Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 2747-2773, bylo restartováno

[Whitey]
- oprava Bylinkaření na stromech (nález byl chybně umisťován až na vrchol stromu)
- oprava vendorů kteří jsou zaměstnání přestože nemají majitele (čištění parametru "Controled" na vendorech bez majitele)
- oprava lagů při editaci ID (nezdařená, chyba je zřejmě ve způsobu jak c# nebo windows zachází s XML)
- oprava pár věcí u pout (odemčení pout apod.)
- stráže při uvěznění vydávají pouta, při propuštění se mažou
- oprava útoku stráží na uvězněného hráče
- při určení loace vězení (v Zákoníku) dojde automaticky k "přivlastnění" daného regionu
- při zabrání domu (Zákoník->zabrat majetek->zacílit vývěsní štít domu) nedocházelo k úpravě záznamu regionu domu
- mazání domovní zóny při editaci probíhá po jednom bloku

[Stig]
- varianta svitku, do které jde vložit odkaz na soubor obrázku na webu
- úprava/příprava barev na tělo a hadru na její smytí
- prohozeny summony Belhavá a Zuřivá kostra v tabulce Nekrosummonů
- oprava výjimky při vytváření nového alias listu
- odstraněny 1 chybná a 1 duplikátní animace (bodyTable.cfg)
- nové Layery
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 15.09.2014 v 18:09

Skok na fórum: