12.01.2013 v 17:22
SVN 1209-1220
[Whitey]
- eskortovatelnému NPC (a jeho spawneru) lze nastavit tag pro interakce (tak bude přidělen průvodci NPC, na konci zase odebrán)
- strážný při ovládání Zákoníkem nebude odebrán ze svého spawneru
- příkaz [MoveItem pro posunování a otáčení předmětů a NPC
- úprava [MoveItem na plnou funkčnost (multi, area, podmínky atd.)
- zpřístupnění [MoveItem i hráčům (hráč může posouvat jen předměty a NPC u sebe v domě, starostové svoje stráže)
- BaseGuard má směr kterým hledí když nemá co dělat, tento směr se nastaví při příkazu Stop/Stay, při zadání stanoviště Zákoníkem a při otáčení příkazem [MoveItem
- oprava funkce Zákoníku "Rozchod" (strážný se nepřenesl na domácí pozici)
- ošetření pádu v interakci (pravděpodobně smazání cíle nebo nositele interakce za běhu interakce)
- úprava regenerace many pro NPC (podle povolání nebo skillů se nastaví regenerační model mág/kněz/ostatní)
[Whitey]
- eskortovatelnému NPC (a jeho spawneru) lze nastavit tag pro interakce (tak bude přidělen průvodci NPC, na konci zase odebrán)
- strážný při ovládání Zákoníkem nebude odebrán ze svého spawneru
- příkaz [MoveItem pro posunování a otáčení předmětů a NPC
- úprava [MoveItem na plnou funkčnost (multi, area, podmínky atd.)
- zpřístupnění [MoveItem i hráčům (hráč může posouvat jen předměty a NPC u sebe v domě, starostové svoje stráže)
- BaseGuard má směr kterým hledí když nemá co dělat, tento směr se nastaví při příkazu Stop/Stay, při zadání stanoviště Zákoníkem a při otáčení příkazem [MoveItem
- oprava funkce Zákoníku "Rozchod" (strážný se nepřenesl na domácí pozici)
- ošetření pádu v interakci (pravděpodobně smazání cíle nebo nositele interakce za běhu interakce)
- úprava regenerace many pro NPC (podle povolání nebo skillů se nastaví regenerační model mág/kněz/ostatní)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.