Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 2903-2988, bylo restartováno.

[Whitey]
Kouzlo Štít
- grafický efekt a odlétající číslo (vykryté dmg) po zásahu do kouzelníka

Nalévané lektvary:
- umožnění výroby lektvarů po decilitrech a možnost nalít je do libovolné nádoby
- oprava pojmenování nádob
- oprava stackovatelnosti nádob (nesmí se kopírovat vlastnost ContentName)
- oprava stackovatelnosti ISecondaryID věcí (nesmí se kopírovat vlastnost SecondaryID)
- oprava vyprázdnění nádob (flakónům zůstával název s nápojem)
- zobrazení efektu nápoje v nádobě
- vylepšení stackovatelnosti nádob, které se mohou stackovat (nyní Flakónky, tj. GlassBottle)
- oprava návodů na decilitry lektvarů (vynechání požadavku na ampule)
- přetypování GlassBottle z Item na BaseBeverageContainer
- oddělování lahviček při plnění, zablokování stackování plných (prozatím)
- oprava pádu při manipulaci s (všemi) tekutinami
- sjednocen způsob pití lektvarů (vše teď probíhá přes jedny skripta)
- přenos informace na GenericPotion při Dupe (např. dělení stacku apod.)

Podpora pro připravované nové verze klienta:
- podpora DrawStyle do ItemArd (Gump.AddItem), slouží pro centrování a automatické zmenšení obrázku předmětu v gumpu (např. gump AdvancedVendora, výrobního návodu apod.)

Zámky:
- předělání reznutí zámků (nespouštělo se)
- předělání mazání zámků (AntirustPotion, zrušen starý Oil)
- předělání vlivu zrezlého zámku (nenamazaný zámek má vyšší obtížnost)
- předělání poškozování zámku (poškodit lze pouze hráčem vyrobený)

Dynamické definice:
- všechny nápoje jsou již skrz dynamické efekty v XML, lze je tak upravovat
- rozšíření efektu ochrany před paralýzou (Lektvar Vitality) na paralýzu z více zdrojů (dosud jen z nemocí)
- GenericPotion pro generování nápojů skrz XML definice
- ChangeValue změněno na SetValue a AddValue

Ostatní:
- automatická oprava výrobku v návodu (pokud nesedí s typem v zázamu ID ke kterému je návod přidružen; oprava bugu výroby nalévaných lektvarů)
- umožnění kopie vyvolávače pro GM ([setcrier copy)
- odemykání a zamykání provázaných dveří
- zvýšení provázanosti [link dveří (sdílení atributu Blocked apod.)
- předělání registrace uvěznění postav kvůli oživení mimo vězení
- oprava zrušené reagence v modlitbách "Oil" na "OilReagent"
- ošetření pádu ("nic" (null) v AliasList.GetAllTypes() )

[Stig]
- opravy pádů u dveří (chyba v úpravě linkování)
- generování statistik
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 11.01.2015 v 01:17

Skok na fórum: