Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 2705-2720

[Whitey]
- oprava chyby nenačítání údaje o šanci na sekundární typ poškození zbraně (zbraň má určitou šanci dát poškození jiného typu, šance se nenačítala)
- vystředění AFK gumpu v herním okně
- ošetření duplicitních defaultních zbraní a zbrojí u NPC (už se nebudou množit)
- odebrán automatický bonus NPC za splnění optimálních požadavků zbraně (tj. dostanou bonus za obratnost a sílu pouze pokud optimální požadavky splňují)
- oprava falešného chybového hlášení AliasListu (neznámá hodnota "Nic")
- GM příkaz "[test zbrane"
- drobná oprava systému NaturalCasting
- zbytky po předmětu jsou vždy "movable true" aby se rozpadaly
- logování zdroje zkušeností
- oprava pádu v nastavení Vyvolávání
- oprava pádu ve strážném

[Stig]
- úprava příkazu "cas" - rozlišení na časné/pozdní dopoledne/odpoledne a pravé poledne
- základ pro sesílání kouzel prostřednictvím "přírozené magie" (nedokončeno), příprava gumpu v Bestiáři
- dočasné léčení všech druhů "mechanických" petů prostřednictvím itemů nyní léčí za dvojnásobek životů
- Brána - úprava podmínek, odkud lze kouzlo seslat (v testu byla zaměněna lokace výchozí a cílová)

[RadstaR]
- drobné úpravy logů
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 27.07.2014 v 16:15

Skok na fórum: