Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 2161-2173

[Whitey]
Opravy XP systému:
- modifikace XP odměn skrz Spawner: NPC které má XP odměnu větší než nastavuje spawner si ji ponechá (dosud spawner vše přebíjel)
- opravena chyba vzorce srovnání obtížnosti NPC a hráče podle levelu hráče (x2.5, předtím x0.2) a dovedností NPC (0-100), proti silnému NPC byl hráč vždy staven do pozice "moc slabý" -> postih do XP odměny
- zrušen vliv obtížnosti NPC na XP odměnu (pokud nastavuji XP, nastavuji je s ohledem na NPC a není žádoucí to ještě dál něčím ovlivnovat)
- mírná úprava hlášky o zkušenostech

Jedy:
- chybná definice komponenty Blindness a Halucination v jedu

Trofeje:
- sundání trofeje ze zdi má vytvořit zpět svitek (oprava grafiky)
- pád při [dupe TrophyDeedu
- test rozšíření trofejí o trofeje na zem (prozatím pouze trofeje vlků)
- vystěhování domu převede trofeje zpět na deed

Ostatní:
- drobná oprava gumpu s info o předmětu (zalomení řádku za informací o výrobci)

[Stig]
- očarování LifeSuck (zatím nevyrobitelné hráčem)
- kouzlo Poplach, upozornění vypsáno červenou barvou
- tajná skripta
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 29.12.2013 v 19:07

Skok na fórum: