Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
[Biosek]
SVN 4158: (bylo restartováno)
bug1456 uzavren
Kouzlo BigMeteorSwarm: (DEL)
- Bylo nefunkcni, smazano a bude nahrazeno jinym kouzlem v 7. kruhu

SVN 4159: (bylo restartováno)
bug1465 uzavren
Kouzlo AcidFog: (DEL)
- Smazano a bude nahrazeno jinym kouzlem v 7. kruhu
Kouzlo IncendiaryCloud: (DEL)
- Smazano a bude nahrazeno jinym kouzlem v 7. kruhu
Svitek IncendiaryCloudScroll: (DEL)
- Smazan, protoze jeho kouzlo uz neexistuje
Item Bola: (FIX)
- Zmenen text nad hlavou na cesky ekvivalent
- Opravena chyba opacne sance (100% byla jakoby 0%), ted uz je to ok

SVN 4161: (bylo restartováno)
bug1455 ceka na testy
Kouzla Masova ze 7.kruhu: (ADD)
- Pridana nova kouzla AcidErupt, MeteorSwarm a MagicErupt pro Evart, Pyro, Van
- Tyto kouzla funguji na stejnem principu jako IceStorm
- Prozatim jsem neprenastavoval animace a zvuky, protoze jsem pro ne zatim nenasel nejake vhodne

SVN 4166: (bylo restartováno)
Kouzla MassFalling ze 7. kruhu: (FIX,BUFF)
- Trochu jsem zmenil chovani.
- Predtim: Pokud na miste dopadu byl mobile, tak to hitnulo jen jeho a nic kolem nej na 1 policko. Jinak to hitlo vsechno v okoli 1 policka dopadu.
- Nyni: To udela jakoby mini-fireball tzn hitne to vsechny kolem dopadu na vzdalenost 1 policka.
- Duvod je ten, ze novy elementy se muzou chovat jako oblak a tim padem by bylo predchozi chovani docela nelogicky.

SVN 4175: (bylo restartováno)
bug1461 vyresen, uzavren
Kouslo KeenEdge: (FIX)
- Opravena buffikona a popisek u ni

SVN 4176: (bylo restartováno)
bug1452 vyresen, uzavren
Kouzlo FingerOfDeath: (REWORK)
- Kompletne predelano na high risk/high reward spell
- Lze pouzit pouze se 100 Necro (Tzn s min jak 100nekro se neaplikujou postihy pri fizzu)
- Muzou nastat 3 situace: Bud kouzlem zabijete protivnika nebo Vam spell udeli 50% dmg nebo Vas kouzlo zabije
- Kouzlo Vas zabije, kdyz protivnik resistne a Vy neresistnete nebo kdyz fiznete a nerezistnete
- Kouzlo Vam ubere 50% HP, kdyz protivnik resistne a Vy resistnete nebo kdyz fiznete a resistnete
- Kouzlo Protivnika zabije, kdyz Vam kouzlo nefizne a protivnik ho neresistne
- Pravdepodobne se budou delat omezeni na bossy, aby se tim nedali zabijet na IK

SVN 4177: (bylo restartováno)
bug1454 vyresen, uzavren
Kouzlo InsanitySpell: (REWORK)
- Kompletne predelano
- Lze pouzit pouze se 100 Necro
- Muzou nastat 2 situace: Bud se hodi Insanity Vam nebo protivnikovi (2x snizeni INT, halucinace a zmateni na 24hod)
- Kouzlo ji hodi protivnikovi, pokud nefiznete a protivnik neresistne
- Kouzlo ji hodi Vam, pokud fiznete a nerezistnete nebo protivnik resistne a vy nerezistnete
- Mozna se bude pridavat jeste nejakej risk kdyz resistnete

SVN 4178: (bylo restartováno)
bug1460 vyresen, uzavren
Kouzla EndureElements, ResistElements, ProtectionFromElements: (NERF)
- Predelany na beztargetova kouzla. Tzn mag si je muze zacastit pouze na sebe.
- Zmeneny efekty a zvuky pro tyto kouzla.
Kouzlo MassProtection: (NEW)
- Pridany kouzla typu MassProtection pro vsechny elementy (Hielo, Ji, Pyro, Evart)
- Jsou netargetova a funguji podobne jako MassHaste
- Efekt a zvuk maji stejny jako Kouzla ProtectionFromElements
- Pro Hielo, Ji a Pyro je pro zakouzleni potreba Hielo/Ji/PyroMaster perk na lvlu 4
- Pro Evart je pro zakouzleni potreba alespon 70 Necromancery

SVN 4181: (bylo restartováno)
Kouzlo Stoneskin: (EFFECT)
- Pridan efekt vortexu a zvuky pri zacasteni

SVN 4182: (bylo restartováno)
Kouzla MassProtection: (BUFF)
- Zvysena protekce vuci elementu z cca +40 na cca +60 (lze docilit maxima resistu 80)
- Duvod zvyseni jsou velke narocnosti na perky



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Thanis - 08.01.2016 v 00:43

Skok na fórum: