Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 3485, bylo restartováno:
- detailní logování důvodů neodlogovaných petů, vč. Důležité zprávy hráči ([messages)
- zpráva hráči po přivázání zvířete ke sloupku, že zvíře neodloguje a zda má u sloupku jídlo
- internalizace/deinternalizace minionů (petů NPC)
- drobná oprava připojování krmného koše (vrátí lano poźadované při dvoukliku na sloupek)

SVN 3484, bylo restartováno:
[Whitey]
Úpravy AI:
- oprava volby zbraně (AIAdvancedBehavior.Peacefull způsoboval zapomenutí hlavní a záložní zbraně)
- optimizace skript výměny zbraní (ošetření příliš častých kontrol)
- úprava volby ideální vzdálenosti od cíle, s ohledem na aktuální a na hlavní zbraň
- odstranění nepotřebného gumpu SetFlags u AdvancedAI (naše [props už s flagy dávno umí)
Bestiář:
- NPC Zabiják nastavena chybějící AIAdvancedBehavior.Switching (tj. mění zbraň podle potřeby)

SVN 3460-3483, bylo restartováno:
[Whitey]
AI, Zákoník:
- úprava chování strážných vůči cizím strážím, které nemají zaplaceno (jejich Zákoník nemá zaplaceno za služby stráží)

Interakce:
- oprava detekce obsahu prázdných nádob v interakcích (zejména bug kvestu Včelař Horus)
- úpravy pro možnost nastavení plateb měďáky (ošetření parsování desetiných hodnot v XML a tagách interakcí)
- ovládání hladu postavy skrz Interakci (příprava na veřejné jídelny pro nízké levely)

Prostředník:
- prostředník odmítá prodávat tekutiny (problémy s rozpoznáním tekutin v nádobách)

Ostatní:
- oprava ukládání TokenInfo.XML (samovolná reaktivace skrytých tokenů)
- ošetření vendorů kteří už dávno měli zmizet (asi se resetovalo datum poslední platby)
- drobné práce na CS4
- doplnění StrongCloseHelm do CS3 definic zbrojí
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 11.07.2015 v 19:11

Skok na fórum: