Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 4384, bylo restartováno:
Známkování:
- odstranění hráčských známek, známkovat mohou jen GM (a vybraní hráči)
- základní známka je 3 (dříve 4)
- neznámkuje se, ale hodnotí + nebo -; hodnocení posune známku o 1 stupeň
- povinnou součásntí hodnocení je slovní vyjádření (RP- za neRP chování na eventu)
- oprava logování změn hodnocení
- GM může zacílit i odlogovaného hráče

Magie a očarování předmětu:
- oprava funkce dispellu kouzel a modliteb (nemohly zacílit očarování předmětu)
- GM výjimka při manipulaci s prokletým předmětem
- oprava procesu dispellu prokletí z předmětu
- oprava chybících hlášek pŕi manipulaci s očarovanou věcí
- oprava popisu prokletí v gumpu [enchant
- oprava hlášek kouzlení (např. "Po tmi se ti kouzlí huo!" )

Interface:
- změna zprávy "Nespecifikováno" na "To nemůžeš zvednout" (při selhání OnDragLift)

Ostatní:
- odstranění zálohy importovaných vendorů
- přidán zdroj suroviny CutHair ("Holičský odpad" pro výrobu paruky)


SVN 4323-4383, bylo restartováno:
Výroba:
- výrobní proces nepoužívá kontejnery s obsahem (bug smazaných Misek)
- výrobní proces nepoužívá pojmenované klíče (klíč lze pojmenovat skrz kontextové menu)

Knihy:
- možnost obkreslit do knihy postavu/NPC (zacílení NPC doplní do editované stránky řetězec; pozor, nepřekresluje se výbava postavy, jen tělo)
- možnost obkreslit předmět - zatím jen pro GM, protože to bere grafiku z gumpů, ne předmětů

Peníze:
- infohlášky o zaplacení nebo obdržení peněz (pouze akce skrz Currency)

Rybolov:
- test na růst skillu proběhne i v případě že ryba nezabrala kvůli špatné (ale spotřebované) návnadě

Kvesty lovu:
- gump se stavem kvestů je aktualizován po ulovení cíle

NPC a peti:
FIX: bug1486, bug1489
- Pridany podminky pro pety/summy, aby branili majitele pri omraceni a smrti pouze pokud jsou v dosahu (15 policek) nebo pokud umej bojovat. Kone a nebojovy peti nezmenej stary prikaz.
- nezranitelná (Blessed) NPC a NPC s interakcí nelze ochočovat

Addony do domů:
- podpora IChopable (addony domů, odstranitelné sekerou - u nás nyní jakoukoliv zbraní)
- přenos popisu předmětu z BaseAddon na komponenty
- oprava detekce zda lze addon použít (neověřovalo se zda je v domě)
- přenos názvu a popisu BaseAddonDeed na vytvořený BaseAddon
- prověřujeme využitelnost některých addonů (a jejich vstup do hry), jako např. medvědí kůže na zem apod.
- ItemContext pro BaseAddon, AddonComponent, BaseAddonDeed

Domy:
- oprava určení "InHouse" pro zabezpečené věci uložené v kontejnerech (bug kdy nedošlo k správnému uvolnění předmětu, který byl v kontejneru v domě)
- deed s vystěhovanými věcmi umí tyto věci umístit zpět do domu (použijte deed na nájemní truhlu domu), týká se pouze deedu vzniklých po 6. 3.

Ostatní:
- optimizace a lazení skript, aktualizace na novější verze softwarů
- oprava popisu předmětu v gumpu s detaily, kdy předmět nemá kontext (nezobrazoval se)
- skripta Extractor, umožňující exportovat věci ze starého savu (vendory, deed s vybavením domů atd.)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 20.03.2016 v 16:02

Skok na fórum: