Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Lidi, tolik práce se udělalo a nikdo neudržuje changelog?
Herní komunito, takhle se RT činil za dobu mé indispozice:

SVN 1038-1103
[Geo]
- Podpora pro předání informace o přihlášeném uživateli na IRC
- Oprava chyby způsobující pády serveru (ošetření chybných stavů)
- Vliv perků HealMaster, DestructionMaster a SoulMaster na dostupnost a obtížnost modliteb v daných sférách
bug854 Výpočet udělených zkušeností postavě dle dvou variant: úroveň hráče, nebo bojeschopnost (použije se výsledek výhodnější pro hráče)
bug1023 Úpravy (GM) gumpu pro ovládání skupin NPC
- Opravy chyb způsobujících pády serveru
- Úprava sestavování seznamu brnění (drobná optimalizace výrazu),
- Změna priorit inicializace interakčního systému a databáze npcček (kvůli dynamickým třídám).
- Podpora nové verze klienta,
bug1008 Dočasné efekty na předmětech - počítat čas až od prvního vzetí z truhly (= v lootu/truhle již můžou být např. očarované věci)
- Oprava generování statistik
bug637 Údaj v logu o čase ve formátu HH:mm:ss (24h formát, včetně vteřin)
bug1019 Oprava chování NPC Teleporteru (CreatureTeleporter)
- Ošetření chyby při načítání serveru (chyba v serializaci)
bug1024 přidání datumu a času k záznamu o prohřešku v Zákoníku, oprava logiky při mazání záznamu
bug994 Opraveno mizení vyrobených stolů a mlýnů
bug1012 úprava výrobních návodů (vkládání do hry pomocí názvu produktu), Ošetření při opotřebovávání nástrojů během výroby, aby nebylo možné opotřebit nástroje, se kterými se nepracuje
bug1018 Zprovoznění triggerů OnDamage a OnKill v interakcích
- Výkřik NPC při zásahu (InhumanSpeech),
- Test na změnu cíle při zásahu (AIAdvanced)
- Pokud je NPC na farmě, report útoku do logu
bug1005 Ošetření na nedostatečnou znalost aktivního perku při pokusu o použití makra
bug993 Úprava respawnovacích truhel kvůli respawnovacím časům delším jak 24 hodin, zapamatování času při respawnu věcí
bug1011 Podpora interaktivního textu pro Stage, Podpora interaktivního textu pro ItemCreator/Props, Řešení interaktivní stage v interakcích

[Stig]
- spousta práce na NPC
- spousta práce na předmětech a ID
- drobná úprava zbraní a zbrojí (parametry pro nově vložené věci)

[Whitey]
- odpojení kouzla ShrinkItem pro vysokou systémovou nebezpečnost
- přidána konfirmace před smazáním záznamu z TopPlayers
- oprava nápovědy titulů, u kterých došlo k záměně mésíce<>týdne
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 08.12.2012 v 13:54

Skok na fórum: