Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 4.5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
* Co bylo opraveno/upraveno/přidáno *
SVN 5609-5611, bylo restartováno:
CS4:
- chybějící poškozování zbraně po útoku
- chybějící poškozování zbroje po zásahu
- kritický zásah se pokusí poškodit vše v dané lokaci
- normální zásah se pokusí poškodit zbroj, pokud se to povede pak se pokusí poškodit ještě jednu věc v dané lokaci

Taktický gump:
- oprava refreshe gumpu po zaslání informace, změnž zbraně atd.
- [test tactic zobrazí GMku taktiku cíle
- umožněno zobrazení taktiky NPC (bez informací z boje)

Ostatní:
- úprava hlášky poničené zbraně nebo zbroje (aby to napsalo co bylo poničeno)
- okamžité promítnutí změn napojení ruleru do jeho popisu
- sjednocení metod výběru poškození zbroje a/nebo věci pod zbrojí (kritický zásah se pokusí poškodit všechno v dané lokaci; normální zásah se pokusí poškodit zbroj, pokud to vyjde tak ještě jednu věc pod zbrojí)


SVN 5460-5608, bylo restartováno:
CS4:
- informace o zbraních/zbrojích/štítech do informací o předmětu
- zvětšen a mírně upraven gump s informacemi o předmětu
- drobné opravy + optimizace skript štítů
- snížení postihu rychlosti zbraně s vlastností "Těžká zbraň" na +1/3 (původně +2/3)
- snížení poškození střelných zbraní o 1 kategorii
- rozdělení štítů do kategorií
- přidání vlivu perku na štíty (lze nosit štít o kategorii level perku-1)
- doplnění požadavku na perk do popisu štítu
- oprava definic štítů (vliv statů na obranu)
- snížení bonusů za staty štítů první kategorie (lze používat bez perku)
- úprava parametrů štítu EternalLight
- fix zobrazení základu parametrů v popisu zbraně (nepřičítaly se hodnoty speciálních vlastností)
- oprava chyby načítání a vyhodnocování vrstev zbroje PlateArm a Platelegs
- ošetření hlášky o absorbování útoků na TrainingDummy
- změna hlášky o absorbování útoků na kratší "Zasahuješ, ale tvá zbraň protivníka ani neškrábne!"
- oprava výpočtu "pokrytí těla" u aliasů (itemy které sdílejí nastavení, např. Medvědí čapka bere atributy kožené helmy)
- oprava získávání parametrů zbroje u aliasů (např. Látková kukla která kryje hlavu i krk měla parametry pouze hlavy)
- NPC s defaultní zbrojí negenerovalo tuto zbroj (= nebyla počítána)
- opraven záporný požadavek skillu (zbraně 0-1. kategorie s BetterHandling)
- zvýšení anatomického bonusu kritického zásahu z 6 na 10%

Taktický gump:
- drobná oprava tooltipu absorpce zbroje v gumpu Taktiky
- drobné opravy taktického gumpu (info o zbrani)
- oprava mizejících efektů Taktiky

Uniformy:
- ošetření vícenásobných uniforem (je preferována co nejsložitější, případně gildovní)
- fix gildovního titulu, u kterého je mužská i ženská uniforma shodná
- gildovní uniforma může mít víc než 4ks oblečení
- gildovní uniforma může obsahovat požadavek na konkrétní vlasy nebo vousy
- v gumpu gildovní uniformy lze upravovat požadovaný název a barvu předmětu (GM i itemID a Layer)
- úpravy gumpu editace gildovních uniforem pro větší srozumitelnost

Summony, pety, NPC:
- fix PerceptionRange u ovládaných tvorů (bug nutného spamování příkazů, kdy pet chodil po políčku)
- drobná úprava textů NPC ovládajících pety (nehumanoidní emotují, místo aby řvali "xxx do útoku!")

Zákoníky:
- oprava zrušení targetu hráče po uvěznění (dosud stráže útočily dál)

Domovní regiony:
- drobné úpravy jmen domovních regionů apod.
- fix přenosu očarování domů (Dismount apod. po zrušení nájmu a deserializaci zmizel))
- domovní region při vzniku v přebírá hodnoru IsUnderGround (= tmavé podzemí) ze svého okolí (tma v domech v podzemí)

Ostatní:
- chybějící serializace VisionInverted (neukládalo se obrácené vidění drowů)
- nově vytvořený drow (a drow který projde TutorialEndMoongate) má nastavené obrácené vidění
- oprava ConsumeQuantity (mizení flakónků a nádob obsahu 1dl)
- oprava popisku očarování měnícího poškození (nesprávné zabarvení popisu negativního efektu)
- drobné optimizace (nepoužívaná skripta, debug dynamických efektů)
- napravena reakce kormidelnika pri prikazech na presun
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.



Příspěvky k tématu
RE: * Co bylo opraveno/upraveno/přidáno * - od Whitey - 19.11.2016 v 17:23

Skok na fórum: