![]() |
Navrh na nove modlitby - Verze k tisku +- Manawydan Fórum (http://forum.manawydan.eu) +-- Fórum: Manawydan - Ultima Online Shard (http://forum.manawydan.eu/forumdisplay.php?fid=13) +--- Fórum: Diskuze (http://forum.manawydan.eu/forumdisplay.php?fid=16) +--- Téma: Navrh na nove modlitby (/showthread.php?tid=3367) Stránky:
1
2
|
Navrh na nove modlitby - Biosek - 22.05.2016 Toz, projel jsem kompletne vsechny modlitby ve scriptech. Nektery jsou spatne nastaveny, nektery jsou nefunkcni a nektery bych nejradsi smazal. Taky jsem si zkusil zahrat poslednich par tydnu za kneze a nasel jsem nekolik nedostatku. Hlavnim nedostatkem je podle me ale maly mnozstvi modliteb, ktery se daj nejak realne vyuzit v parte a proto jsem v prubehu testovani kneze vymyslel modlitby, ktere bych ve hre rad videl dole v postu. Nez je ale napisu, tak vsem chci vyslovne pripomenout, ze jsem ty modlitby strilel kompletne od voka. Vzdalenosti, kruhy, sila ani cely modlitby nejsou finalni a jsou otevrene diskusi. - Pokud se vam nejaka modlitba totalne nelibi a nechcete ji videt, napiste to ale s velmi padnym argumentem proc. - Jestli se vam nelibi cisla u nejaky modlitby (kruh, vzdalenost, sila), tak to napiste ale rovnou s novyma cislama, ktery navrhujete. - Offtopic budu v tomto tematu mazat, piste proto prosim strucne a k veci - Do sve odpovedi uvedte, zda mate postavu kneze a na jakem lvlu. - Schvalene cisla budu zapisovat do prvniho postu na konec, aby bylo videt porovnani s navrhem vuci schvalenym cislum. A ted k navrhovanym modlitbam: Restore Mana 3. kruh - preleje kus many Restore Stamina 3. kruh - doplni kus staminy Haste 3. kruh - prida pouze rychlost behu (nebude rychlejsi jak bard ani mag) Low Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 2sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut) Cure 4. kruh - odstrani jedy Healing circle 4. kruh - channeling spell, kazdou sekundu doplni 2-10hp v dosahu 5-8poli? Greater Restore Mana 5. kruh - preleje vetsi kus many Greater Restore Stamina 5. kruh - doplni vetsi kus staminy Purify 6. kruh - odstrani jedy, krvaceni, haluze Chain Heal 6. kruh - stejny jako chain light, ale doplni vsem stejne cca 15-35hp? High Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 4sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut) Mass Heal 7. kruh - doplni HP vsem v okoli 15 policek o cca 15-35hp? Mass Haste 7. kruh jako ma mag ale jenom pro beh (nebude rychlejsi jak bard ani mag) Mass Para/Stun resist 7. kruh - prida odolnost proti paralyze a stunu Mass Purify 8. kruh - viz. Purify, ale na large distance (15poli) Mass Deflection 8. kruh - Zvysi Magic resisty a Uhybani o 10-40? Mass Ressurection 8. kruh - Nejnizsi ress v okoli 10 policek, ubere knezovi 50%hp a 50% zivotni energie Mass Share Life 9. kruh - Spoji vsem lidem v parte v dosahu 15 poli od kneze HPcka. Dmg do jednoho cloveka se rozdeli do vsech ostatnich (max 1-2minuty) Jeste trochu kontextu ke zrychlovani pohybu: Do budoucna bych chtel pro ostatni povolani, ktery nemaj nejakou formu zrychleni, mit perk na zrychleni. (Omezeny podobne jako jsou kouzlici formy zrychleni manou a casem) Prozatimni specifikace: U vsech masovek kontrola LOS je samozrejma Transfer Mana 3. kruh - preleje kus many podle Promen, 1:1 (10-30many) Restore Stamina 3. kruh - doplni kus staminy targetu z vlastni many podle Promen, 1:2 (20-40staminy) tzn 20stam za 10many kneze Haste 3. kruh - prida pouze rychlost behu (nebude rychlejsi jak bard ani mag) Low Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 2sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut) s nizkym casem zacasteni (Rozbilo by to IK pasti) Cure 4. kruh - odstrani jedy (resp se opravi existujici modlitba na leceni jedu) Healing circle 4. kruh - channeling spell, kazdy 2sec doplni 2-10hp v dosahu 8poli, bude brat 50% many za jedno doplneni podle hodnoty doplneni (10hp doplneni, sebere 5many) podle vira+astro-nekro Greater Transfer Mana 5. kruh - preleje vetsi kus many jako lehci verze (25-50many) Greater Restore Stamina 5. kruh - doplni vetsi kus staminy targetu jako lehci verze (1:2 30-60staminy) Purify 6. kruh - odstrani jedy, krvaceni, haluze Chain Heal 6. kruh - stejny jako chain light, ale doplni vsem stejne cca 15-35hp podle vira+astro-nekro High Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 4sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut) s nizkym casem zacasteni (Rozbilo by to IK pasti) Mass Heal 7. kruh - doplni HP vsem v okoli 15 policek o cca 15-35hp podle vira+astro-nekro Mass Haste 7. kruh jako ma mag ale jenom pro beh (nebude rychlejsi jak bard ani mag) Mass Para/Stun resist 7. kruh - prida max 50% odolnost proti paralyze a stunu podle Astrologie Mass Purify 8. kruh - viz. Purify, ale na large distance (15poli) Mass Deflection 8. kruh - Zvysi Magic resisty a Uhybani o 10-25 Mass Ressurection 8. kruh - Nejnizsi ress v okoli 10 policek, ubere knezovi 50%hp a 50% zivotni energie Transfer Life Energy 8. kruh - Presune 60 zivotni energine castera do tela mrtveho hrace a hracovi se tim obnovi 30 zivotni energie (nebo aspon dostatek na resnuti) Mass Share Life 9. kruh - Spoji vsem lidem v parte v dosahu 15 poli od kneze HPcka. Dmg do jednoho cloveka se rozdeli do vsech ostatnich (max 1-2minuty) Rozdeleni dmg bude podle Astrologie. Max astro rozdeli dmg rovnomerne, malo astro rozdeli dmg castecne a nejvic dostane zasazenej. RE: Navrh na nove modlitby - Thanis - 22.05.2016 Restore Mana 3. kruh - preleje kus many - kolik? jaky skill by to ovlivňoval? Restore Stamina 3. kruh - doplni kus staminy - stejná otázka jako výše + sesilateli to staminu neubere? jinak je tu modlitba XXX, utuž, což přídá max staminu cilí a myslím že snad i trochu doplní Haste 3. kruh - prida pouze rychlost behu (nebude rychlejsi jak bard ani mag) + nelíbí se mi, má to mág a bard, proč to cpát i knězi i když slabší Low Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 2sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut) + upřímně nikdy bych nesmrtelnost hráčům nedával + 2 sekundy je málo, nevídím v tom využítí a bojím se že by se třeba mohl bugnout timer a hráč by to pak měl třeba xx minut... Cure 4. kruh - odstrani jedy - už je modlitba XXX, potlač projevy jedu v 3. kruhu (na wiki je ale blbě napsana mantra myslím) Healing circle 4. kruh - channeling spell, kazdou sekundu doplni 2-10hp v dosahu 5-8poli? - něco jako regenerace jo? pokud to bude hodně žrát manu podle počtu cílů a bude to na omezeny čas, tak proč ne Greater Restore Mana 5. kruh - preleje vetsi kus many - stejna otazka jako u 3. kruhu Greater Restore Stamina 5. kruh - doplni vetsi kus staminy - stejna otazka jako u 3. kruhu Purify 6. kruh - odstrani jedy, krvaceni, haluze - něco na odstranění nějakych bebuffů je, ale nevím co všechno to ruší, jinak jo proč ne Chain Heal 6. kruh - stejny jako chain light, ale doplni vsem stejne cca 15-35hp? - nooo pokud to bude hodně drahý na manu tak proč ne High Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 4sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut) - to stejne jak u toho nižšího + asi hádám že ses překlepl a měl to být 7. kruh? Mass Heal 7. kruh - doplni HP vsem v okoli 15 policek o cca 15-35hp? - a jaky bude rozdíl mezí tímhle a Chain Heal? zní to jako 2x to stejné Mass Haste 7. kruh jako ma mag ale jenom pro beh (nebude rychlejsi jak bard ani mag) - to stejné jako u nižšího Mass Para/Stun resist 7. kruh - prida odolnost proti paralyze a stunu - jak by tohle fungovalo? v současnosti lze rezistnout paru jen magickou odolností, pokud si kněz buffne magic resist a dá si ještě tohle, tak to je hodně silné kombo + s 80 magic resistem a víc už paru nejde dát teďka Mass Purify 8. kruh - viz. Purify, ale na large distance (15poli) - klidně, za odpovídající mana cost Mass Deflection 8. kruh - Zvysi Magic resisty a Uhybani o 10-40? - hmm spíše Uhýbání tak max o 20 Mass Ressurection 8. kruh - Nejnizsi ress v okoli 10 policek, ubere knezovi 50%hp a 50% zivotni energie - jako proč ne, ale nemyslím si že to někdo bude používat, zacastit to během boje by byla sebevražda Mass Share Life 9. kruh - Spoji vsem lidem v parte v dosahu 15 poli od kneze HPcka. Dmg do jednoho cloveka se rozdeli do vsech ostatnich (max 1-2minuty) - s velkou partou tohle bude OP jak prase, nějak bych to ošetřil to ošetřil že pokud dostane hráč třeba v partě 10 lidí ránu za 30 tak že místo toho že všichni dostanou jen 3, by dostali 6, prostě aby to nebylo až moc ultra efektivní, hlavně brát v potaz že hráči ještě můžou mít pety RE: Navrh na nove modlitby - Biosek - 22.05.2016 Restore mana - podle skillu promeny a 1:1 (napr az 30 many spotrebuje, 30 doda) Restore stamina - to samy napr az 40 (spotrebovava manu) Haste - je to jen napad jak kazdy postave dat nejakej zpusob zrychlenyho pohybu. ostatni povolani by do budoucna dostali perk Low Invul - to se nebugne. bylo by to na krizovy situace (utek, prubeh, atd), predstavoval bych si to fakt s rychlym zacastenim Cure - tamta existujici mi nefunguje. jed dostanu a dostavam dmg Great Restore mana to samy, akorat vic napr az 40 Great Restore stam to samy, akorat vic napr az 60 High Invul - zamyslel jsem to jako skill do tandemu v nejakej krizovce. napr pro ten Mass Ress, predstavoval bych si to fakt s rychlym zacastenim. tzn Invul a hned potom Mass Ress Mass Heal - potencialne muze healnout vic lidi, protoze i toho chainu se ten chain muze u nekoho rozpojit a skoncit driv nez healne vsechny, ale je taky tezsi (o kruh) Mass haste - jako haste Mass Para/Stun - jeste nevim, ale aby to blokovalo treba 50% par a stunu Mass Share Life - cilil bych to jen mezi hracema a asi by to nebylo stejny rozdeleni, ale hitnutej target by dostaval treba trosku vic nez ostatni. (teoreticky podle nejakyho doplnkovyho skillu jako promenny. max promeny -> vsichni stejnej dmg, min promeny -> hitnutej dostava treba o 60% vic nez by bylo na max promennach) RE: Navrh na nove modlitby - RadstaR - 22.05.2016 Doufam, ze kdyz uz chces zavadet "masivni" healing atd, tak ze to bude mit na kontrolu LoS a nepujde to aplikovat pres zdi, dvere, atd. Dosah 15 policek je docela brutalne moc. RE: Navrh na nove modlitby - Biosek - 22.05.2016 @Radstar Urcite RE: Navrh na nove modlitby - Whitey - 22.05.2016 Pokud jde u té many o přesun (z kněze na cíl), tak to pojmenuj Mana transfer, ať nevznikají mylné dohady. Zkouším to přežvejkat, ale pořád se mi to nelíbí. Úplně to degraduje lektvary a bandáže, bude stačit jeden kněz na celou partu. Ještě uvidíme co s tím udělá cena many, pokud plošnej heal vycucne kněze alespoň z poloviny. To mi připomíná že už dlouho chci ořezat regeneraci many, na vyšším skillu/IQ je fakt rychlá. To se pak nedivím že mág sóluje, když má takřka neomezenou manu. RE: Navrh na nove modlitby - Biosek - 22.05.2016 Prvni post aktualizovan s opravami. RE: Navrh na nove modlitby - Whitey - 22.05.2016 Návrh k transferu: cena 30 pevná, cíli to přidá 10-30 many podle Proměn (tj. proměny stanoví účinnost transferu). Ta nesmrtelnost je fakt zbytečná... vzhledem k úderům cca po 2-5s by jsi ji musel trefit přesně do potřebného okamžiku. Navíc jak už tu bylo zmíněno, nedával bych ji. Dá se použít tisíc a jedním způsobem (např. proběhnutí místem které je úmyslně blokováno IK pastí). Co místo ní: "Náruč bezpečí" - pokud cíl bojuje (combatant !=null) a má HP pod 10%, bude teleportován ke knězi. "Náruč boha" - pokud cíl bojuje a má HP pod 10%, bude teleportován ke knězi a vyléčen za 20-30hp. RE: Navrh na nove modlitby - Biosek - 22.05.2016 Ajo ty kill pasti me vubec nenapadli, tak to invul nebude. To bychom rozbili. Do teleportu bych se radsi nepoustel. Myslim ze i bez nich je tech novych navrhu dostatek. ![]() RE: Navrh na nove modlitby - Pietro - 23.05.2016 Já jen k tomu CURE - ono to funguje, záleží na skillu anatomie, jakou šanci máš, abys odolal zranění jedu, jed ti neodstraní (takovou by to chtělo, ale s větší náročnosti) Jinak se mi návrhy líbí. RE: Navrh na nove modlitby - Stig - 23.05.2016 15 polí mi přijde taky šíleně moc, nebyl tu nějaký max. 10 políček? Nemusí si náhodou mág kvůli tomuhle brát perk Daleké kouzlo, kdy za každý stupeň roste dosah o 1 (nad 10)? RE: Navrh na nove modlitby - Whitey - 23.05.2016 Tak jsem to ještě jednou přežvejkal a snad to dálkový léčení přežiju. Plošné verze snad podpoří kněze jako střed party, než jen jako sólistu. Ty dosahové singl léčby - vyšel bych z normální dotekovky prodloužené na 2 pole. Pokud nebude při aplikaci dosah 2 pole ale víc, tak by se zdvojnásobila cena. RE: Navrh na nove modlitby - Bejcek - 23.05.2016 Přiznám se, že jsem se snažil to pochopit a docela se mi to povedlo. Ale ze zkušeností i z jiných serverů můžu říct, že to je nešťastné řešení. Veškeré mass heal kouzla nikdy nedělají dobrotu, to stejný transfer kouzla, nebo čím dál=větší cena. (To když kněz pomodlí na půl obrazovky, tak zemře ?). Naopak hromadná modlitba na posílení zlepšovala hratelnost.(Jen už to trochu připomíná bojový pokřik). Ale to by muselo jít 5 lidí na výpravu. Skutečnost je taková, že 1) Kněze nikdo nehraje a ani nemá šanci 2) Kněz ani nejde jinak expit, než že z něj bude bojovník. RE: Navrh na nove modlitby - Biosek - 23.05.2016 Je fakt, ze kdyby zalezela mana na vzdalenosti, (az 2x many) tak kriticky heal by stal az 70 many, coz je oproti navrhovanemu mass healu/chain healu sileny mnozstvi a chvilku si knez neda pozor a muze kvuli tomu umrit. RE: Navrh na nove modlitby - Pietro - 24.05.2016 Ještě jsem si všiml, že Biosek přiřazuje léčení k víře... Na to tady je astrální rovina ![]() RE: Navrh na nove modlitby - Biosek - 24.05.2016 Castecne mas pravdu. Pocita se z PENP, coz je PEN Positive a ten se pocita cca jako Vira + Astro - Nekro. Nove se taky tak budou pocitat. RE: Navrh na nove modlitby - Biosek - 27.06.2016 Takze nynejsi "Prozatimni specifikace:" z prvniho postu beru jako za finalni? Nikdo uz zadne pripominky/napady? RE: Navrh na nove modlitby - Whitey - 27.06.2016 Souhlas. Když vás budu dál omezovat, tak se nikam nedostaneme ![]() RE: Navrh na nove modlitby - Biosek - 05.07.2016 Navrh na dalsi novou modlitbu: 8. Kruh Transfer zivotni energie - Presune 60 zivotni energine do tela mrtveho hrace a hracovi se tim obnovi 30 zivotni energie (nebo aspon dostatek na resnuti) RE: Navrh na nove modlitby - Whitey - 06.07.2016 Nedělá přesně to samé vyšší resurekce? Že přesune energii z kněze a pak dotyčného oživí? (mrkni do skript, myslím že tam už je, ještě od Gea) Matně si pamatuji z popisu modliteb že to mělo přesouvat i z přátel v partě. Mám najít soupisku modliteb tak jak jsem je kdysi navrhoval, nebo jí někde máme? |