Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 1469-1516
[Whitey]
- oprava zobrazení informací v herbáři (nezobrazovalo se info o věcech získatelných z rostliny)
- ošetření pádu (nekopatibilita nových tekutin a starých nádob)
- ošetření pádu (při editace předmětu v Bestiáři)
- chybějící automatické nastavení priority timerů pro časování OneDay, OneHour a OneMinute
- převedení Síry (SulfurousAsh) a Prskavky (LesserFireExplosion) na IBurnable (sjednocení způsobu zážehu)
- zvuk u zažehnutí Síry
- timer pro statické zdroje žáru zažehující/poškozující některý z předmětů v okolí
- chybějící parametr "Hořlavé" u lékařského lihu
- oprava zacyklení u zažehnutí nádoby s hořlavinou ohnivým výbuchem
- přidáno třídění BaseBeverageContainer v ContentUnit podle obsahu (Content)
- přidána podpora množství do SID BaseBeverageContaineru (SID "Voda%50" = generovaná nádoba bude obsahovat 50% své kapacity vody, interakcí požadovaná nádoba musí obsahovat nejméně 50% vody)
- opravena chyba příkazu [ConvertOldBeverages (pozdě, ale přece; nové nádoby nekopírovaly všechny nastavení starých, tj. kvalitu, Craftera atd.)
- vliv nápojů pitých v hospodě roste až o 20% (+2% za každého hosta navíc, max. +20%)
- oprava pádu v SendRemovePacket (pád enumerátoru)
- úprava spotřeby předmětu interakcí (rozlišení množství obsahu pomocí SID)
- příkaz [hlad ([Hungry, [jidlo) zobrazuje mimo nasycení i stupeň a bonusy z napití
- oprava zobrazení procent napití v příkazu [hlad
- podpora % v sID při ručním vytváření nádoby ([add JugBeverage Voda%50)
- oprava zacyklení vývěsek (parametr RootBoard)
- oprava přiřazování Workplace a Activator v editaci výroby
- oprava pádu v hoření (moje chyba)
- ID do XML ukládá BaseType pouze pokud je definován jako Template (nefunkční nově přidané Lovecké vývěsky)
- upgrade Zákoníku (rozměr + reopening na správné stránce)
- Okovy (BallAndChain), dávají hráči schopnost strážného (pokud je strážným), ještě nutno zpracovat vydávání
- IDestructable lze ničit pouze určeným předmětem; GenericDestructableItem lze ničit čímkoliv pouze pokud má jako nástroj "null"
- úprava rušení členství a žádání o členství v Zákoníku (refresh gumpu + zbytečný vstup do managementu skupin)
- změna rozložení textů v Zákoníku (aby nebyly dvě věty na stránce)
- optimizace starého kódu Zákoníku
- seznam stráží v Zákoníku
- možnost najmout/propustit existující NPC nebo hráče ("nákup" a výpočet platů zatím ne)
- Okovy (BallAndChain), umožňující hráčským strážím ignorovat PvP flagy a poslat cíl do vězení/vyhostit (stejné podmínky a provedení jako u NPC stráže)
- MobileListGumpy označují NPC pomocí (NPC) za jménem (jde např. o Blacklist apod.)
- zvětšení gumpu MobileListGump
- aktualizace popisu BallAndChain při změně vládce/trestance
- při propuštění mazat pouze najímatelné stráže (RentableBaseGuard)

Když na to koukám byla tu spousta pádů, většina (všechny?) mojí vinou. Omlouvám se za ně.

[Marina]
- oprava pádu relikviáře
- oprava popisu perku Sesilani v boji
- oprava itemu pro maskovaci sadu.

[Geo]
- oprava chyby při hledání online uživatele
- trest zastavení ONLINE XP musí být "odpracován" hrou.
- oprava chyby při udílení trestu postavě, která má zastavené OnlineXP do odvolání,
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 16.03.2013 v 15:34

Skok na fórum: