Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 2587-2630

[Whitey]
AliasListy:
- převod definic Stopování a Bylinkaření v regionech na AliasListy
- modernizace nástroje pro editaci regionů, možnost definovat název AliasListu
- přejmenování AliasListu přepíše názvy AL v regionech a spawnerech (další přibude časem, minimálně RestoreContainery)
- přesunutí inicializace AliasListů na správné místo (mezi inicializaci dynamických tříd NPC a načtení kontextu NPC)

Bylinkaření:
- nový způsob určení šance hledání konkrétní bylinky, debugové hlášky
- změna bonusu Herbáře (místo celkového počtu rostlin se bere lokální počet)
- změna vlivu perku Botanika na hledání rostlin
- oprave gumpu Herbáře (barvení rostlin na stránkách)
- zablokování hledání preferované rostliny při nedostatečném skillu nebo špatném podkladu

Hudebnictví:
- melodie Krysař (flétna) nemění home-pozici NPC
- melodie nefungují na systémová NPC (vendoři, stráže) a na hluchá NPC (např. po kouzle)

Resist poškození:
- oprava chyby ve sčítání resistencí v auře (nemají se sčítat, ještě bude dál upraveno)
- maximální resist hráče je 80
- maximální resist NPC je 80, pokud nemá v bestiáři víc

Optimizace a debug:
- očista od duplicitních defaultních zbraní a zbrojí
- zakázání vytváření defaultních zbraní a zbrojí při startu servru
- zakázání přepočtu bojových parametrů při startu servru (přepočtou se hromadně až po něm)
- modernizace skript (např. gump příkazu [regions)

Uniformy:
- přepracování sytému Uniforem, nyní by měl být plně funkční
- upraveno ukládání GMuniforem (příkaz [uniforms)
- opraveno chování gildovních uniforem při editaci a rušení uniformy
- opravena vazba gildovní tituly <-> uniforma po deserializaci
- zařazení gildovních uniforem do systému po deserializaci

Farma:
- zvíře narozené na farmě umí příkaz Come, Transfer, Release
- zvíře narozené na farmě má za majitele majitele matky (pokud je), nebo majitele farmy

Ostatní:
- doplnění definic barev vlasů elfů
- položená Klec dostane příznak Movable false, dokud není odpastěná (kontextem), aby jí nemazal rozpad věcí (decay)
- změna výpočtu kvality vyráběných předmětů
- oprava pádu v GM groups
- oprava chyby deserializace Ruleru (stop servru)
- oprava pádu při nastavení ceny za vendory
- oprava debugových hlášek & příznaku DisplayOnly
- oprava blokování vypnutého systému surovin (bug s váhou mědi)
- oprava deserializace gild (stop servru)
- oprava pádu v nastavování vyvolávání
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 17.06.2014 v 17:52

Skok na fórum: