Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 4001-4001, bylo restartováno.
[Whitey]
- načítání CS4 definice zbrojí (základ bez dalších parametrů)
- "[test zbrojecs4" vám ukáže o kolik sníží vaše současná zbroj damage které má 20 ve všech elementech
- udice zobrazuje v popisu nasazenou návnadu

SVN 3887-4000, bylo restartováno.
[Biosek]
Revize magie:
MassHaste, Displacement, MindBlank, Repulsion, Blur, Displacement, ChangeSelf, MordekainsSword, HorridWilting, ProtectionFromSpells, WordBlind, ProtectionFromArrows, VampiricTouch, PhantasmalKiller, Ray Spells, StinkingCloud, DelayedFireball, Fear, MassInvisibility, ExpeditiousRetreat, Haste, AlterSelf, FireShield, IceStorm, Evardovy chapadla, DelayedBlastFireball, Fireball, OtilukesFreezingSphere, ChainLightning
- Pridany efekty a zvuky pro zrychlovaci kouzla
- Pridana kontrola, zda se ma provest effekt z XML nebo ne podle NoEffect propy
NecroSummoni:
- Smazany strileci summoni z I a II.
- Ve II pridana odolna zombie
- Upraveny sance

Ostatní:
- velká rekonstrukce systému rychlosti NPC a hráčů
- dočasné zrušení snížené rychlosti pro malé rasy
- spousta práce na optimizaci skript
- Oprava zobrazovani pridani HPcek na pacienta. (provadelo se na healerovi)
- Fixnut auto-guard petů, kdyz je master omracen. Ted uz utoci jak na agressory tak na agressed.
- Snizen cas rozpadu tela a jeho kostry z 2hod/4hod na 0.5hod/1hod
- Pridana moznost specifikace, zda dany typ summona muze kouzlit mass spelly a summonit, do Summoning.xml
- Opraven bug, kterej zpusoboval na koni vzdy rychlost Activespeed kone * 0.9
- Opraveno pri omraceni, ze Vas vas summon/pet zacne ochranovat pred agressorama, kteri na vas utoci. (POZOR neplati pro agressed! Tj ti, ktery na ktery zautocite vy)
- Pridano smazani vsech summonu pri smrti pana (jak pro NPC tak hrace)
- Pridano smazani vsech followeru pri deletu mastera
- Pridano pro summony, ze nemuzou kouzlit dalsi svoje summony a masovy kouzla
- Pokud ma NPC ControlMastera, tak se pri prikazu attack ignoruje kontrola vzdalenosti mezi petem a targetem a kontroluje se pouze, zda Master vidi target a pokud ano, tak pet bezi za targetem k utoku.
- Opraveny pady pokud target postava nemela vybranou rasu, profesi nebo nemela specializaci

[Whitey]
- oprava MirrorImageSpell
- příkaz "[test forcibility On|Off" pro odpojení průrazu zbrojí (místo průrazu zbroje "plný" zásah zvyšuje poškození o 1/10 koeficientu kritického zásahu)
- oprava pádů při vymývání
- základ dat CS4 zbrojí
- oprava decilitrové výroby
- upravení metod SOEOnAttack a SOEOnDefense (int damage místo bool hit)
- převedení efektu FireShieldSpell z SOEProtectionEffect na SOEOnDefense
- region je schopen nést očarování jako předmět
- příkaz [enchant zacílený na zem nastaví očarování regionu
- drobné úpravy očarování + systému buffikon
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 03.10.2015 v 17:36

Skok na fórum: