NPC podle blacklistů, jen ty co na ni útočí)

- npc modlení probíhá pod systémem modliteb, ne magie
- stráže neútočí na vězně

- oprava chyby ve vybavování primární/sekundární zbraní (primární zbraň obouručná + pokus o sekundární štít)
- přidání layerů pro ShieldOfFaith (stejné jako střední štíty)
- oprava chyby v GumpPlusLight
- oprava udílení pokuty za vraždu ve městě (strážní blacklistovali sami sebe apod.)

- snížení bonusového zranění za sílu větší než je požadavek zbraně
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 29.01.2012 v 00:14

Skok na fórum: