Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 1792-1798

[Whitey]
Kouzla:
- Roj (SummonSwarm.cs) má nyní možnost oddálit příští "dech" NPC (např. fénixův oheň, dech Ledového salamandra apod.); šance je 10-50% (podle Povolávání) na posunutí o 1/5 intervalu dechu
- úprava poškození NPC kouzlem Roj (pokud NPC nemá protivníka nebo ho nevidí, počítá se jako hráč bez Warmodu)
- změna hranice zastrašení NPC pomocí Černých chapadel (EvardsBlackTentacles), Plamenné koule (FlamingSphere), Roje (SummonSwarm) a Ohnivé zdi (WallOfFire) z 50% na 75% HP (100-75% = 0% strach, 76-1%HP = 1-100% strach)

Ostatní:
- možnost mazat dynamické typy z ID (předměty generované ID místo skripty) + drobné úpravy téhož později
- sjednocení metody IsType (v Statistics a Add)do Utility.IsTypeOrSubType
- vytvořen item BagOf schopný generovat věci podle subtypu (BagOf + nastavit Generate na "BaseReagent" -> vygeneruje všechny reagence)
- BagOf může logovat typy které přeskočil protože neměly kontext (kontrola věcí které jsou ve skriptech zbytečně, nebo jim chybí kontext)
- oprava zobrazení reagencí v návodu (chyba způsobena špatnou opravou pádu)
- oprava serializace/deserializace NPCIsharionArmyWeakling.cs
- úprava Item.Dupe(amount) aby fungovalo i jako Item.Dupe() (=dupe 1ks)
- HunterBoardLicence.Dupe zkopíruje i údaje licence (lovená NPC atd.)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 01.09.2013 v 11:21

Skok na fórum: