Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 954
[Whitey]
- drobné úpravy zpracování těl Zálesáctvím (natočení k tělu, animace, zvuk)
Přepracován systém trofejí:
- definice trofejí skrz TrophySet.xml, rozšíření a zjednodušení definice (doteď byly definice hardcoded)
- úprava výroby (výsledek nepadá hned ale provádí se 4s CommonExclusiceAction)
- pro výrobu trofeje je potřeba mít Zálesáctví 40 nebo Anatomii 60 nebo Znalost zvěře 80 nebo Krejčovství 100

SVN 942-953
- úprava omezení okrádání těl NPC (nekradou systémová NPC /stráže, vendoři, bankéři apod./, nezranitelná NPC (invul), NPC s řemeslnickou zakázkou, zvýšen limit IQ pro krádež itemu na 25 /do 24 krade jen jídlo/)
- vyřazen IBeverageSource ze zdrojů (není surovinou, ale základní třídou)
- úprava intoxifikace a alkoholu, po restartu se prověří detox (nastartují timery, případně zruší efekty)
- oprava chyby skript, omezení cílů příkazu ID (pouze předměty, NPC a IxxxxxSource)
- zrušení debugu AliasListu (debug dotazu na neplatný list)
- umožněno zadávat kontext pro IxxxxxxSource
- upravena editace výrobních návodů o zadávání obsahů zacílením nádoby (zacílení sudu oleje přidá 750 jednotek IEdibleSource; pokud byl zamýślen jako surovina "sud oleje" je nutno ručně ho vepsat)
- skryté NPC nevykrádají těla (skryté systémově, pomocí Hidden, nikoliv pomocí plížení)
- NPC skrytá pomocí vlastnosti Hidden nelze odhalovat přeběhnutím přes něj
- summony a peti nelootují
- úprava procesu neviditelnosti (sám sebe vždy vidím)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 01.09.2012 v 14:37

Skok na fórum: