Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 5149, bylo restartováno:
- úprava SOE, aby šel definovat efekt který se místo obvyklého procesu přičítá
- úprava efektů taktiku, aby se přičítaly (tj. +10 hit taktika a +10hit kouzlo = +20hit)

SVN 4814 - 5148, bylo restartováno:
SOE (engine efektů), kouzla:
- oprava SOEAttackCriticalBonusEffect (chyběla ikona, nevyvolávalo se přepočítání při zahájení/ukonćení efektu)
- Fix padu pri zacileni nesmyslnyho targetu kouzlem MagicMissile
- Prepsani summonu podle rosteru + bug1595
- oprava perku PyroMaster
- nový efekt SOEDamageOverTimeEffect pro opakované aplikování definice poškození
- možnost serializovat modul poškození
- předělaný RegenerationEnchantment + SOENaturalRegenerationEffect (10 = +10%, ne 90% zrychlení)
- oprava dispelu summonů

Enchant (engine očarování věcí a nápojů):
- optimizace v očarování
- úprava lektvaru pro možnost okamžitého použití (obejití "přípravy flakónku")
- umožnění targetovat cíl lektvaru (pro ty které neslouží k pití)
- vytvořen efekt AnimalCure (Zvířecí lék)
- vytvořen efekt Pesticide (Zhouba škůdců)
- vytvořen efekt Fertilizer (Farmářské hnojivo)
- vytvořen efekt LeatherReagent (Činidlo na kůži)
- vytvořen efekt SetEnchantment (přímý vliv na hodnoty cíle, např. lektvary léčení)
- vytvořen efekt Haste, pro zrychlení nebo zpomalení útoku, chůze, nebo obojeho
- vytvořen efekt BonusDamageEnchantment (bonusové dmg proti určité třídě nebo druhu NPC)
- oprava pádu v GM gumpu pro definice očarování
- oprava vlivu kvality na lektvary (nefungovalo)
- oprava vlivu kvality předmětu u RegenerationEnchantment
- oprava zobrazeného času trvalého očarování

Výuka perků:
- gump výuky perků ukazuje všechny které vaše postava může umět (ty na které nemá požadavky jsou zašedlé, bez tlačítka)

Taktický gump (po použití dovednosti Taktika):
- práce na taktickém gumpu, sekce Nastavení (zatím jen pro GM)

Výroba, farmařina:
- sjednocení výpočtu kvality produktů zvířat (vzorec ještě bude upraven)
- vytvoření decilitrových návodů pro Farmářské hnojivo, Zhoubu škůdců, Zvířecí lék a Činidla na kůži
- Zvířecí lék (AnimalCure, AnimalCurePotion) použitý na zdravé zvíře dá 3 dny ochrany před nemocí, zobrazení času vakcinace v gumpu dovednosti Znalost zvířat

Předměty:
- převedení lektvarů přidávajících HP, staminu, manu, Jedlíkovo záchranu, Vlasorostu a Vousorostu na nový systém
- lektvary ovlivňující rychlost převedeny na nový systém
- oprava skloňování jednotky času v popisu některých lektvarů
- úprava názvu nádob s tekutinou na "Jméno tekutiny (jméno nádoby)"
- nádoba s tekutinou zobrazuje popis tekutiny, místo svého (pokud ho tekutina má)
- oprava získání definice lektvaru po výrobě, bug podobných názvů
- Zmena nazvu StamRegenPotionu z "Lektvar regenerace životní síly" na "Lektvar regenerace svěžesti"
- zablokováno reznutí nenainstalovaných zámků
- oprava délky trvání efektů vícesložkových jedů (nesprávné určení délky trvání efektů jedů s více účinky)
- oprava přetlačování efektů komponent vícesložkových jedů (u jedu s více účinky začal působit jen jeden)

NPC:
- oprava AI strážných mágů (při určité kombinaci nastavení Bestiářem přestávali kouzlit)
- oprava rozpoznání typu modlitby (NPC odmítala sesílat většinu modliteb)
- oprava pádů při startu servru, u NPC s víc než jednou produkcí
- rozšíření definic tříd NPC (aby Ptáci byly "Pták" a ne "Zvíře" atd.)

Zakázky:
- upraven počet položek a požadavky na množství (zejména pro nízké levely)
- zakázka vyplatí bonus za věci dodané v lepší než požadované kvalitě (doplní rozdíl cen kvalit)
- oprava ActualCash (NPC nepočítaly peníze na den, stále braly maximum i po odebrání zakázky)
- odpojení debugu kvality (pro GM zachován, ale je už zbytečný)
- odpojení násobičů cen a XP pro vysoké odměny (již zbytečné)
- zvýšení poměru XP z 10% na 25% finanční odměny (zakázka za 1000st = 250XP za hodnotu zakázky + 50XP defaut z nastení NPC)

Ostatní skritpa:
- úpravy a opravy GM nástrojů
- úpravy a rozšíření skript interakcí
- interní práce na Drowech
- Zruseni omezeni vzdalenosti pro party-chat (bug1588)
- Svitek zakazek je vzdy identifikovany
- zrušeno skriptové pojmenování Bandage "Obvazy" v konstruktoru (problém nestackovatelných obvazů)
- Opraveno sniznovani trenovacich skillu podle vzorce na wiki 4*LvL ( predtim to snizovalo podle 50+(LVL-10)*2 )
- Fix padu pri klikani na uvazovnik vice postavama najednou!
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 24.08.2016 v 13:47

Skok na fórum: