Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 5459 [bylo restartováno]
Whitey
- Oprava spouštění HarvestSystemu (okopávání, těžba dřeva atd.)
- Oprava defaultních akcí zbraně v XML (za určitých podmínek se nepřiřadily)
- Dřevorubecká funkce seker, kopací funkce motyky
- Další optimizace CS4 skript zbraně
- Oprava minimální hodnoty některých parametrů zbraní (např. šanci kritického úderu to dělalo 1 a větší -> 100 a víc %)
- Oprava zprávy o zbrani v sedle

SVN 5458 [bylo restartováno]
Leaf
- Inteakce

SVN 5450 [bylo restartováno]
Biosek
- Oprava deravy podlahy na lodich. Nelicovali prkna, zalepeny lepidlem.

SVN 5449 [bylo restartováno]
Whitey
- Upravení definice zbraní na finálnó hodnotu (proměnné místo polí)
- Doplněné materiály zbrojí
- Zobrazení materiálu zbraní, zbrojí a štítů
- Oprava pádu housesignu
- Změna vrstev hrudníku falérových zbrojí (nemají pokrývat ruce)

SVN 5437 [bylo restartováno]
Biosek
- Oprava zakrouhavani MWItemID pri pohybu.
- Pokud by se dalo prochazet predmetama, kteryma se driv nedalo, tak je problem v Movement.cs od tohodle commitu

SVN 5436 [bylo restartováno]
Whitey
- Opravy padu

SVN 5427 [bylo restartováno]
Leaf
- Interakce

SVN 5420 [bylo restartováno]
Whitey
- Oprava pádu
- CS4 beta 1.0

SVN 5412 [bylo restartováno]
Biosek
- Zapomenuty tvrdy breakpoint
- Uprava na zobrazovani spravneho ItemID
- Oprava nacitani a zobrazovani statiku a jejich flagu na serveru podle kalkulace na klientovi. Pro novou statickou grafiku.

SVN 5399 [bylo restartováno]
Stig
- Zapomenutá oprava chybné definice Alchemy očarování na zbraních v pokladech z map

SVN 5384 [bylo restartováno]
Whitey
- Snížení šance na zvláštní efekty zásahu
- Změna efektu zásahu do hlavy (z halucinace na 5% postih zásahu a obrany)



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od RadstaR - 18.10.2016 v 21:05

Skok na fórum: