Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 3611, bylo restartováno:
[Whitey]
Efekty:
- upraven efekt ovlivňující Lightlevel postavy
- sjednocen způsob nastavení LightLevelu postavy (vyhozen timer, vše převedeno na efekt)

IsharionArmyRewardRings:
- registr odměn, aby se na duplikáty neprohledávaly všechny itemy světa (hodně itemů = lag)

CS4:
- plnění XML daty (luky, kuše, 1H a 2H dýky)
- přiřazení HarvestSystem v CS4 podle SpecialAction
- oprava nesprávné načítaných požadavků na skill (neukládal se do definice)
- oprava nesprávného načítání ovladacího skillu z defaultu
- úprava načítání SpecialAction (+ na začátku znamená že se přidají i z defaulu)
- generování požadavku podle kategorie ( prozatím C*25 - 25 )

SVN 3605-3610, bylo restartováno:
[Whitey]
- správná funkce upravování ploch v nástroji [regions
- oprava napáchaných věcí v Geometrii

[Stig]
- práce na vlastních skriptech
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 15.08.2015 v 17:46

Skok na fórum: