Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 2833-2853

[Whitey]
Gump rytí run:
- oprava bugu (výroba defaultní runy bez ověŕení suroviny)
- modernizace gumpu (název runy v nápovědě obrázků run)
- změna výpisu požadované suroviny (vypisuje první + v nápovědě další vč. stupně)
- při pokusu použít rydlo na runu bez kladiva se pokusí skripta najít kladivo
- staknuté runy se neryjí naráz (oddělení a zpracování po 1ks, vč. zničení)
- nová Runa Cesty (pro na vyplnění místa při delších cestičkách)
- přidány suroviny pro výrobu Runy času (aby se jí dala dělat různá síla)

Alchymie:
- přidání nových definic od Gheeda
- drobné úpravy efektů při očarování (vylepšení)
- mírné zrychlení očarování
- oprava znovunačtení definic alchymie ([resync alchemy)
- zjednodušení GM testů alchymie (stačí poklepat na AlchemyStand, vyjede seznam postupů)
- upravení systému pozastavení enchantmentů (itemy vytvořené s NPC, nebo spawnerem)
- všechny itemy ukazují v popisu zda jsou očarovány alchymistou (dosud to ukazovaly jen zbraně a zbroje)
- Sada na očarování (EnchantmentHolder, "udělej si sám bez alcháče", ale čas zkrácen na hodiny místo dnů)
- drobná optimizace skript alchymie
- oprava načítání očarování (nešlo použít víc run stejného typu)

Stopování:
- úprava stopování (bonus z peta na všech místech kde se používá skill nebo perk, dosud jen při výpočtu šance)

Buffikony (ikony kouzel, jedů apod):
- upraveno odstraňování buffikon, aby se neodstraňovaly ty už odstraněné (bug s předčasným mizením buffikon)

Šperhání zámků:
- výpis efektivity práce při šperhání
- přesun paměti počtu pokusů ze šperháků na zámek
- neúspěšný pokus o prohlídnutí zámku = postih 1 na další pokusy (klesá po minutě)
- úspěšně prohlídnutý zámek je po 168h (reálný týden) zapomenut a musí být prozkoumán znovu
- neúspěšný pokus o šperhání = postih 5 (klesá o 1 za minutu)
- úprava hlášek při šperhání (prohazování slov odemykání/zamykání apod.)
- zpřesnění oznamované šance šperhání (konkrétní procento)

Zákoník:
- oprava pádu v zákoníku
- opraven chybný přenos práv skupiny při přesouvání člena
- přidán hodinový test výplaty za členství ve skupině

Ostatní:
- další práce na Dynamických efektech (nejen) nápojů
- rozšíření BodyEfectu (mění staty) aby podporoval víc statů naráz
- zrušení nepoužívaných Mobile.SpellAttack a Mobile.SpellDefense
- oprava zobrazení výrobního návodu vyžadujícího víc než jeden perk (zobrazoval se jen jeden)
- oprava zobrazení výdrže itemů s pozastaveným očarováním
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 18.12.2014 v 18:34

Skok na fórum: