Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 2436-2474

[Whitey]
bug1294:
- opraveno zjišťování vypršení lhůty na zakázku
- v GM režimu po najetí na jméno pracovníka se napíše kolik mu zbývá času
bug1225:
- zablokování volby pro obchodování v kontextovém menu vendora, pokud za něj není zaplaceno nebo má hráč trest ignorace
- předělání první platby za vendora (pouze poměrná část do konce intervalu, ne celá částka)
- upravený popis platby za vendora v Zákoníku, aby byl jasnější
- oprava zařazení vendora do seznamu poplatků v městě (někdy nebyl zařazen a nešlo za něj poplatek zaplatit)

Ostatní:
- příkaz WritingNotification - "Počkej, píšu": [wn, [pp, zobrazuje nad cílem hvězdičku dokud nepromluví. GM můžou použít variantu [wn t pro zacílení NPC
- ošetření falešných chybových hlášek v ItemListu, pokud používá AliasList s možností vygenerovat "nic"
- oprava pádu (bug Corpse&Direction)
- oprava pádu (neexistující mapa pro efekt zabásnutí NPC)
- oprava několika dalších pádů
- ošetření pádu při zabití tvora uvázaného na HitchingPost poté co se ztratí (smazáno?) lano
- při zničení lana na HitchingPostu je zvíře uvolněno
- úprava šancí nálezu dřeva (snížení maxima na Eben z 120 na 100, pomérové snížení ostatních požadavků)
- oprava imunity NPC proti jedům (nefungovala)
- několik drobných oprav
- úprava zaokrouhlení obchodní daně na dvě desetinná čísla (=měďáky)
- oprava výběru Ruleru pod který spadá dům při ukládání nájmu městu (některé domy neodváděly správně nájem do pokladny města)
- drobné optimizace skript ohledně výběru Rulerů
- úpravy GMGroups (GM ovládání skupiny NPC, např. stráží které jdou s úředníkem)

[Stig]
Villains a Gooders:
- v zakázce se vypisuje území výskytu daného NPC
-zakázky neberou ohled na region, v kterém je cíl zabit
- úprava podmínek pro přidání monstra do lovu
-zakázky obsahují i levelově náročnější monstra, než běžné zakázky
- běžné zakázky nezadávají Villain a Gooder typy monster

Ostatní:
- změna denních dob a trvání noci/dne - klouzavé začátky dne/večera/noci podle roční doby (data)
- příkaz [cas - "[cas test" vrací detailní info o začátku a konci večera pro daný den
- podpora pro logický operátor OR v GuildReq (požadavek na guildu na různých itemech či NPC)
- optimalizace GuildReq
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 29.03.2014 v 20:17

Skok na fórum: