Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
[Whitey]
SVN 754
- oprava zobrazení nastavovacího gumpu SnoopableRestoreContaineru (šacovatelný obnovitelný kontejener)
- oprava bugu kdy se šacování dalo urychlit druhým kliknutím na kontejner
- úprava chování šacovatelných věcí po dvojkliku
- oprava načasování timeru řídícího dobu zobrazení kontejneru po úspěšném nahlédnutí šacováním
- změna chování NPC při odhalení krádeže (FightMode.None = jen křičí (pokud je humanoid), ostatní zloděje napadnou)
- přidáno chování NPC při odhalení šacování, chová se jako při pokusu o krádež
- přidána reakce hráče na odhalení šacování (stejná jako u krádeže)
- oprava chování SnoopableRestoreContaineru bez nastaveného strážce a ze zapnutým mazáním obsahu bez strážce
- přepnutí do GM režimu zruší akci "držení zloděje" (kdy je GM drženo jako zloděj)
SVN 752
- doplnění kontextu do skript GoldWire
- přidání položky Scraps (zbytky) do výrobního procesu (zatím bez funkce - nutno upravit výrobu, jde o věci vypadávající spolu s výrobkem při výrobě)
- lazení zacházení s ItemsDatabase.XML (mimo jiné odstraňování položek zrušených při editaci, kdy má dojít ke zrušení celého xml atributu)
- oprava porovnávání surovinových klíčů a výrobních procesů (null a prázdné pole mají být považovány za to samé)
- oprava ukládání a indexování upravených návodů
- oprava ukládání a indexování kopie návodu
SVN 748
- oprava pádu v gumpu editace návodů

[Geo]
SVN 749
- Šablona pro jednoduché předměty (suroviny pro výrobní návody)
SVN 755
- Úpravy soubojového systému kvůli resyncu
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 03.07.2012 v 17:54

Skok na fórum: