Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 1139-1143
[Whitey]
bug1020:
- klíči od NPC (GuardKey) lze nastavit že zmizí při zabití NPC (nastavuje se skrz spawner)
- na spawneru lze každému z NPC nastavit jeho klíč (Guardkey, feature zcela nahrazuje GuardSpawner)
- na spawneru lze nastavit kolikrát dojde k ativaci BossSpawneru pro vyvolání více NPC bez nutnosti hromadného spawnu (pouze skrz [prosp)

bug983, Upravena definice "dechu":
- Dosah = -1 -> cílem bude samotné NPC (hodí to na sebe)
- Fixovaný cíl -> cílem dechu bude lokace a ne hráč (a ten má čas utéct)
- Předmět -> předmět vytvořený v místě dopadu dechu; pokud je nastaven výbušný dech budou předměty vytvořeny v celé ploše
- Opraven účinek výbušného dechu, zraněny mohou být jen cíle zranitelné vydechujícím NPC

- opraveno odstranění NPC ze spawneru při nestandardním odběru (např. najmutí vendora, nebo eskorta NPC)
- oprava nechtěného spuštění BossSpawneru při kompletním respawnu základního spawneru
- v Zákoníku lze označit skupinu do které se dávají NPC generované spawnerem s nastaveným Rulerem
- přidány popisky do tooltipů v gumpu Zákoník/Administrace skupin
- stráže generované spawnerem s nastaveným Rulerem se zapisují do tohoto Ruleru (pro budoucí výpočet nájmu za stráže)
- práce na Surovinách (kontrola a dokončení provázání vlastností předmětů a surovin)
- vyřešení nesprávných cílů pro eskortovatelných NPC (špatné hlášky NPC)
- NPC zraněné "přítelem" by mělo jeho útok ignorovat
- úprava sesílání avatarů (problém NPC s více avatary najednou)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 27.12.2012 v 20:29

Skok na fórum: