Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MW - stále jen sliby?
#41
(07.05.2009 v 21:00)Votary napsal(a): SUTECH:
1) jak toto nemuzes pochopit. Je tu online XP system a proto se musi davat postih za to ze nehrajes. Pokud hrat nechces, tak hru vypni a nehraj, pokud hrat chces, tak hrej a nestuj tam jak trubka.
2)Dungu je tu dost si myslim ne? Kdyz se hraci rozhazi po mape, tak tech 10 hracu co tiu ted je, si rozhodne nic nevybuduje to mi ver, uz to tu bylo na zacatku a vsichni vime ze to stalo taky za prd.
3) mozna meli mozna ne, neni tu ale zase tolik pozadavku aby to nestihali.

nesouhlasim:
1) to co rikas je blbost, vsichni vime jaka.
2) MW uz delsi dobu jede nez na zacatku, vsimni se zde chodi i novi hraci(jini odchazi), byt u budovani sveho rasoveho mesta je urcite dobra motivace i pro newbie low lvl a vsechny nove i stare hrace.
3) to co rikas je blbost, pozadavku je spousta, neni jen ta nejdulezitejsi povinost, jen si odbyt to co ma a nic vic.
Odpovědět
#42
1) nevime jaka je to blbost, nebot votary ma pravdu..

2) hral jsi v dobe, kdy byla cela mapa otevrena a hralo tu +-11 hracu rozprostrenych po mape? rekl bych, ze ne.. nevis jake to je tyden domlouvat na icq partu kamosu, aby se sel dung.. a cestovani byt i na koni a pres portovaci Npc trvalo docela dlouho..
Zakladatel klubu nespokojených hráčů
G.O.R.A
Raději vládnout v pekle, než sloužit v nebi.
Niccolo Machiaveli
Odpovědět
#43
1) Nejde přeci o to, abys byl postihovanej za to, že nehraješ denně 24hod, aneb: Ten, kdo je loglej 24/7 najezdí na jednu známku mnohem víc expů, než mu zestárne, než ten, kdo logne 2x do tejdne na dvě hodiny. Proto ten návrh, aby známky stárnuly na základě času strávenýho online.
Ale jak to čtu tak to je tak trochu jeden o voze a druhej o koze.
Člen klubu spokojených hráčů
Lidi by měli míň mluvit a víc poslouchat
Odpovědět
#44
Destephano: Snad ti to Furgas vysvetlil a ja uz nemusim.

Beddy: Vzdyt ja rikal, aby se ty expy, ubirali jen za ten cas ve hre. ALE: by se to muselo zase prekopat, nemuzes chtit aby ty online expy ktery se budou ubirat "jako myslim ten cas" ve hre tak aby to trvalo jako je to nastavene ted. Taky zadny expy neziskavam za Votaryho, pac jsem dlouho za nej nelogl, a ted poslednich par dni, me nikdo nehodnotil i kdyz jsem s nekolika hraci byl v kontaktu. Proste je to jenom o tom aby te ti lidi hodnotili no.
Odpovědět
#45
votary: Furgass vubec nic nevysvetlil, asi to sam nechape. je proste megablbost, aby ses vratil z dovolene a mel zamrzle expy(obzvlast kdyz tvori vice jak 80% rustu expu ve hre). je megablbost trestat lidi za to ze nehrajou casto, spis byste meli odmenovat ty co casto hrajou. nemuzete prece nekoho takhle nutit, se vam na to tady radeji vykasle a pujde jinam, kde ho k nicemu nenuti. pro spousta hracu je UO odpocinek, odreagovani. a jestli chcete trestat, ze nekdo vynechal tyden, tak jste megablbci.
2) nikdo nerika otevrit celou mapu, ale zpritupnit jen tu domovinu ostatnim rasam.
Odpovědět
#46
Souhlasím s názorem, že expy by neměly zamrzat. Přesto se tu nedohadujte, jelikož vaše dohady stejně nic nevyřeší. Jestli budou expy zamrzat nebo ne, záleží na rozhodnutí jiných lidí a ne těch, co se tu zbytečně nervově vysilují... Smile. Přeskočme prozatím otázky ohledně expů a řešme zásadnější věci... spousta věcí, co se tu z vaší strany zmínilo, tak se bude upravovat. V návaznosti na to se pak budou dělat další úpravy.
Odpovědět
#47
destephano: jake trestani lidi? jaka blbost?

osobne si myslim, ze tento system je dobry..
nehrajes tak casto? nehrej, vsak te nikdo nenuti, ale holt ti spadne znamka.. kdyz nekdo logne byť i jednou, dvakrat za par dni a hraje dobre RP, tak se ho tento system netyka a nijak ho neovlivni..

co se tyka tveho prikladu o dovolene.. myslis si, ze hrac, ktery poctive buduje svuj charakter ma nejake vetsi potize ziskat svou znamku zpatky, byt i z dovolene, ci jinci casove absence?

pokud nekdo nekomu napise na icq " hele hod me znamku pada me " a potom je nekde zavreny v baraku, kde ma zapnute makro na pohyb co dve minuty, tak se nemuze divit, ze mu nahodou klesne znamka radikalne dolu..


ano, UO je odreagovani, odpocinek..
prijdes ze skoly, mas za sebou 9hodin uceni, tak si zapnes UO, nahodis makro a jdes si psat ukoly

prijdes ze skoly, mas za sebou 9hodin uceni, tak si zapnes UO a hrajes si aktivne..

myslis si, ze by oba tyto priklady meli dostavat stejne expu za minutu?
Zakladatel klubu nespokojených hráčů
G.O.R.A
Raději vládnout v pekle, než sloužit v nebi.
Niccolo Machiaveli
Odpovědět
#48
Jeden z důvodů proč není otevřena celá mapa je osázení (repsektive neosázení) mapy NPC. Dokud nebude uspokojivě upraven samotný systém NPC (tzv. Bestiář), a dokud se nenajde někdo kdo to udělá, nemůže bohužel být o otevření mapy řeč.
Pokud máte touhu budovat, proč se nesnažíte vylepšovat alespoň svá dočasná útočiště, když ještě nemůžete "domů"?
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#49
Protože to nikdo nechce taky udělat,viz naše pevnost,měli jsme tam mýt ohrady pro zvěř a pole a kde nic tu nic...:-(
Urken - Uruk ka'ago'ghugh nukokogn.
Odpovědět
#50
Myslím si, že by se také mohl někdo z teamu zaměřit na vendory a jejich nosnost. Je celkem neprijemne, že vendor nepobere moc z toho co dotyčný řemeslník dokáže vyrobit.
Pomohla by možnost nějaké truhly u řemeslníka na trhu, nebo možnost využít prostory vlastního baráku.
Mně osobně by se líbila i nejaka viditelná signalizace toho, kolik ještě je možno do řemeslníka naložit.
Stopař a krotitel
Odpovědět
#51
Truhly u vendora mohou být, stačí, aby byla truhla zamykatelná a vendor měl od ní klíč.
... nosnost se tedy určitě zvedat nebude, bo z něho nebudeme dělat úspornou PackLamu Biggrin
Odpovědět
#52
To víš...vona se ta vohrada sama vod sebe nepostaví . Stromy se samy neposekaj. Dřevo se samo neopracuje a nezakope do zěmě....
“Oheň hřeje, oheň pálí. Bohové nás chrání, bohové nás ničí. Zabij…. nebo budeš zabit. Konec lekce.”
One Hit, One Kill, IK, Konec, Bye
Odpovědět
#53
(11.05.2009 v 13:47)Geo napsal(a): Truhly u vendora mohou být, stačí, aby byla truhla zamykatelná a vendor měl od ní klíč.
... nosnost se tedy určitě zvedat nebude, bo z něho nebudeme dělat úspornou PackLamu Biggrin

Tak to je super, tím že u něj muže být truhla, znamená, že vendor má "větší nosnost". To jsem mel na mysli, ne že se jen slepe zvedne nosnost Biggrin
Stopař a krotitel
Odpovědět
#54
Zmíním to i zde, Votary nám teď bude pomáhat se zpracováváním hlášení chyb na straně serveru i v klientovi - tím pádem skripteři nebudou muset dlouhé hodiny pročítat fórum, odpovídat na duplicitní posty a tak dále. Doufám Biggrin
- tím by se rychlost vývoje měla zvednout do 200% (já vím, že tu takové pokusy už byly, posledně Czistoslava - budiž jí moderátorské nebe lehké - ale bohužel to pokaždé shořelo na nezájmu, nebo časové vytíženosti zainteresovaných, tak doufejme, že tentokráte byla volba správná)
Odpovědět
#55
ona umřela?
Severus Gasel Snape - vyvolávač
Maniel - pyrofor bez expů:(
Rarfu
Mým hlavním cílem je - dotáhnout spolu s GM systém zakázek do hotové podoby

Odpovědět
#56
Neumrela, jen uz nemela cas a asi ani chut. Kdo vi. Nicmene hlavu vzhuru a hlaste bugy Biggrin
Odpovědět



Skok na fórum: