Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 847-850
[Whitey]
- doplnění StrongFemalePlateChest do CS3Armor.xml
- odstupňování zpráv o vybavení snižujícím obratnosti a regenerace staminy (zbraně a zbroje)
- úprava gumpu nastavení dolů a gumpu AliasListu (rozšíření zobrazení reálných šancí na tři desetinná místa, v AliasListu upraven zápis parametrů delších než textové okénko)
- úprava zobrazení popisu výrobku (zatím pouze popis v knize, svitek musím upravit; popis zobrazuje jen jeden skill/perk i když jich může být definováno víc)
- úprava debugových hlášek při třídění rudy
- opraven vadný vzorec při třídění rudy (obrácené znaménko při testu horní hranice požadavku -> šance na vytřídění se neházela když měla, tj. když byl skill v rozsahu min-max ale až když byl větší než max - pak to ale už nemělo smysl)

SVN 844-847
[Whitey]
- přidán Křišťál a Magický Křišťál (nutno po restartu naplnit kontext!)
- upraven defaultní drop dolů (Diamant je vzácný (1%), místo něj drop Křišťálu)
[Stig]
- úprava výrobního postupu Křišťálového prachu (původně Diamantový prach)
- doplnění definic Křišťálu a Magického křišťálu
[Geo]
- zrušení taktického pohybu po bojišti
- doplnění možností EquipDefinition používající aliasy
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 29.07.2012 v 13:54

Skok na fórum: