30.04.2009 v 16:23
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Drazí a vážení, i RT jsou jen lidé a ti lidé konečně vyslyšeli to o co tu běží, dolehli na ně silně vaše prosby a uvědomění si toho, že stejně jako vy tu hrajete pro nás (bez vás bychom nefugnovali) tak stejně tak mi jsme tu pro vás. Proto se začalo čistit ovzduší a RT jde tvrdě do sebe! Někteří to potřebují trochu rozdejchat, nabrat nový dech na to vyjít správným krokem, ale neznamená to hned, že ti lidé odchází.
Je to jako byste celou dobu drželi v ruce pětikilovou čínku, kterou vám někdo svěřil, abyste ji hlídlali, vy tu čínku držíte v ruce, prostě ji máte v ruce tak, jak jste ji dostali a postupem času vám dozajista dochází síli, když už ste na pokraji sil, tak k vám někdo přijde a řekne: " Hele a proč tu čínku vlastně držíš, vždyť ji můžeš hlídat i když bude postavená na zemi ne?" Pustíte čínku na zem a potřebujete se vydejchat a částešně i s nenávistí pohlížíte na tu čínku, jakož to na symbol toho vašeho "utrpení" za které ste si však mohi sami. - to je asi nynější stav.
Jako RT chceme jít jasnou cestou! Jsou tu lidé kteří si uvědomují, že to není jen o nich, ale o nás! MW není jen o hře, je to o společnosti nás všech.
Já osobně můžu říct, že si vážím naprosto každého hráče, teda až na ty co hru špiní sprostou mluvou a špinavou hrou...
Byl bych rád, kdyby právě vy hráči, vy jako podstata MW, jste sami řekli kde cítíte slabiny, pořád se ozívejte...jen do nás šijte.. . Je dobré mít 10X kritiku než ani jednu...Obvzlášť teď je prostor pro to, aby se do RT dostalo co nejvíce vlivů od vás..máte příležitost sami říct, kde je a není podle vás problém.
Věci jsou připraveny, teď je jen třeba je osekat o zbytečnosti a naopak doplnit o potřebné..
Děkujem, věřím, věříme ve vás, věřím, věříme v nás.
30.04.2009 v 16:29
Hodnocení:
53
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Dekuji, mluvis mi z duse.  A rad bych, kdyby tohle "Byl bych rád, kdyby právě vy hráči, vy jako podstata MW, jste sami řekli kde cítíte slabiny, pořád se ozívejte...jen do nás šijte.. Wink. Je dobré mít 10X kritiku než ani jednu..." platilo i pro vztah hracu k samosprave mesta. Tak tedy, co se me tyce, dame tomu jeste cas a pak se uvidi, kam se to pohne.
Valerie (Semper Fidelis) - kovářka, drátenice a slévačka, vévodkyně Cyprony
30.04.2009 v 16:59
Hodnocení:
2
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Jestli tu mluvíme o situaci ve hře,tak mě a několika dalším hráčům s kterými sem mluvil vadí že se MW skrátka nikam nehýbe,jelikož přežívat jen na tak malém území jako je Isharion je prostě hrůza,jak pro postavy které v něm žijí tak pro hráče. Zkrátka je to furt to samé dokola a dokola,jediná možnost je čekat než bude nějakej event který stejně skoro nic nezmění...takže podle mě by se měl hráčům zpřístupnit větší oblast a více možností.
Urken - Uruk ka'ago'ghugh nukokogn.
30.04.2009 v 18:21
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Pro zacatek by stacilo kdyby kazdy 3-4 mesice nedochazelo k rozpadu questarske casti teamu.
30.04.2009 v 21:20
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Pro zacatek by mi stacilo kdyby nekdo trestal tam, kde se, zda se dohodli GM, ze se trestat bude.
Stale nevidim Rilwen mezi potrestanymi a volne beha nahore. Dle meho by se tedy mely dodrzovat pravidla od vsech. Jak od hracu tak GM. Pokud Rilwen potrestana nebude, prosim jen par radku proc. Dekuji
Stopař a krotitel
30.04.2009 v 21:24
Hodnocení:
110
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
30.04.2009 v 21:24
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 30.04.2009 v 21:28 od monty.)
co takhle dokončit všechny nedokončené questy Lithara a jiných GM? co vím tak je tu slušná řádka takovýchto eventů. jo a chtělo by to zrušit pár invis NPC a přidat pár možností pro noobiky-behaj tu jak splašené slepice dokud se jich něujme někdo z hráčů...
jinak souhlas s rozšířením oblasti-ne celá mapa ale aspoň kousek...
pak ještě pár námitek ale nemám nervy na neustálé hádky s drowy abych to tu řešil
jo a ještě by to chtělo samostatný chat drowů-jednoduchý důvod-spamují to těm nahoře víc než je nutné (viz dnes hádka drowů ohledně supportu) a taky maj nechutné a provokativní poznámky...a dělá to jen nepořádek mezi hráči (prosim hafa a marinu aby se zdrzeli stupidnich kometaru ohledne tohohle postu)
Horian Voren-správce Isharu, seržant Armády Isharionu
Linda Averová-žoldák ve službách Cyprony
30.04.2009 v 21:42
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Co se tyka supportu, to je dalsi vec ktera je podle mne dulezita. A ze jsme to rozebirali na chatu? Ano rozebirali a dle meho se to tyka hodne lidi a myslim si ,ze par lidi toto pravidlo nevedomky porusuje.
Takze to nepovazuji za spam ale spise se do toho mohli vlozit dalsi jak to tedy je, tohle zrovna mohla byt i platna diskuze ne spam.
Myslim si ze jasna pravidla, jake moznosti mam pri obchodu se svoji druhou postavou, by se hodila. Kdy ji muzu neco poslat, kdy ne, jak je to kdyz jsou postavy v jedne guilde, zda mohou veci toho druheho vyuzivat nebo ne. Je to aktualni problem nejen muj a oddpoved na nej muze predejit mnoha nedorozuměním.
Stopař a krotitel
01.05.2009 v 07:45
Hodnocení:
91
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Ono Urkene bych rekl, ze se na to pracuje resp. pracovalo. Jak si vzpominate, byl event se Shunnarem a jeho alchymistickym naradim ve stokach. Nevim, jestli se sel podruhe, sbiral se kremeny pisek na nove naradi, jelikoz se prvni vyprava nepovedla....
Takze si myslim, ze to bylo planovano v dohledne dobe alespon cast mapy otevrit, tim ze by se nasel lek, ktery by byl treba zatim slaby, ale nejake ucinky by mel blabla bla...proste quetovni otevreni casti mapy. Takze tohle je + pro GM.
Co vidim ted jako - pro GM jsou jejich (nerikam vsech) reakce typu: "Neni tu moc hracu, proto proste mapu neotevreme, potkate se jednou za uherak....." To je si myslim taky spatny pristup. Mapa bude furt zavrena a hraci budou prichazet ve vlnach, spoustu lidi prijde, spoustu odejde z duvodu objeveni vseho, mala mapa, nevim, duvody jsou vselijake.Vysledkem toho bude stale "par" hracu.
Co treba tohle zkusit zmenit a dokoncit event byt treba s par hraci a otevrit mapku na zaklade questu popsaneho ted vyse? Nebo jinak? Co tim momentalne MW ztrati? Hrace rozhodne neztrati, spise dle meho nazoru naopak. Nekolik se jich vrati prozkoumat novou cast mapy, nekdo se zase vrati do odlog zony, nekomu to zase vlije chut do hrani a treba pritahnou dalsi.  Nova motivace, delani mest, vymysleni novinek v rasovych mestech atd.
Takze tohle je muj pohled na vec.
Rimoy Agarnish - [Renom Ordo]
"Jen silný donutí osud. Slabého donutí osud sám." - Konfucius
01.05.2009 v 08:34
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Já bych uvítal, kdyby alespoň někdo reagoval na foru na testování hráčů jako to dělal Whitey (téměř jedinej) a zároveň se snažil o opravu stavu. V mnoha případech to totiž budí dojem, jako když hráči testují a hlásí své poznatky do větru, kde to nikoho nezajímá. Přijde mi, že kdejaké GM reaguje na kdejakou kravinu netýkající se tak úplně herního systému, ale na opravy jen opravdu málokdo. Výmluva pak zní: Nejsem skriptař.
Alvaris - eldamarská velekněžka ve službách Corellona
Artherion - farmář a velkopěstitel pro chudý lid
01.05.2009 v 12:36
Hodnocení:
41
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Urken - máš pravdu, myslím si že by to rozhodně pomohlo.
Rimoyi, šlo se to i po druhe a dokonce to i vyšlo.. ale pak se an to nějak zapomělo...
Marino, zas ten tvuj trapny arogantni pristup.. Uvedom si kdo si na tomto shardu ja a kdo ty...Takže nemuže mít svuj nazor? Pak se endivme že je tu čimdal min lidi kdyz je tu Gmko jako ty
Jinak co se tyče te mapy, ja teda přestal hrat hlavně z nedostatku času protože začlo být teplo, ale taky už mě umořila ta nuda ze stereotypu na mapě 5x5 metrů...nebavilo mě být dva měsíce na stejnem levelu a nemoct se vylepšovat jen proto, že je to system,ově zastaveno kdo ví kvuli čemu...
It's good to be bad.
Karlos Strench - Elf, hraničář
01.05.2009 v 15:42
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
01.05.2009 v 15:42
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 01.05.2009 v 15:49 od Stín.)
Jak MW ozivit podle me?
Jednoduse..
Zmena exp systemu zpatky na ten co tu byl pred rokem ( expy za zabijeni monster-muzete delat co chcete treba se postavit na hlavu ale vetsinu lidi bavi vylepsovani postavy zabijenim tezsich a tezsich monster..o tom mmorpg proste jsou)
Uvolneni levelu (koho by bavilo bejt zaseklej?)
Rozsireni ,,zony bolesti,,
pridani NPC ( JEJICH VYLADENI + VYLADENI EXP SYSTEMU)
Kdyz tyhle zdanlive jednoduchy veci udelate tak si troufam rict, ze se vytvori zakladni rysy zabavnyho hrani a postupne muzete makat na ostatnich min dulezitych vecech jako RP dej atd..
samozrejmne do toho spada i okamzity spusteny ostry verze se slibem ze se nic loadovat nebude ( ne fakt nikoho nebavi delat levely bez zaruky ze je nebude muset delat znova)
Jinak ted s usmevem vzpominam na casy cca pred rokem, kdy sem tohle uz jednou psal a lidi, ktery ted opousteji RT team mi rikali at tu nehraju, ze tenhle server asi neni pro me kdyz rad huntim majetek, slavu a expy..Nejspis ten server neni ani pro ne..a pro dalsi spoustu lidi co se tu na to vysrali..proste ste si ukousli moc velkej krajic a to, ze to chcete spustit ostre az v momente, kdy to bude cely hotovy je Vase nejvetsi pomyslna cinka, kterou drzite v ruce uz 6 nebo kolik let..Ostatni servery jedou v bete uz radku let a v prubehu ni vylepsujou pomalu a organizovane svet..je to uspesna cesta..ale proc to delat jednoduse, kdyz to de slozite ze jo?
ted se asi ozvou veci jakoze MW je pure RP shard a co tu teda delam atd..nic tu nedelam uz pres rok, protoze pure rp shard bavi jen pacienty, ktery by meli jit s zupanem a papucema do bohnic, kde by si je uz nasmerovali na spravnej pavilon..dynamika = zabava ...nynejsi mw = stagnace..
dynamika = expovani, dungy, pvp..
mw = questovani s dialogama od npc, krafteni ( ktery nikoho krome pacientu nebavi), a stagnace..
navic kdyz i takovy RP magnati jako Ursus, Valgard atd. skoncili tak nevim proc to porad zenete timhle smerem, kdyz tudy nejspis cesta nevede..
manawydan ma potencial ale je podle me vyuzivanej takovou cestou, ktera normalni hrace nezaujme..na pokec mam real, na piti realnou hospodu a kluby, ve hre bych rad zabijel monstra a hral si na hrdinu..to tu ale neni..
01.05.2009 v 17:06
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Topic promazán o zbytečnosti, můžete pokračovat.
Předem upozorňuju, že nemá smysl reagovat na příspěvky ostatních, prostě sem napište svůj názor na věc a hotovo...- jeden příspěvek popis co chcete a nechcete a konec..
01.05.2009 v 17:52
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
onlineexpy jsou na prd, kdyz tu jsou jako hlavni zdroj expu, zbytek cinosti je jen zdroj vedlejsi. to hrace nenuti do zabavy, ale jen do expeni casem a nicnedelani(nerikam ze vsichni hraci a taky nemluvim za sebe, ja to tu mam rad, je to vyjimecny server svym zbusobem). to hrace casem omrzi a treba i konci tu hrat.
dale by se mi libilo zde zavest 1acc=1postava, jestli se to chce zavest az v ostre verzi, tak to aspon udelat hracum co maji nejakou funkci ve hre(rada mest, velitele armad atd). uvedu na prikladu co je na tom spatne, je to take stret zajmu. Velitel Isharske armady zaroven hraje jinou postavu, ktere venuje polovinu casu, ne-li vic, tim padem je to polovicni, ne-li mensi, velitel. jak k tomu prijdou ostatni hraci s nim spojeni(vojaci apd.), kteri se venujou naplno hrani s jedinou postavou a maji takoveho velitele? jak to ma pak vypadat? u drowu maji patroly, vojenskou skolu atd. ishar ma jen toho radoby velitele par kadetu a ten zbytek nestoji ani za zminku. myslim si ze kdyby se tomu venoval nekdo naplno a profesionalneji, prilaka i zabavi vice vojaku(hracu). to byl jen priklad z mnoha jinych podobnych funkci. proste to je stret zajmu a nevenovani se sve funkci.
nechci primo rict ze rada nic nedela, ale ve hre toho moc videt neni, ze se radi, koho to zajima? kdyby aspon dali na vedomost nejaky naznak co ted resi, jake jsou hlavni problemy k cemu se rada schyluje udelat apd... oni se jen tajne radi a pak (asi jednou za 14 dnu) se objevi na forum na vyvesce nejaky jeden zakon nebo narizeni a to pritom jeste matouci a i zbytecna. take uvedu na prikladu. siren(remeslnik) je nasrany, ze hraci kseftujou s jeho vyrobky a prodavaji je dal. cose na to stalo? vydal zakon zakazujici prekupnictvi(uz vidim, jak me odsoudi za to ze jsem prodal nekomu svuj mec,ktery jsem si koupil za svoje prachy, protoze jsem nemel na vino v krcme, po tom opravdu ve fantasy svete nikdo nepatra). fakt trapne a svym zpusobem opet stret zajmu. jestli z toho chcou udela pravni stat Ishar, tak to taky odradi nekolik dalsich hracu.
otevreni dalsi casti mapy je dobry napad a uvital bych to.
opravit jiste nefunkcni perky a skilly a rozjel bych to na ostro s postupnym odemikanim dalsich casti mapy, nac cekat.
01.05.2009 v 19:01
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Souhlasim s tim co napsal Destephano. A zejmena v jednom bode: pokud hrac hraje nejakou vyznacnou postavu, nemel by logovat jinou. Budete argumentovat, ze dotycnej chce odreagovat. Jenze pak se nemel do te funkce hnat.
Castym postesknutim je, ze pro 1 hrace nema smysl nic delat. To je peknej omyl, kdyz se clovek nebude venovat jendomu hraci, nenalaka zadne jine. Priklad: kdyz velitel melee odmitne cokoliv delat pro 1 ucne, melee bude stagnovat, a nebude mit nic cim by pritahla dalsi, pricemz ten vojak se zacne nudit a vykasle se na to.
Ruku v ruce s tim jde naprosta ignorace fora ze strany vetsiny hracu. Nikdo o nciem nepise. Kdyby spadly meteority a vymazaly ishar, zmini se o tom 1 hrac z 15ti a snad ani to ne. Kdyz spolek nepise nic co se deje, nema sanci prilakat neaktivni hrace, co cekaji az je napadne motivace k hrani.
Dalsi veci je stisnenost prostoru. V podtemnu je to trochu jine jak nahore, protoze dole je jen jedna rasa, pricemz 90% zabavy je postaveno na interakci mezi hracmi (vzajemne intriky, spolcovani, spoluprace, vrazdy) a jen diky tomuto to jakz takz funguje.
Nahore je na sie vetsi, ale stale stisnene plose uvezneno nekolik ras, kazda by mela byt totalne odlisna v povaze (kdyz vezmeme popisy rasy v potaz) a presto jsou na jednom miste. Misto, kde se tam odehrava veskery dej je naprosto nezazivne a nezajimave-zadne zvlastni hezke misto, par skal, par stromu, tri cesty, 2 mosty. Jakkakoliv jina frakce je umele fixovana na ishar a lidi. Hrat libovolnou frakci co se od mesta distancuje neni mozne-nelibi se to ani hracum co hrjai v isharu, ani ig mestu a nejsou prostredky k tomu hrat "neco jineho" nez patolizala mesta, pripadne v nejhrosim nedejboze byt neutralem a nezajimat se o deni. Hrejte neco jineho, a uz je tu X frakci co proti vam pujdou, vcetne nekolik gm co vam budou dokazovat "ze jejich frakce" "maji navrch" (nerikam ze je to umyslne, ale kdyz jako nejaka frakce verejne prohlasite, ze nepecete s isharem, je tu tucet stiznosti z rad mestskych uredniku, pohruzky strazema, blck listem a kdesi cosi).
Ishar proste neni Podtemno, kde je osm drowu z nichz se pulka sice skryte nenavidi, ale v ramci spolecnosti dodrzuji urcita pravidla, ale sbirka postav ruznych ras a presvedceni ktere jsou umele drzeny na miste, a hlavne je to "umele" vyvolane coz dost omezuje hracske moznosti interakci (v podstate je jen jedna linie kudy se hrac muze ubirat-pomahat mestu, nebo predstirat ze stoji bokem). Je fajn ze elfi i orci maj sve sidlo, ale nemuzou delat skoro nic, protoze je to na uzemi isharu.
Koncepce systemu pro expovani je dobra, ziskat level znamena mit postavu delsi cas, coz je jen spravne. Expovani bojem je slabsi, kdyz uz je zavedeno, nechapu proc za obri krysu mam 2 expy, a za npc co pojede celou druzinu, mam taky 2 expy. Odmeny za staticke questy by mohly byt trosku vetsi, to same licence (tri hodiny obihani spawnu kvuli hrstce minci s peti dalsima aby to npc clovek mohl zabit by aspon mohlo dat lepsi expy).
Jen k tomu co napsal Stin: kdyz uz je celej system doslova nascriptovan pro hrani role, nevidim duvod proc to ted zahazovat a delat z toho nejaky light rp shard. V soucasnosti v CR neni skoro zadny rp server ktery by byl na vysi. Kdo nechce byt obtezovan hranim role, at si zvoli jiny server. Ano, mw je ve vsem staveno na skupince (libovolne velke), ne na jednotlivcich.
Co mi chybi po questovni strance, jsou projevy bohu. Za dobu sesti mesicu nahore a 1-2 mesice dole jsem videl velmi, velmi malo veci ktere by se dotykaly jednoho z povolani-knezich. At uz se jedna o questy, projevy nadseni/nevule bohu nad svymi vericimi a jine. Videl jsem kneze Helma, jak resuje vrahy a boostuje je v boji. Kneze Gruumshe, jak pomahaji vyslovene nepriteli sveho boha. Podle me je toto oblast ve ktere je celkem velka dira, hlavne proto ze dosud nejsou dodelany klatby (viz web). Naprosto vubec nic nenuti kneze hrat podle sveho boha, proste obcas hodi hlasku o modleni se a tim to konci. Problem je taky, kdyz logne novy hrac a jde hrat kneze, ze narazi na naprostou tmu. Je potreba hrac/gm co se o nej po duchovni strance v prvnich dnech postara a poposoupne ho urcitym smerem. Tim, ze se jen odklikne v gildovnim kameni novic/knez/veleknez veskere pozadi kneze je vypareno do prazdna. Tady bude celkem problem, s nedostatkem casu u gm, ktere kdyz uz logne je zavaleno sposutou dalsich veci (jako u nas Marina) a kdyz uz to poresi, chce chvilku klid.
Pocet hracu klesl i hlavne diky odchodu par hracu, jako je Glumik, kteri prestali hrat, a pak diky zmenam teplot venku. Priliv a odliv hracu jsem zazil uz 4x na manawydanu, 2x v bete1 a 2x v bete2 (tentokrat je to podruhe). Vcetne, bohuzel, dvou rozpadu teamu.
Po systemove strance je potreba nekdo kdo aktivne kontroluje hlasene chyby a opravuje je. Delal to Whitey, posledni 2 tydny ale i jeho aktivita v tomto smeru poklesla. Krome toho, je nacase se zase v nektere oblasti pohnout. Reklo se, ze se to bude doscriptovavat se zvedanim lvl capu. Modlitby se zatim ani nehly, soubojovy system se X krat prevrtal a porad nefunguje, perky misto dodelani jsou pred novou revizi...nektera povolani nefunguji vubec (bard a hudebnicitvi-neberu jeho funkcni bojove odnoze), nebo castecne (zlodej) ci nektere oblasti-alchimista. I v teto oblasti se chce trochu pohnout. A to nemluve o planovanych vzacnych kovech (mithril, adamantit a dalsi), rasovych vecech (perky, barvy...). Ano, system se mohl pohnout tam kde to neni prilis videt, ale je potreba upravovat i veci s kterymi hraci prichazeji denne do styku a pouzivaji je, nejaka vnitrni uprava scriptu hracum nic nerekne a ani to nikdo z nich nepozna (a pak si mysli ze se nic nedeje).
01.05.2009 v 20:18
Hodnocení:
53
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
01.05.2009 v 20:18
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 01.05.2009 v 20:25 od Valerie.)
(01.05.2009 v 17:52)Destephano napsal(a): onlineexpy jsou na prd, kdyz tu jsou jako hlavni zdroj expu, zbytek cinosti je jen zdroj vedlejsi. to hrace nenuti do zabavy, ale jen do expeni casem a nicnedelani(nerikam ze vsichni hraci a taky nemluvim za sebe, ja to tu mam rad, je to vyjimecny server svym zbusobem). to hrace casem omrzi a treba i konci tu hrat.
dale by se mi libilo zde zavest 1acc=1postava, jestli se to chce zavest az v ostre verzi, tak to aspon udelat hracum co maji nejakou funkci ve hre(rada mest, velitele armad atd). uvedu na prikladu co je na tom spatne, je to take stret zajmu. Velitel Isharske armady zaroven hraje jinou postavu, ktere venuje polovinu casu, ne-li vic, tim padem je to polovicni, ne-li mensi, velitel. jak k tomu prijdou ostatni hraci s nim spojeni(vojaci apd.), kteri se venujou naplno hrani s jedinou postavou a maji takoveho velitele? jak to ma pak vypadat? u drowu maji patroly, vojenskou skolu atd. ishar ma jen toho radoby velitele par kadetu a ten zbytek nestoji ani za zminku. myslim si ze kdyby se tomu venoval nekdo naplno a profesionalneji, prilaka i zabavi vice vojaku(hracu). to byl jen priklad z mnoha jinych podobnych funkci. proste to je stret zajmu a nevenovani se sve funkci.
nechci primo rict ze rada nic nedela, ale ve hre toho moc videt neni, ze se radi, koho to zajima? kdyby aspon dali na vedomost nejaky naznak co ted resi, jake jsou hlavni problemy k cemu se rada schyluje udelat apd... oni se jen tajne radi a pak (asi jednou za 14 dnu) se objevi na forum na vyvesce nejaky jeden zakon nebo narizeni a to pritom jeste matouci a i zbytecna. take uvedu na prikladu. siren(remeslnik) je nasrany, ze hraci kseftujou s jeho vyrobky a prodavaji je dal. cose na to stalo? vydal zakon zakazujici prekupnictvi(uz vidim, jak me odsoudi za to ze jsem prodal nekomu svuj mec,ktery jsem si koupil za svoje prachy, protoze jsem nemel na vino v krcme, po tom opravdu ve fantasy svete nikdo nepatra). fakt trapne a svym zpusobem opet stret zajmu. jestli z toho chcou udela pravni stat Ishar, tak to taky odradi nekolik dalsich hracu.
otevreni dalsi casti mapy je dobry napad a uvital bych to.
opravit jiste nefunkcni perky a skilly a rozjel bych to na ostro s postupnym odemikanim dalsich casti mapy, nac cekat. Horian svou funkci vykonava dobre, jineho kandidata nemame. Pokud mas zajem, tak se prihlas.
Jinak sme myslim v posledni dobe pokazde napsali, co se resilo a jake jsou zavery. Ale beru na vedomi a budu psat vic. A jinak vetsina lidi ani nevi, co se vubec stalo, to taky neni zrovna motivujici, kdyz mi nekdo po mesici rekne, jestli uz byl zvolen starosta apod., kdyz nekdo prijde ze chce byt zapsan jako obcan a pritom ani necetl prislusnou vyhlasku, kdyz se nekdo neustale pta, jak ziskat najem, pritom vsechny tyhle informace uz na foru jsou. Kdyz se tak zajimas, tak si urcite uz zapsany jako obcan a snazis se angazovat.. Nicmene tyhle veci je lepsi resit v prislusne sekci. Ja tu zkratka vidim naprostou neschopnost hracu ziskat informace, ovlivnovat deni. Az bude stav takovy, ze informacni potreby hracu budou jasne patrne, pak bude vice informaci, do te doby bude soucasny stav zachovan. O zpetnou vazbu sem zadal v topicu pro lidi, nikdo se neozval.
K te vyhlasce - zadny stret zajmu to neni, je to normalni zakon, ktery se uplatnoval i v historii. Je mi jedno, jestli prodas jinemu cloveku svuj mec, pokud si tu vyhlasku pochopil, tak vis, ze bude potirano jen takove jednani, ktere muze ohrozit mesto. Stret zajmu to neni, protoze moje zajmy sou shodne se zajmy mesta. Kdo bude dodavat vyzbroj nepriteli je normalni zlocinec, pokud to nechapes, pravdepodobne byses ani nemohl na politice mesta podilet, je mi lito. To jsou zkratka fakta a pokud nekdo na tom neco nechape, rad to vysvetlim v jinem topicu. Mne zas prijde trapne, ze zrejme vubec nechapes smysl te vyhlasky a principy zakonu obecne a dovolis si kritizovat velitele Armady. Kdyby si to jen trochu chapal, pak nemuzes uvest ten svuj priklad s mecem, protoze to je naprosto mimo a vyslovne sem to tam napsal, ze neskodne jednani nebude nikdo postihovat. Nicmene diky za zpetnou vazbu. Obavam se, ze jasneji ten zakon napsat nedokazu a o duvodu toho zakona se nema cenu prit, protoze to beru jako samozrejmou a automatickou vec, ze kdo podporuje nepritele, neni nas pritel. Na tom neni nic sloziteho.
(omlouvam se ze reaguju na cizi prispevek, kdyby byly tyto namitky ve vhodnem topicu, reaguju tam. pokud budete trvat na smazani, prosim kdyztak o presunuti obou prispevku do spravneho topicu)
A jinak: ono opravdu neni tak nepochopitelne reagovat na to, ze nekdo preprodava prave moje zbozi, kdyz sem momentalne temer jediny, kdo s takovym zbozim obchoduje. Pokud me chces obvinit, udelej to regulerni cestou jako chlap a ne pouze jako slova do vetru v nejakem offtopic tematu. Zatim ani nevim, kdo me obvinuje, jmeno postavy nikde nemas napsane. Takhle si opravdu nepredstavuju jednani nekoho, kdo ma kritizovat to, jak jini vykonavaji svoje funkce. Pouze tu obvinujes lidi, kteri venuji dlouhodobe svuj cas a usili pro jine (mne osobne prekupnictvi ekonomicky nemuze ohrozit, jelikoz pro me znamena vetsi obrat, kdyz nekdo kupuje zbozi pro jineho).
Valerie (Semper Fidelis) - kovářka, drátenice a slévačka, vévodkyně Cyprony
01.05.2009 v 23:05
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
nehodlam tu psat hafo prispevku, ale neco me jen tak napadlo co by jiste deni ozivilo, viz elerra s tim stisnenym prostorem pro tolik ras bez domova.
ono totiz zpristupnit nejaky ten hektar lesa a louky z mapy posete spawnama neni dlouhodobejsi reseni, co tam chcete porad delat ze jo, prozkoumate, objevite, zabijete a konec, zase to mate tam kde bylo, jen s hektarem navic.
videl bych to tak:
treba ze ve stylu nejakeho eventu pro boha dane rasy. by jim buh za skutky jejich vericich, vytvoril a daroval zpet jejich domovskou zemi, kde by si mohli na trvalo vystavet a rozvijet sve sidlo. at si tam stavi sami jak chcou, at maji sve veleni a vse co takova domovina obnasi a ne isharske. proste mit to svoje. technicky bych to videl, ze byste jim dali plochu(radove velkou jako cele mesto ishar s vilhelmovicemi) mimo mapu, neco jako dungeon ci jine lokace ktere primo na mape nejsou, ale jsou s ni spojeni(vchod, teleport apd.). podle rasy jim dat plochu prirody(elf-lesy, ork-hory a paseky, trpaslici-jeskyni s prusmykem apd.) plocha by byla jinak neupravena a nezastavena, at si to tam vystaveji sami k obrazu svemu. myslim, ze tento maly kousek plochy dokaze vsechny rasy pekne na hodne dlouho zabavit. a asi nebude nic tezkeho(tedy doufam  ), az bolest odejde a bude cela mapa volne pristupna, vlozit tu jejich domovinu do te mapy na urcite misto, kam to patri(a nebo jim to klidne zpritupnit tu plochu nejakym pruchodem primo do mapy a pak se nemusi nic nekopirovat).
treba orkove to dobre rozjeli, kacej si tam lesy kolem sebe, rozsiruji tim pevnost apd. ale celkem, ikdyz ne uplne, zbytecne, kdyz se pak budou zase stehovat. podle me zas elfove na to prdi, protoze se jim to takhle zbytecne asi nechce nic budovat, ono se srubem se taky toho moc nenadela.
jen male ps: siren se omlouvam. ale vyznelo to spatne, proste zadne odduvodneni toho zakona ci info. jen to tam plivne a nikdo nevi nic, proc a jak, a to nemluvim ani o tech novych hracich, kteri nevi vubec nic. na tomhle jednoduchem prikladu aspon zjisti proc ta vyhlaska je:"mistnim remeslnikum se nelibi, ze se tu rozmohlo prekupnictvi s jejimi vyrobky a boji se aby nepadly do spatnych rukou, proto se vyhlasuje narizeni.........atd.
ok je to muj posledni prispevek a nazor zde v offtopicu, tak nemusite mazat, nebojte.
04.05.2009 v 07:19
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Já jen pohled z trošku jiné strany. Hraju tu už delší dobu, ale když je pěkně, tak mám pauzy. (cca týden) Nehraju postavu, která by byla moc společenská a proto sem hned po první pauze přišel o možnost získávat online expy. Questy už mám hotové a tak přísun expů potřebných pro zvýšení levelů stojí jen na pár stále dokola se opakujících věcech. Licence stok a radnice, zakázky od řemeslníků.... Pro samý zabíjení nemám ani čas na svoje básně a písně.  Já vím, že stačí zajít do Isharu a tak dlouho tam blbnout, až si toho všimne GM a zvedne mi známku, ale todle prostě není styl samotáře. Když někoho potkám, tak s ním rád chvilku hraju, ale abych z toho dělal uměle divadlo pro známku mě nesedí. Nešlo by ty online expy úplně nezastavovat? Takhle stačí týdenní pauza a můžu se zas další týdny loudat na svém šestém levelu. A místo RR hraní barda, stejně lítám a zabíjím.
... a když strun se dotkl, každý se zastavil a začal poslouchat. Snad čáry, snad vyšší moc stála při něm, ale bylo to tak. Byl zkrátka jiný.
04.05.2009 v 07:37
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Jenom se vrátím k poznámkách o systému expování - současný systém je dle mého názoru dobrý a prověřený a navíc dělá MW výjimečným shardem. Není vůbec vhodné s každou ( a poměrně častou) bouří v RT rušit něco na čem je systém postaven a co zrovna funguje - co takhl začít tam kde je něco nedoděláno nebo stále čeká na remake?
Alvaris - eldamarská velekněžka ve službách Corellona
Artherion - farmář a velkopěstitel pro chudý lid
04.05.2009 v 09:45
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
a ještě bych se rád zeptal, jestli teda rubrika "Co bylo opraveno, upraveno a přidáno" k 28.4.2009 utichla, nebo se toho někdo ujme
Alvaris - eldamarská velekněžka ve službách Corellona
Artherion - farmář a velkopěstitel pro chudý lid
04.05.2009 v 10:24
Hodnocení:
0
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Dobrý. Prolít sem to tu, ale rovnou řikám, že posty delší jak deset řádků sem nečet. Když nedokáže někdo strručně a jasně říct co jak proč...
JAKO BETATESTER bych byl rád viděl pokračování rubriky Co bylo upraveno/opraveno/přidáno, vyhlašenejch testů a FEEDBACKů na bugreporty (tak jak to fungovalo v případě testování MW klienta - prostě odpověď, jestli se stim něco dělá, bude dělat, nebo tak)
JAKO HRÁČOVI mi nechybí nic, co by se muselo urychleně řešit. Co funguje funguje, co ne to ne. Furt sme v betě, očekávám postupnej vývoj všeho co není. Zabavit se dokážu i teď.
Jen jedinou poznámku k Expsystému: Uvítal bych stárnutí známek ne podle datumu ale podle nalítanejch hodin.
Člen klubu spokojených hráčů
Lidi by měli míň mluvit a víc poslouchat
|