Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 1742-1743
[Whitey]
Optimizace "děsivých" metod:
- ohnivá zeď děsí NPC až pokud mají 1/3 životů a méně (aby zeď byla k něčemu)
- Černá chapadla děsí NPC až pokud ta mají 1/2 životů a méně (aby chapadla byla k něčemu)
- výbušniny spíše vyděsí NPC které jsou lekavá (bonus +50%)
- úprava definice vlastnosti NPC "Jsem lekavé" (AI Animal nebo méně než 1/5 životů; původně defaultně true)
- úprava definice vlastnosti NPC "Jsem děsivé" (víc než 1/5 životů a AI predator nebo AI Berserker; původně defaultně false)
- částečná implementace děsivosti NPC
- implementace děsivých věcí přímo do kódu (interface IScary)

Výbušniny:
- úprava zprávy o zásahu, aby nepřekrývala výbušninu
- zvýšení poškození stacknutých náloží
- úprava účinku leptání zbroje (kyselina) stacknutých náloží (počítá se nejsilnější z vygenerovaných náhodných účinků)
- úprava účinku paralýzy (chlad) stacknutých náloží (počítá se nejsilnější z vygenerovaných náhodných účinků)
- přidaní chybějícího účinku leptání středně silnou kyselinovou náloží (NormalAcidExplosion)
- kontrola vzdálenosti aktivované výbušniny při poklepání (např. při vrhu zpět)
- přidání některých zpráv při práci s výbušninou (fáze zacílení vrhu)

Úprava AI (už v předchozích skriptech, ale nezapsal jsem):
- AI může chodit v dosahu čehokoliv, ne jen Mobile (WalkInMobileRange -> WalkInRange)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 04.08.2013 v 11:09

Skok na fórum: