22.05.2016 v 11:01
Toz, projel jsem kompletne vsechny modlitby ve scriptech. Nektery jsou spatne nastaveny, nektery jsou nefunkcni a nektery bych nejradsi smazal. Taky jsem si zkusil zahrat poslednich par tydnu za kneze a nasel jsem nekolik nedostatku. Hlavnim nedostatkem je podle me ale maly mnozstvi modliteb, ktery se daj nejak realne vyuzit v parte a proto jsem v prubehu testovani kneze vymyslel modlitby, ktere bych ve hre rad videl dole v postu.
Nez je ale napisu, tak vsem chci vyslovne pripomenout, ze jsem ty modlitby strilel kompletne od voka. Vzdalenosti, kruhy, sila ani cely modlitby nejsou finalni a jsou otevrene diskusi.
- Pokud se vam nejaka modlitba totalne nelibi a nechcete ji videt, napiste to ale s velmi padnym argumentem proc.
- Jestli se vam nelibi cisla u nejaky modlitby (kruh, vzdalenost, sila), tak to napiste ale rovnou s novyma cislama, ktery navrhujete.
- Offtopic budu v tomto tematu mazat, piste proto prosim strucne a k veci
- Do sve odpovedi uvedte, zda mate postavu kneze a na jakem lvlu.
- Schvalene cisla budu zapisovat do prvniho postu na konec, aby bylo videt porovnani s navrhem vuci schvalenym cislum.
A ted k navrhovanym modlitbam:
Restore Mana 3. kruh - preleje kus many
Restore Stamina 3. kruh - doplni kus staminy
Haste 3. kruh - prida pouze rychlost behu (nebude rychlejsi jak bard ani mag)
Low Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 2sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut)
Cure 4. kruh - odstrani jedy
Healing circle 4. kruh - channeling spell, kazdou sekundu doplni 2-10hp v dosahu 5-8poli?
Greater Restore Mana 5. kruh - preleje vetsi kus many
Greater Restore Stamina 5. kruh - doplni vetsi kus staminy
Purify 6. kruh - odstrani jedy, krvaceni, haluze
Chain Heal 6. kruh - stejny jako chain light, ale doplni vsem stejne cca 15-35hp?
High Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 4sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut)
Mass Heal 7. kruh - doplni HP vsem v okoli 15 policek o cca 15-35hp?
Mass Haste 7. kruh jako ma mag ale jenom pro beh (nebude rychlejsi jak bard ani mag)
Mass Para/Stun resist 7. kruh - prida odolnost proti paralyze a stunu
Mass Purify 8. kruh - viz. Purify, ale na large distance (15poli)
Mass Deflection 8. kruh - Zvysi Magic resisty a Uhybani o 10-40?
Mass Ressurection 8. kruh - Nejnizsi ress v okoli 10 policek, ubere knezovi 50%hp a 50% zivotni energie
Mass Share Life 9. kruh - Spoji vsem lidem v parte v dosahu 15 poli od kneze HPcka. Dmg do jednoho cloveka se rozdeli do vsech ostatnich (max 1-2minuty)
Jeste trochu kontextu ke zrychlovani pohybu:
Do budoucna bych chtel pro ostatni povolani, ktery nemaj nejakou formu zrychleni, mit perk na zrychleni. (Omezeny podobne jako jsou kouzlici formy zrychleni manou a casem)
Prozatimni specifikace:
U vsech masovek kontrola LOS je samozrejma
Transfer Mana 3. kruh - preleje kus many podle Promen, 1:1 (10-30many)
Restore Stamina 3. kruh - doplni kus staminy targetu z vlastni many podle Promen, 1:2 (20-40staminy) tzn 20stam za 10many kneze
Haste 3. kruh - prida pouze rychlost behu (nebude rychlejsi jak bard ani mag)
Low Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 2sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut) s nizkym casem zacasteni (Rozbilo by to IK pasti)
Cure 4. kruh - odstrani jedy (resp se opravi existujici modlitba na leceni jedu)
Healing circle 4. kruh - channeling spell, kazdy 2sec doplni 2-10hp v dosahu 8poli, bude brat 50% many za jedno doplneni podle hodnoty doplneni (10hp doplneni, sebere 5many) podle vira+astro-nekro
Greater Transfer Mana 5. kruh - preleje vetsi kus many jako lehci verze (25-50many)
Greater Restore Stamina 5. kruh - doplni vetsi kus staminy targetu jako lehci verze (1:2 30-60staminy)
Purify 6. kruh - odstrani jedy, krvaceni, haluze
Chain Heal 6. kruh - stejny jako chain light, ale doplni vsem stejne cca 15-35hp podle vira+astro-nekro
High Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 4sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut) s nizkym casem zacasteni (Rozbilo by to IK pasti)
Mass Heal 7. kruh - doplni HP vsem v okoli 15 policek o cca 15-35hp podle vira+astro-nekro
Mass Haste 7. kruh jako ma mag ale jenom pro beh (nebude rychlejsi jak bard ani mag)
Mass Para/Stun resist 7. kruh - prida max 50% odolnost proti paralyze a stunu podle Astrologie
Mass Purify 8. kruh - viz. Purify, ale na large distance (15poli)
Mass Deflection 8. kruh - Zvysi Magic resisty a Uhybani o 10-25
Mass Ressurection 8. kruh - Nejnizsi ress v okoli 10 policek, ubere knezovi 50%hp a 50% zivotni energie
Transfer Life Energy 8. kruh - Presune 60 zivotni energine castera do tela mrtveho hrace a hracovi se tim obnovi 30 zivotni energie (nebo aspon dostatek na resnuti)
Mass Share Life 9. kruh - Spoji vsem lidem v parte v dosahu 15 poli od kneze HPcka. Dmg do jednoho cloveka se rozdeli do vsech ostatnich (max 1-2minuty) Rozdeleni dmg bude podle Astrologie. Max astro rozdeli dmg rovnomerne, malo astro rozdeli dmg castecne a nejvic dostane zasazenej.
Nez je ale napisu, tak vsem chci vyslovne pripomenout, ze jsem ty modlitby strilel kompletne od voka. Vzdalenosti, kruhy, sila ani cely modlitby nejsou finalni a jsou otevrene diskusi.
- Pokud se vam nejaka modlitba totalne nelibi a nechcete ji videt, napiste to ale s velmi padnym argumentem proc.
- Jestli se vam nelibi cisla u nejaky modlitby (kruh, vzdalenost, sila), tak to napiste ale rovnou s novyma cislama, ktery navrhujete.
- Offtopic budu v tomto tematu mazat, piste proto prosim strucne a k veci
- Do sve odpovedi uvedte, zda mate postavu kneze a na jakem lvlu.
- Schvalene cisla budu zapisovat do prvniho postu na konec, aby bylo videt porovnani s navrhem vuci schvalenym cislum.
A ted k navrhovanym modlitbam:
Restore Mana 3. kruh - preleje kus many
Restore Stamina 3. kruh - doplni kus staminy
Haste 3. kruh - prida pouze rychlost behu (nebude rychlejsi jak bard ani mag)
Low Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 2sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut)
Cure 4. kruh - odstrani jedy
Healing circle 4. kruh - channeling spell, kazdou sekundu doplni 2-10hp v dosahu 5-8poli?
Greater Restore Mana 5. kruh - preleje vetsi kus many
Greater Restore Stamina 5. kruh - doplni vetsi kus staminy
Purify 6. kruh - odstrani jedy, krvaceni, haluze
Chain Heal 6. kruh - stejny jako chain light, ale doplni vsem stejne cca 15-35hp?
High Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 4sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut)
Mass Heal 7. kruh - doplni HP vsem v okoli 15 policek o cca 15-35hp?
Mass Haste 7. kruh jako ma mag ale jenom pro beh (nebude rychlejsi jak bard ani mag)
Mass Para/Stun resist 7. kruh - prida odolnost proti paralyze a stunu
Mass Purify 8. kruh - viz. Purify, ale na large distance (15poli)
Mass Deflection 8. kruh - Zvysi Magic resisty a Uhybani o 10-40?
Mass Ressurection 8. kruh - Nejnizsi ress v okoli 10 policek, ubere knezovi 50%hp a 50% zivotni energie
Mass Share Life 9. kruh - Spoji vsem lidem v parte v dosahu 15 poli od kneze HPcka. Dmg do jednoho cloveka se rozdeli do vsech ostatnich (max 1-2minuty)
Jeste trochu kontextu ke zrychlovani pohybu:
Do budoucna bych chtel pro ostatni povolani, ktery nemaj nejakou formu zrychleni, mit perk na zrychleni. (Omezeny podobne jako jsou kouzlici formy zrychleni manou a casem)
Prozatimni specifikace:
U vsech masovek kontrola LOS je samozrejma
Transfer Mana 3. kruh - preleje kus many podle Promen, 1:1 (10-30many)
Restore Stamina 3. kruh - doplni kus staminy targetu z vlastni many podle Promen, 1:2 (20-40staminy) tzn 20stam za 10many kneze
Haste 3. kruh - prida pouze rychlost behu (nebude rychlejsi jak bard ani mag)
Low Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 2sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut) s nizkym casem zacasteni (Rozbilo by to IK pasti)
Cure 4. kruh - odstrani jedy (resp se opravi existujici modlitba na leceni jedu)
Healing circle 4. kruh - channeling spell, kazdy 2sec doplni 2-10hp v dosahu 8poli, bude brat 50% many za jedno doplneni podle hodnoty doplneni (10hp doplneni, sebere 5many) podle vira+astro-nekro
Greater Transfer Mana 5. kruh - preleje vetsi kus many jako lehci verze (25-50many)
Greater Restore Stamina 5. kruh - doplni vetsi kus staminy targetu jako lehci verze (1:2 30-60staminy)
Purify 6. kruh - odstrani jedy, krvaceni, haluze
Chain Heal 6. kruh - stejny jako chain light, ale doplni vsem stejne cca 15-35hp podle vira+astro-nekro
High Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 4sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut) s nizkym casem zacasteni (Rozbilo by to IK pasti)
Mass Heal 7. kruh - doplni HP vsem v okoli 15 policek o cca 15-35hp podle vira+astro-nekro
Mass Haste 7. kruh jako ma mag ale jenom pro beh (nebude rychlejsi jak bard ani mag)
Mass Para/Stun resist 7. kruh - prida max 50% odolnost proti paralyze a stunu podle Astrologie
Mass Purify 8. kruh - viz. Purify, ale na large distance (15poli)
Mass Deflection 8. kruh - Zvysi Magic resisty a Uhybani o 10-25
Mass Ressurection 8. kruh - Nejnizsi ress v okoli 10 policek, ubere knezovi 50%hp a 50% zivotni energie
Transfer Life Energy 8. kruh - Presune 60 zivotni energine castera do tela mrtveho hrace a hracovi se tim obnovi 30 zivotni energie (nebo aspon dostatek na resnuti)
Mass Share Life 9. kruh - Spoji vsem lidem v parte v dosahu 15 poli od kneze HPcka. Dmg do jednoho cloveka se rozdeli do vsech ostatnich (max 1-2minuty) Rozdeleni dmg bude podle Astrologie. Max astro rozdeli dmg rovnomerne, malo astro rozdeli dmg castecne a nejvic dostane zasazenej.
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!