Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 2152-2160

[Whitey]
Jedy:
- v ID lze definovat jedy pomocí BasePoisonTemplate + definice jedu
- změna definice Jedu na krysy (RatPoisonPotion) z Physical 1 + Megrim 1 na správně Physical 1 + Convulsion 1
- změna procesu aplikace jedu
--- neidentifikovaný jed se postava pokusí vypít, jako každý jiný nápoj
--- aplikace chvíli trvá (3s) a pokud není provedena v klidu (na jednom místě, bez Warmódu) pak se zvýší její obtížnost

Stopování:
- stopovací pet dává fixní bonus +5 až +15 podle svého levelu

Ostatní:
- oprava gumpu pro rest Talentů, ještě musím zjistit proč resetuje level na 1.

[Stig]
Vyrobitelní peti:
- formální úprava kamenů s duší/energií pro systém vyrobitelných petů
- dokončení podpory pro rozlišení mezi očarovaným kamenem a kamenem duší (nekro a non-nekro monstra)
- kostra systému pro dočasnou léčbu petů za pomocí itemů přetažených majitelem na peta
- pokud je předmět přetáhnut na BaseMechanicCreature, nevypisuje se debug hláška do konzole o neúspěchu předání itemu
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 27.12.2013 v 15:01

Skok na fórum: