Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 2212-2238
[Whitey]
- úpravy summoningu a summonů:
-- oprava SummonMonsterVII kouzel (NPC je nerozeznaly jako povolávací kouzlo)
-- oprava summonovacích kouzel obecně (přidání summonu mezi pety, uvolnění (nebo smazání) summonu při neúspěchu)
-- oprava některých nezačleněných povolávacích kouzel (např. Plamenná koule nešla mezi pety -> NPC/monstra ji nepoužívala)
-- oprava podmínky "1 mág = 1 ohnivá koule"
-- ošetření vstupu Chapadel (a Plamenné koule) do party
-- ošetření minimální vzdálenosti po příkazu Come na nebezpečné objekty (jako je Plamenná koule)
-- bug1274: překontrolovány a upraveny vstupy a výstupy NPC z a do party
- předměty v ruce a meditace:
-- oprava definice SpellChanneling u zbraně
-- oprava definice toho co lze v ruce držet při meditaci (pouze zbraň s vlastností SpellChaneling a štít s alespoň poloviční možností meditace)
- oprava pádu v Zakázce (pokus o přetypování hráčského autora zakázky - PlayerMobile - na BaseCreature)
- opravy generování některých seznamů v Zakázkách
- oprava pádu v Zákoníku (neošetřený null při smazání všech předdefinovaných služeb (nebo jejich nevytvoření) )
- oprava generování seznamu věcí získatelných bylinkařením (kontrola obtížnosti nálezu rostliny)
- bug1271: opravena funkce dýmky
- oprava přenosu změny barvy tabáku ze semínka na list
- tajná skripta

[Geo]
- bug1138: ošetření, aby nešlo vkládat předmět sám do sebe

[Stig]
- úpravy příkazu PriestRank (změna kněžské "hodnosti"): příkaz by měl jít nyní použít i na jiné hráče (nejen na sebe), pokud je zadán bez parametrů, vypíše aktuální výši Priestrank (pokud má cíl symbol)
- bug1102: změna definic mapy Plane0 a Plane1 (armádní bojové zóny), zrušení BeneficialRestrictions a HarmfulRestrictions
- bug1269: interakční příkaz GetItem a výraz HasItem: NPC nyní hráči automaticky oznamuje, pokud jsou jeho předměty zničené, poškozené či neúplné a nejde je vinou toho odevzdat
- změna efektů pro noční vidění a efektů temnoty: test dominance (silnější efekt vytlačí slabší)
- tajná skripta



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Stig - 18.01.2014 v 17:54

Skok na fórum: