Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
Probehla aktualizace fora.

[Whitey] SVN 3255-3391, bylo restartováno.
- oprava pádu GMGroups (pokud jsou NPC středěna na předmět, který někdo nese)
- oprava pádu bestiáře při nastavení očarování
- oprava přenosu trvání oćarování z definice (např. "F1 T0")
- ošetření vzácného pádu při pokusu vytvořit alchymistické očarování pomocí [enchant
- ošetření nerozpoznání doby očarování u definice magické zbraně (např. "+1 T0")
- drobná úprava funkce perku Výsměch (pojištění změny cíle)
- ošetření efektu kouzel dávajících světlo
- ošetření timeru efektů (některé efekty nebyly ukončeny)
- oprava přenosu poškození na avatara
- oprava zápočtu předávkování (zdvojoval se)
- poškození SummonSwarmSpell změněno z defaultní hodnoty (Unresistable) na "DirectToBody" (ignoruje zbroj, uplatní resistence těla)
- vylepšený popisek holderu počtu lektvarů
- oprava deserializace efektu kouzla AlarmSpell
- ošetření pádu (missnutá střela smazaného obránce??)
- oprava zacyklení efektů (při souběžném vypršení dvou skillefektů)
- oprava zmnožování timeru ovládajícího vypršení efektů
- SpiderWeb je průchozí pro mrtvé
- ikona MagicWeapon
- MagicWeapon poskytuje mírný bonus do šance zásahu
- oprava pádu (DynamicEffects+VampirismCureDynamicEffect)
- úprava a oprava generování popisu (Description) Tokenů
- přidána buffikona pro účinek BindingTrap
- oprava pádu v očarování
- oprava proměnné (popis v kontextu je ItemDescription, ne Description)
- drobná oprava pojmenování ItemRentalu při použití Customname
- přenos očarování na ItemRental, aby ho ukazoval ve vlastnostech
- přenos popisu na ItemRental, aby ho ukazoval ve vlastnostech
- hláška při pokusu půjčit si další předmět, pokud uź jeden máte
- zvuk při zapůjčení předmětu
- úprava pojmenování ItemRentalu po nastavení definice s customName (:N=xxx)
Upraven ItemRental:
- pro definici předmětu lze použít zápis ItemListu (např. "GoldRing:N=Prsten bláznů:E=Stat -10 Int" atd.)
- čas zapůjčení předmětu lze ručně definovat (nutno nastavit pro ItemTrackedBy flag HandSetTime + čas v RentTime)

- šance dropu tokenu lze zadat i desetiným číslem
- pokud z NPC padá několik různých tokenů, bude se jejich generování testovat v náhodném pořadí
- k tokenu přidáno rozhraní sID (druhotná identifikace) pro rozlišení různých tokenů AdvancedVendorem
- oprava exploitu (generování více odměny než má být při stacknutí tokenů které se mají po odměně skrýt)
- rozšíření tokenů o popis ("Z x ks se stane y")
- systém tokenů
- oprava času očarování při definici v EquipDefinition
- Middleman umí i říct kdo vykupuje ("X, kdo koupí Y?" nebo "X, komu prodám Y?")
- oprava pádů



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od RadstaR - 05.06.2015 v 01:17

Skok na fórum: