Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 4061, bylo restartováno:
[Whitey]
CS4, Štíty:
- dokončené definice a použití štítu, chybí jemné rozlišení jednotlivých typů v XML (prozatím jsou lehké štíty 8%R/15%M, střední 8%R/8%M, těžké 15%M/8%R)
- štíty dávají v CS4 bonus k aktivní obraně (lehké 2, střední 1, těžké 0), zatím nijak nevyužito
- ozvučen zásah štítu + zpráva v debugu (na postavě/NPC Debug true)

CS4, Zbroje:
- do XML přidáno jemnější rozlišení kategorií
- oprava pádu [test zbrojeCS4

CS4, Zbraně:
- přidáno načítání rychlosti zbraně z CS4 definicí (v testovacích zónách); trochu to zpomalí útoky skrz CS4, protože většina definic z automatu má zatím rychlost okolo 3s - viz. [test zbraneCS4

AI:
- pokud AI nezabíjí omráčené, použije po omráčení cíle akci Wander, místo Guard (= pokud je daleko od domova a nikdo na ni neútočí, měla by se hned začít vracet)

SVN 4005-4060, bylo restartováno:
[Whitey]
- práce na CS4
- oprava gumpu CS4 zbraní při hráčském přístupu (nefungoval selektor)
- změna výpočtu očarování magické zbraně (místo ekvilibristiky s desetinami dá +2 magie za každé +1, ale sundá o 1 hlavní poškození zbraně; tj. dýka 3-4 + MagicWeapon +1 = dýka 2-3 + 2 magicky)
- ErrorMessage pro WebStatus
- úprava definice tokenů, řetězec definující zdroj tokenů může být seznam, dělený čárkami
- reset vendora a posledního času zaplacení při nájmu vendora (bug vendora který po najmutí chtěl hromadu platů)
- úprava statistiky pro zobrazení na webu (dungeony 5->15, Itemy 10->30, NPC 10->30)

[Biosek]
- opraven pad (Kouzlo MagicMissile)
- Presun duplicitniho kodu ze 7 metod do EnchantmentEngine.GetEffectTime
- Opraveno spatne mazani followeru nonsummonu pri smrti.
- Zvysen polocas rozpadu kosti z 1hod na 2hod
- Mislead - Opraveno zruseni efektu pri smrti klonu
- MagicMissile - kompletní přepracování kouzla
- ImportantMessagesGump - Hotfix posledniho padu kvuli preteceni
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 28.10.2015 v 21:32

Skok na fórum: