Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
[Biosek]
SVN 4191: (bylo restartováno)
System kouzel: (FIX)
- Opravena spotreba many pri uspesnem vycasteni

SVN 4195: (bylo restartováno)
System kouzel:
- Pridana textova indikace, zda vam chybi nebo dochazi reagenty pro zakouzlene kouzlo (pro <=10 regu)

SVN 4201: (bylo restartováno)
System hledani cesty: (FIX)
- Opraveno hledani cesty u summonu, aby se nezasekavali o hrace a ostatni summony s Warmodem

<NERD_ALERT>
SVN 4197: (bylo restartováno)
Optimalizace PairKeyValue -> KeyValuePair:
- PairKeyValue byl typu class
- KeyValuePair je typu struct a je v defaultnich knihovnach .NETu
- Zasadni rozdil je ve vytvareni a velikosti takovych objektu
- Class typ se vytvari tak, ze se vytvori reference na stacku a objekt na kterej reference ukazuje na heapu, coz pro hodne prvku jako byl PairKeyValue muze vytvare obrovsky overhead jak rychlosti, tak pameti.
- Struct typ se vytvari rovnou na stacku jako value typ a nema zadny overhead pri vytvareni ani zadny overhead pro velikost.

SVN 4198: (bylo restartováno)
Optimalizace smazani Point3DList:
- Byla to naivni implementace List<Point3D>, ale ne moc optimalizovana.
- Vyuzivala se jenom v Map.cs, kde jsem to nahradil za List<Point3D>

SVN 4199: (bylo restartováno)
Optimalizace smazani TileList:
- Byla to naivni implementace Listu, ale ne moc optimalizovana.
- Pri nahrazovani za List<Tile> jsem zjistil, ze TileList mel sideeffect v metode ToArray(), kterej puvodni list smazal. Jeste ze to nikdo nikde nepouzil mimo RunUO tym. (Stejne tak to mel Point3DList, ale to se nikde nepouzilo nastesti)
- Nahrazeny vsechny vyskyty TileListu s tim, ze u kazdyho ToArray jsem smazal dodatecne predchozi List<Tile> pres .Clear() (bez toho se ve hre nedalo hejbat. fakt divna implementace od RunUO tymu)

SVN 4200: (bylo restartováno)
Optimalizace smazani KeywordList:
- To samy jako predchozi 2 commity
</NERD_ALERT>
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Biosek - 13.01.2016 v 22:49

Skok na fórum: