Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 1396-1411
[Whitey]
- vliv nápojů na maximum životů, staminy a many
- oprava některých atributů Mobile, které mohly bít ztraceny pŕi inkrementálním savu
- Interakce, CountItems: vyhledávání v celém majetku postavy (teď jen v batohu), podpora SecondaryID
- Interakce, HasItem: podpora SecondaryID
- oprava textu smlouvání (byl/byla starostou)
- oprava vrhu pochodní (vzdálenost víc než 1)
- úprava postupu zapalování pochodní (optimizace)
- přepracování rozlití nových nápojů (stále nekotroluje Z a CanFit)
- opravy chyby v zážehu nové nadoby s hořlavinou pomocí výbušniny
- zamezení uklouznutí GM na loužui nové tekutiny
- oprava načítání enumu z XML (konkrétně se nenačítal správně Layer pro ID)
- oprava funkce Ignite() u starých louží (moje chyba)
- vylepšeno generování louží nových nápojů (souřadnice Z)
- ohnivé výbušniny zapalují nádoby s hořlavinami
- vrácení hlášky o úspěchu zapálení ohně
- prodloužení timeru nových louží (déle vydrží)
- prodloužení timeru ohně z nových louží (déle vydrží + řídí se obsahem alkoholu)
- oprava zobrazení obsahu nádoby ("Prázdné" jen když je to opravdu prázdné)
- oprava plnění nádob (kompatibilita stará<>nová)

[Marina]
- oprava chyby (nezobrazoval se text k precteni - pouzita spatna metoda)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 23.02.2013 v 17:42

Skok na fórum: