Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 3612-3740, bylo restartováno.

[Whitey]

Systémové věci:
- předělání techniky vyprázdnění nádoby
- úprava vylévání tekutiny na zem (při zacílení louže se obsah nevylil)
- oprava vyprazdňování nádob vylitím (pokud se obsah nastavil na zápornou hodnotu, došlo sice k opravě hodnoty na 0 ale nedošlo k resetu nádoby)
- kompletní základní definice zbraní pro CS4 v XML, viz. příkaz [test zbranecs4
- ošetření záhadného resetu _saveInfo u PlayerMobile v průběhu ukládání (podezřívám ukládání důležitých zpráv StoreMessage)
- testovací sada upravených Uniforem (na sety), práce na skriptech setů
- ošetřeno generování popisku pro smazané předměty
- ošetřeno neúspěšné parsování jména mapy (např. [set map manawydn vedlo k pádu)
- oprava pádu při [dupe zničitelných předmětů (konkrétně SpellHolderu, při nastevní Tool na null)
- animace aktivace a deaktivace pasti
- oprava teoretického generování nevalidního alchymistického očarování

Perky:
- přepracování perku SkillFocus (správná změna skillcapu po naučení perku)
- oprave resetu SkillFocusu při změně perku a opětovném nastavení

Efekty, kouzla, modlitby:
- Buffikona se aktualizuje i při změně popisu ikony (nyní pouze při změně ikony nebo času - neaktualizovaly se ikony melodií při změně efektu)
- oprava nastavování timeru SOEefektů (pokud se přidal timer kratší než probíhající, pak se kratší timer špatně ukončoval)
- přidání ikony regeneračním efektům
- rozdělení regeneračního efektu na SOERegenerationEffect (umělá regenerace) a SOENaturalRegenerationEffect (vliv na přirozenou regeneraci) pro snažší ovládání
- oprava neobnovující se ikony SOEPainblockerEffect (např. efekt melodie zhoršující obranu)
- oprava parametrů RegeneratePrayer (8. kniha)
- ošetření dropu róby v MagicVestmentPrayer (při konci efektu to shazovalo róbu do batohu)
- mazání přebytečných LightSource na postavě (pozůstatky starých kouzel)
- oprava zbabraného ukončování efektů
- oprava pádu v kouzel WebSpell
- úprava způsobu odstranění magické róby při překrytí efektů (UnEquip místo RemoveItem)
- drobná úprava hlášek při nezdařeném modlení (hláška o modlení, místo o kouzlení)
- přidání informace o kouzelnickém očarování zbraně do jejích vlastností
- oprava uchování času vypršení očarování zbraně (zdvojená proměnná, neudržovaná přes save)
- oprava zacyklení MordenkainsSword a možná dalších efektů kouzel, které se mažou při změně protivníka tato oprava (jak pevně doufám) řeší časté pády které nás moří od 1.9.
- opravy MordenkainsSword - zneviditelnění postavy držící meč, zabránění regenerace životů meče, nastavení maxima životů meče na počet jeho útoků (protože HP postavy držící meč se používají jako počitadlo útoků), zvýšení očarování meče na +3

Melodie Barda:
- změna kategorie BasicStandHarpMelody z GentleResponse na Relaxation
- kvalita nástroje má vliv na bardskou hudbu (síla efektu, test dominance)
- drobný úklid ve skriptech melodií (hodnoty melodií jsou vyčleněny vždy ve funkci CreateValue)
- opotřebení nástroje při hraní
- opraven recalc statů melodie Výdrž

Farmařina, tabák:
- ošetření informace o zralosti rostliny (počítá s jinak než stav, proto se neaktualizovalo info v čase kdy mělo)
- chybějící serializace informace o barvě (odrůdě) tabáku
- oprava pojmenování odrůdy tabáku
- opravená "genetika" tabáku
- oprava ukládání barvy tabáku v rámci skipt farmaření
- oprava rychlosti animace kouření

Bola:
- upraveno dělení Boly po hození (Split(1) místo new Bola)
- kvalita Boly má vliv na dobu sražení z mountu
- úprava popisu popis Boly, nyní předně udává na co Bola je

GM příkaz [enchant:
- ošetřeno množení efektů při editaci očarování na předmětu
- ošetřeno zrušení alchymistického očarování při odstranění očarování z věci

[Biosek]
- spousta práce na záznamech Mantisu a řešení chyb v nich uložených
- přidání a zprovoznění skript umožňující ve většině situací používat text s diakritikou i bez ní (např. u prostředníků apod.)
- spousta práce na vylepšování GM nástrojů, našeptávání příkazů (pokud jej špatně uvedete) atd.
- Oprava crashe v PlantItemu
- Oprava padu v Enchant gumpu pri nasobnych mezerach
- Fix crash v bestiari pri pridavani enchantu
- Uprava linkovani dveri. Nyni funguje [chainlink a nasledne hromadna manipulace na vsechny druhy dveri.
bug1123: Jde lit nadoby na zem pres strop
- Opraveno. Pridany kontroly na InLOS do nalejvani i vylejvani + optimalizace kodu

[Stig]
- chybějící definice částí brnění
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 05.09.2015 v 15:17

Skok na fórum: