Navrh na nove modlitby
#1
Question 
Toz, projel jsem kompletne vsechny modlitby ve scriptech. Nektery jsou spatne nastaveny, nektery jsou nefunkcni a nektery bych nejradsi smazal. Taky jsem si zkusil zahrat poslednich par tydnu za kneze a nasel jsem nekolik nedostatku. Hlavnim nedostatkem je podle me ale maly mnozstvi modliteb, ktery se daj nejak realne vyuzit v parte a proto jsem v prubehu testovani kneze vymyslel modlitby, ktere bych ve hre rad videl dole v postu.

Nez je ale napisu, tak vsem chci vyslovne pripomenout, ze jsem ty modlitby strilel kompletne od voka. Vzdalenosti, kruhy, sila ani cely modlitby nejsou finalni a jsou otevrene diskusi
- Pokud se vam nejaka modlitba totalne nelibi a nechcete ji videt, napiste to ale s velmi padnym argumentem proc.
- Jestli se vam nelibi cisla u nejaky modlitby (kruh, vzdalenost, sila), tak to napiste ale rovnou s novyma cislama, ktery navrhujete.
- Offtopic budu v tomto tematu mazat, piste proto prosim strucne a k veci
- Do sve odpovedi uvedte, zda mate postavu kneze a na jakem lvlu.
- Schvalene cisla budu zapisovat do prvniho postu na konec, aby bylo videt porovnani s navrhem vuci schvalenym cislum.

A ted k navrhovanym modlitbam:
Restore Mana 3. kruh - preleje kus many
Restore Stamina 3. kruh - doplni kus staminy
Haste 3. kruh - prida pouze rychlost behu (nebude rychlejsi jak bard ani mag)
Low Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 2sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut)
Cure 4. kruh - odstrani jedy
Healing circle 4. kruh - channeling spell, kazdou sekundu doplni 2-10hp v dosahu 5-8poli?
Greater Restore Mana 5. kruh - preleje vetsi kus many
Greater Restore Stamina 5. kruh - doplni vetsi kus staminy
Purify 6. kruh - odstrani jedy, krvaceni, haluze
Chain Heal 6. kruh - stejny jako chain light, ale doplni vsem stejne cca 15-35hp?
High Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 4sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut)
Mass Heal 7. kruh - doplni HP vsem v okoli 15 policek o cca 15-35hp?
Mass Haste 7. kruh jako ma mag ale jenom pro beh (nebude rychlejsi jak bard ani mag)
Mass Para/Stun resist 7. kruh - prida odolnost proti paralyze a stunu
Mass Purify 8. kruh - viz. Purify, ale na large distance (15poli)
Mass Deflection 8. kruh - Zvysi Magic resisty a Uhybani o 10-40?
Mass Ressurection 8. kruh - Nejnizsi ress v okoli 10 policek, ubere knezovi 50%hp a 50% zivotni energie
Mass Share Life 9. kruh - Spoji vsem lidem v parte v dosahu 15 poli od kneze HPcka. Dmg do jednoho cloveka se rozdeli do vsech ostatnich (max 1-2minuty)

Jeste trochu kontextu ke zrychlovani pohybu: 
Do budoucna bych chtel pro ostatni povolani, ktery nemaj nejakou formu zrychleni, mit perk na zrychleni. (Omezeny podobne jako jsou kouzlici formy zrychleni manou a casem)

Prozatimni specifikace:
U vsech masovek kontrola LOS je samozrejma
Transfer Mana 3. kruh - preleje kus many podle Promen, 1:1 (10-30many)
Restore Stamina 3. kruh - doplni kus staminy targetu z vlastni many podle Promen, 1:2 (20-40staminy) tzn 20stam za 10many kneze
Haste 3. kruh - prida pouze rychlost behu (nebude rychlejsi jak bard ani mag)
Low Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 2sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut) s nizkym casem zacasteni (Rozbilo by to IK pasti)
Cure 4. kruh - odstrani jedy (resp se opravi existujici modlitba na leceni jedu)
Healing circle 4. kruh - channeling spell, kazdy 2sec doplni 2-10hp v dosahu 8poli, bude brat 50% many za jedno doplneni podle hodnoty doplneni (10hp doplneni, sebere 5many) podle vira+astro-nekro
Greater Transfer Mana 5. kruh - preleje vetsi kus many jako lehci verze (25-50many)
Greater Restore Stamina 5. kruh - doplni vetsi kus staminy targetu jako lehci verze (1:2 30-60staminy)
Purify 6. kruh - odstrani jedy, krvaceni, haluze
Chain Heal 6. kruh - stejny jako chain light, ale doplni vsem stejne cca 15-35hp podle vira+astro-nekro
High Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 4sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut) s nizkym casem zacasteni (Rozbilo by to IK pasti)
Mass Heal 7. kruh - doplni HP vsem v okoli 15 policek o cca 15-35hp podle vira+astro-nekro
Mass Haste 7. kruh jako ma mag ale jenom pro beh (nebude rychlejsi jak bard ani mag)
Mass Para/Stun resist 7. kruh - prida max 50% odolnost proti paralyze a stunu podle Astrologie
Mass Purify 8. kruh - viz. Purify, ale na large distance (15poli)
Mass Deflection 8. kruh - Zvysi Magic resisty a Uhybani o 10-25
Mass Ressurection 8. kruh - Nejnizsi ress v okoli 10 policek, ubere knezovi 50%hp a 50% zivotni energie
Transfer Life Energy 8. kruh - Presune 60 zivotni energine castera do tela mrtveho hrace a hracovi se tim obnovi 30 zivotni energie (nebo aspon dostatek na resnuti)
Mass Share Life 9. kruh - Spoji vsem lidem v parte v dosahu 15 poli od kneze HPcka. Dmg do jednoho cloveka se rozdeli do vsech ostatnich (max 1-2minuty) Rozdeleni dmg bude podle Astrologie. Max astro rozdeli dmg rovnomerne, malo astro rozdeli dmg castecne a nejvic dostane zasazenej.
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
Odpovědět
#2
Restore Mana 3. kruh - preleje kus many - kolik? jaky skill by to ovlivňoval?

Restore Stamina 3. kruh - doplni kus staminy - stejná otázka jako výše + sesilateli to staminu neubere? jinak je tu modlitba XXX, utuž, což přídá max staminu cilí a myslím že snad i trochu doplní

Haste 3. kruh - prida pouze rychlost behu (nebude rychlejsi jak bard ani mag) + nelíbí se mi, má to mág a bard, proč to cpát i knězi i když slabší

Low Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 2sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut) + upřímně nikdy bych nesmrtelnost hráčům nedával + 2 sekundy je málo, nevídím v tom využítí a bojím se že by se třeba mohl bugnout timer a hráč by to pak měl třeba xx minut...

Cure 4. kruh - odstrani jedy - už je modlitba XXX, potlač projevy jedu v 3. kruhu (na wiki je ale blbě napsana mantra myslím)
Healing circle 4. kruh - channeling spell, kazdou sekundu doplni 2-10hp v dosahu 5-8poli? - něco jako regenerace jo? pokud to bude hodně žrát manu podle počtu cílů a bude to na omezeny čas, tak proč ne

Greater Restore Mana 5. kruh - preleje vetsi kus many - stejna otazka jako u 3. kruhu

Greater Restore Stamina 5. kruh - doplni vetsi kus staminy - stejna otazka jako u 3. kruhu

Purify 6. kruh - odstrani jedy, krvaceni, haluze - něco na odstranění nějakych bebuffů je, ale nevím co všechno to ruší, jinak jo proč ne

Chain Heal 6. kruh - stejny jako chain light, ale doplni vsem stejne cca 15-35hp? - nooo pokud to bude hodně drahý na manu tak proč ne

High Invulnerability 3. kruh - Nesmrtelnost na 4sekundy (mozno zacastit jednou za 5 minut) - to stejne jak u toho nižšího + asi hádám že ses překlepl a měl to být 7. kruh?

Mass Heal 7. kruh - doplni HP vsem v okoli 15 policek o cca 15-35hp? - a jaky bude rozdíl mezí tímhle a Chain Heal? zní to jako 2x to stejné

Mass Haste 7. kruh jako ma mag ale jenom pro beh (nebude rychlejsi jak bard ani mag) - to stejné jako u nižšího

Mass Para/Stun resist 7. kruh - prida odolnost proti paralyze a stunu - jak by tohle fungovalo? v současnosti lze rezistnout paru jen magickou odolností, pokud si kněz buffne magic resist a dá si ještě tohle, tak to je hodně silné kombo + s 80 magic resistem a víc už paru nejde dát teďka

Mass Purify 8. kruh - viz. Purify, ale na large distance (15poli) - klidně, za odpovídající mana cost

Mass Deflection 8. kruh - Zvysi Magic resisty a Uhybani o 10-40? - hmm spíše Uhýbání tak max o 20

Mass Ressurection 8. kruh - Nejnizsi ress v okoli 10 policek, ubere knezovi 50%hp a 50% zivotni energie - jako proč ne, ale nemyslím si že to někdo bude používat, zacastit to během boje by byla sebevražda

Mass Share Life 9. kruh - Spoji vsem lidem v parte v dosahu 15 poli od kneze HPcka. Dmg do jednoho cloveka se rozdeli do vsech ostatnich (max 1-2minuty) - s velkou partou tohle bude OP jak prase, nějak bych to ošetřil to ošetřil že pokud dostane hráč třeba v partě 10 lidí ránu za 30 tak že místo toho že všichni dostanou jen 3, by dostali 6, prostě aby to nebylo až moc ultra efektivní, hlavně brát v potaz že hráči ještě můžou mít pety
Odpovědět
#3
Restore mana - podle skillu promeny a 1:1 (napr az 30 many spotrebuje, 30 doda)
Restore stamina - to samy napr az 40 (spotrebovava manu)
Haste - je to jen napad jak kazdy postave dat nejakej zpusob zrychlenyho pohybu. ostatni povolani by do budoucna dostali perk
Low Invul - to se nebugne. bylo by to na krizovy situace (utek, prubeh, atd), predstavoval bych si to fakt s rychlym zacastenim
Cure - tamta existujici mi nefunguje. jed dostanu a dostavam dmg
Great Restore mana to samy, akorat vic napr az 40
Great Restore stam to samy, akorat vic napr az 60
High Invul - zamyslel jsem to jako skill do tandemu v nejakej krizovce. napr pro ten Mass Ress, predstavoval bych si to fakt s rychlym zacastenim. tzn Invul a hned potom Mass Ress
Mass Heal - potencialne muze healnout vic lidi, protoze i toho chainu se ten chain muze u nekoho rozpojit a skoncit driv nez healne vsechny, ale je taky tezsi (o kruh)
Mass haste - jako haste
Mass Para/Stun - jeste nevim, ale aby to blokovalo treba 50% par a stunu

Mass Share Life - cilil bych to jen mezi hracema a asi by to nebylo stejny rozdeleni, ale hitnutej target by dostaval treba trosku vic nez ostatni. (teoreticky podle nejakyho doplnkovyho skillu jako promenny. max promeny -> vsichni stejnej dmg, min promeny -> hitnutej dostava treba o 60% vic nez by bylo na max promennach)
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
Odpovědět
#4
Doufam, ze kdyz uz chces zavadet "masivni" healing atd, tak ze to bude mit na kontrolu LoS a nepujde to aplikovat pres zdi, dvere, atd. Dosah 15 policek je docela brutalne moc.
Odpovědět
#5
@Radstar Urcite
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
Odpovědět
#6
Pokud jde u té many o přesun (z kněze na cíl), tak to pojmenuj Mana transfer, ať nevznikají mylné dohady.
Zkouším to přežvejkat, ale pořád se mi to nelíbí. Úplně to degraduje lektvary a bandáže, bude stačit jeden kněz na celou partu. Ještě uvidíme co s tím udělá cena many, pokud plošnej heal vycucne kněze alespoň z poloviny.

To mi připomíná že už dlouho chci ořezat regeneraci many, na vyšším skillu/IQ je fakt rychlá. To se pak nedivím že mág sóluje, když má takřka neomezenou manu.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#7
Prvni post aktualizovan s opravami.
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
Odpovědět
#8
Návrh k transferu: cena 30 pevná, cíli to přidá 10-30 many podle Proměn (tj. proměny stanoví účinnost transferu).
Ta nesmrtelnost je fakt zbytečná... vzhledem k úderům cca po 2-5s by jsi ji musel trefit přesně do potřebného okamžiku. Navíc jak už tu bylo zmíněno, nedával bych ji. Dá se použít tisíc a jedním způsobem (např. proběhnutí místem které je úmyslně blokováno IK pastí).

Co místo ní:
"Náruč bezpečí" - pokud cíl bojuje (combatant !=null) a má HP pod 10%, bude teleportován ke knězi.
"Náruč boha" - pokud cíl bojuje a má HP pod 10%, bude teleportován ke knězi a vyléčen za 20-30hp.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#9
Ajo ty kill pasti me vubec nenapadli, tak to invul nebude. To bychom rozbili.
Do teleportu bych se radsi nepoustel. Myslim ze i bez nich je tech novych navrhu dostatek. Smile
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
Odpovědět
#10
Já jen k tomu CURE - ono to funguje, záleží na skillu anatomie, jakou šanci máš, abys odolal zranění jedu, jed ti neodstraní (takovou by to chtělo, ale s větší náročnosti)
Jinak se mi návrhy líbí.
Odpovědět
#11
15 polí mi přijde taky šíleně moc, nebyl tu nějaký max. 10 políček? Nemusí si náhodou mág kvůli tomuhle brát perk Daleké kouzlo, kdy za každý stupeň roste dosah o 1 (nad 10)?
Odpovědět
#12
Tak jsem to ještě jednou přežvejkal a snad to dálkový léčení přežiju.
Plošné verze snad podpoří kněze jako střed party, než jen jako sólistu.
Ty dosahové singl léčby - vyšel bych z normální dotekovky prodloužené na 2 pole. Pokud nebude při aplikaci dosah 2 pole ale víc, tak by se zdvojnásobila cena.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#13
Přiznám se, že jsem se snažil to pochopit a docela se mi to povedlo. Ale ze zkušeností i z jiných serverů můžu říct, že to je nešťastné řešení.
Veškeré mass heal kouzla nikdy nedělají dobrotu, to stejný transfer kouzla, nebo čím dál=větší cena. (To když kněz pomodlí na půl obrazovky, tak zemře ?).
Naopak hromadná modlitba na posílení zlepšovala hratelnost.(Jen už to trochu připomíná bojový pokřik). Ale to by muselo jít 5 lidí na výpravu. 
Skutečnost je taková, že 
1) Kněze nikdo nehraje a ani nemá šanci
2) Kněz ani nejde jinak expit, než že z něj bude bojovník.
Odpovědět
#14
Je fakt, ze kdyby zalezela mana na vzdalenosti, (az 2x many) tak kriticky heal by stal az 70 many, coz je oproti navrhovanemu mass healu/chain healu sileny mnozstvi a chvilku si knez neda pozor a muze kvuli tomu umrit.
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
Odpovědět
#15
Ještě jsem si všiml, že Biosek přiřazuje léčení k víře... Na to tady je astrální rovina Smile tenhle skill si musí hráč zvedat když chce slušně léčit / opakem je nekromancie, která účinky léčení snižuje, tudíž bych to léčení ať už jakékoliv nedával na víru, ale tu astrální rovinu
Odpovědět
#16
Castecne mas pravdu. Pocita se z PENP, coz je PEN Positive a ten se pocita cca jako Vira + Astro - Nekro. Nove se taky tak budou pocitat.
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
Odpovědět
#17
Takze nynejsi "Prozatimni specifikace:" z prvniho postu beru jako za finalni? Nikdo uz zadne pripominky/napady?
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
Odpovědět
#18
Souhlas. Když vás budu dál omezovat, tak se nikam nedostaneme Smile
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#19
Navrh na dalsi novou modlitbu:
8. Kruh Transfer zivotni energie - Presune 60 zivotni energine do tela mrtveho hrace a hracovi se tim obnovi 30 zivotni energie (nebo aspon dostatek na resnuti)
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
Odpovědět
#20
Nedělá přesně to samé vyšší resurekce? Že přesune energii z kněze a pak dotyčného oživí? (mrkni do skript, myslím že tam už je, ještě od Gea)
Matně si pamatuji z popisu modliteb že to mělo přesouvat i z přátel v partě.
Mám najít soupisku modliteb tak jak jsem je kdysi navrhoval, nebo jí někde máme?
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět



Skok na fórum: