Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rozdelenie kuziel podla skol
#1
Zdravím vás, založil som mága a veľmi dlho som rozmýšlal akým školám mágie sa budem venovať. Pravdupovediac nevedel som sa z toho vysomáriť, tak som si sám pre seba rozdelil kúzla podľa magických škol, teda podľa skillov, ktoré používajú - aby som vedel, ktoré dve si vyberiem.

Sekcia "ostatné" zahrnuje kúzla, ktoré nepotrebujú žiadny skill alebo ich podporný skill je mágia alebo meditácia (ktoré tak nejak za školy mágie nepokladám).

Keďže som to robil pre svoju lepšiu orientáciu, tak ma napadlo, prečo sa nepodeliť s ostatnými...možno to nejakému začínajúcemu mágovi pomože. Tak snáď to nie je zbytočná hlúposť.

Časom sa možno vrhnem aj na možnosti kombinácií týchto škol - podľa WoP.
enjoy...

Povolavani
0-kruh
Tančící světla

Kouzelník vytvoří pohybující se světélko - bludičku. Bludička se pohybuje chaoticky v jeho blízkosti. Svítí.
pozn. Bludička se počítá jako summon, a bude omezena bodovým systémem summonů.

Formule: Kel Um

1-kruh
Koník

Kouzelník vytvoří magického koníka.
Koník je: Průhledný (duchovitý), Časově omezený a velmi Křehký – zmizí při úspěšném útoku (nemusí ani zranit, jen zasáhnout) nebo při zasažení jakýmkoliv kouzlem. Křehkost platí i když na něm sedí kouzelník a ten je cílem útoku nebo kouzla (tj. hráč dostane zásah nebo na sebe jen hodí světlo a je bez koně). Jeden kouzelník může mít jenom jednoho koně.

Formule: Kel Van Um

Slabé volání

Kouzelník povolá malé zvíře na svou ochranu. Zvířeti není možné nařídit útok, řídí se svým instinktem. Seznam možných tvorů je uveden v tabulce summonů.

Formule: Bor Van Syan

2-kruh
Volání

Povolá zvíře na ochranu kouzelníka. Zvířeti již je možno nařídit útok. Seznam možných tvorů je uveden v tabulce summonů.

Formule: Bor Ow Van Syan

Roj

Vytvoří se roj malých živočichů či brouků, který napadá všechny bytosti v dané oblasti. Hejno setrvá dokud se kouzelník soustředí (nesmí se pohnout ani dělat cokoliv jiného) a nejde ho zničit. Postavy které se hejnu brání (peacemod) jsou zraněny za 1 život, ostatní víc. Roj zcela brání kouzlení / modlení napadeného - pokud se v oblasti napadené hmyzem nachází kouzelník, nebo kněz, tak po dobu setrvání v zasažené oblasti není schopen seslat žádné kouzlo, nebo modlitbu (kouzlo „Roj“ zcela ruší koncentraci oběti).

Formule: Igni Van Syan Rhea

Evardova černá chapadla

Kouzlo vytvoří dlouhá chapadla, vyrůstající přímo ze země. Chapadla se pokusí zasahovat vše kolem sebe (nemají inteligenci, takže i samotného kouzelníka, jeli moc blízko). Chapadla se nepohybují, je možné je "zabít" nebo dispellovat.

Formule: Igni Van Liq Syan

3-kruh
Býčí síla

Kouzlo zvýší sílu cílového summonu.

Formule: Igni Cero Matt Van

Kočičí obratnost

Kouzlo zvýší obratnost cílového summonu.

Formule: Igni Cero Van

Silné Volání

Povolá zvíře na ochranu kouzelníka. Zvíře lze normálně ovládat. Seznam možných tvorů je uveden v tabulce summonů.

Formule: Bor Van Wer Syan

4-kruh
Přátelství monstra

Dočasně způsobí, že kouzelníka cílový tvor považuje za spojence. Kouzlo působí pouze na summony. Kouzlo také může ovládnout nevázaný summon ( summon který při povolání neposlouchá).

Formule: Bor Van Teo Wer Dom

Volání jedinečných

Povolá potvoru na ochranu kouzelníka. Potvoru lze normálně ovládat. Seznam možných tvorů je uveden v tabulce summonů.

Formule: Bor Van Syan Matt Teo

Evokace
0-kruh

Oslnění

Pokusí se přerušit činnost cíle. Zruší útok, kouzlení, výrobní činnost apod. (bude následovat test koncentrace cíle)
Již slabá resistence (dovednost Magická odolnost) kouzlo zcela zruší.
Zrušena je pouze ta akce, kterou cíl provádí v okamžiku zasažení kouzlem "Oslnění".

Formule: Igni Neg

Světlice

Kouzelník oslní protivníka, a sníží mu útok (procentuální dočasné snížení bojových skillů a šance na vyhnutí se zásahu). Doba působení a šance na způsobení postihu byla zvýšená i při nízke hodnote Evokace.

Formule: Igni Ow Neg

1-kruh
Hořící ruce

Kouzelník vyvolá zášleh plamene v úhlu 90 stupňů v určeném směru. Zasáhne vše bez výjimky.

Formule: Napa Matt Pyro

Mrazivý dotek

Kouzlo přidá úspěšnému zásahu pěstí chladové poškození.
Kouzlo je zrušeno při pokusu o sundání ,chladových rukavic‘, nasazení jakýchkoliv rukavic, uchopení zbraně.

Formule: Asm Hielo

Šokový chvat

Kouzlo podobné kouzlu "Mrazivý dotek". Toto kouzlo přidá k jednomu úspěšnému zásahu pěstí poškození elektřinou.

Formule: Asm Ji

2-kruh
Oslepení

Silnější varianta triku "Světlice". Oslepí protivníka - sníží mu útok a šanci na vyhnutí se útoku. Navíc má šanci srazit z koně.

Formule: Igni Wer Pyro

Ohlušení
Cíl je postižen dočasnou hluchotou. Má sníženou úspěšnost kouzlení, a neslyší spoluhráče.

Formule: Igni Ji Neg Fal Cero

Stálý oheň

Trvanlivý zdroj světla, vhodný například k bezpečnému osvětlení kouzelníkovy knihovny. Světelný zdroj není vidět, a nelze jej přemístit.
(Jeden kouzelník = jedno světlo. Zakouzlením nového se staré zruší.)

Formule: Bor Yeno Um Pyro

Plamenná koule

Plamenná koule, jejíž pohyb řídí kouzelník příkazy. Koule zraní ohněm vše, včetně neopatrného kouzelníka.

Formule: Kel Um Ow Pyro

Ohnivý šíp

Kouzlo vytvoří ohnivý šíp, který se pokusí zasáhnout cíl. Šíp má konstantní fyzické zranění (8-10 bodů) a dodatečné ohnivé zranění, které závisí na dovednostech kouzelníka.

Formule: Igni Yeno Matt Pyro

3-kruh
Magická střela

Formule: Igni Ow Van (Výboj vyšší magie)

Melfův kyselinový šíp

Kouzelník odpálí na cíl projektil podobný šípu. Ten při zásahu způsobí zranění a poleptá cíl kyselinou.

Formule: Igni Yeno Evart

Denní světlo

Silnější varianta kouzla "Světlo".

Formule: Bor Ow Um Pyro

Ohnivá koule

Klasické útočné kouzlo, tak jak je známe všichni. Lze cílit i na místo, ne jen na předmět / bytost.

Formule: Igni Matt Pyro Rhea

Blesk

Klasický blesk směřující od kouzelníka k cíli.

Formule: Igni Matt Ji

Otilukův paprsek chladu

Silná varianta kouzla Paprsek chladu.

Formule: Igni Wer Hielo Liq Cero

Otilukův projektil chladu

Toto kouzlo je něco jako ledová varianta ohnivé koule.

Formule: Igni Bor Yeno Matt Hielo Rhea

4-kruh
Ohnivá zeď

Standardní ohnivá zeď. Nelze ničit fyzicky, pouze odkouzlit nebo zrušit pomocí kouzla "Průchod zdí".

Formule: Kel Ow Matt Pyro
Formule: Kel rot Ow Matt Pyro – ta samá zeď, jen otočená o 90 stupňů. Počítá se pak jako kouzlo V. kruhu

Ledová zeď

Ledová zeď. Klasická zeď, kterou je možné fyzicky zničit tupými zbraněmi.

Formule: Kel Ow Matt Hielo
Formule: Kel rot Ow Matt Hielo – ta samá zeď, jen otočená o 90 stupňů. Počítá se pak jako kouzlo V. kruhu

Zeď Větrů

Zeď nelze ničit fyzicky, pouze odkouzlit nebo zrušit pomocí kouzla "Průchod zdí". Na tuto zeď nefunguje ani kouzlo Disintegrace! Tato zeď je jako jediná schopna zadržovat i létající tvory.

Formule: Kel Neg Teo Ji
Formule: Kel rot Neg Teo Ji – ta samá zeď, jen otočená o 90 stupňů. Počítá se pak jako kouzlo V. kruhu.

Paralyzuj osobu

Standardní paralýza, nezrušitelná zraněním, funguje pouze na humanoidy.

Formule: Igni Cero Wer Hielo

Astrologie
0-kruh
Najdi magii

Kouzelník se pokusí určit, zda je předmět magický (ve smyslu Ano/Ne, nepozná jak je magický).

Formule: Bor Fal

1-kruh
Poplach

Při sesílání kouzla určí kouzelník několik postav, poté určitou oblast. Pokud do dané oblasti vstoupí kdokoliv jiný, než určené postavy, kouzlo spustí poplach.
(1 kouzelník = 1 alarm, seslání dalšího předešlý zruší)

Formule: Igni Rhea Yeno

Zpráva

Kouzelník může poslat cíli (cílům) utajenou zprávu.

Formule: Zuu Dom

Najdi objekt

Kouzlo se pokusí v daném dosahu najít předmět. Kouzelník musí předmět pojmenovat.

Formule: Kel Ji Fal Bor Asm

2-kruh
Rozmazání

Cíl začne vypadat přízračně, jeho silueta se vlní a rozmazává. Je pak mnohem těžší jej zasáhnout.

Formule: Bor Ji Quis Cero

Magická ústa

Vytvoří past, která při spuštění pronese určenou větu.

Formule: Bor Dom

Naslouchadlo

Kouzlo vytvoří na určeném místě Ucho, malý, nehmotný, viditelný předmět (lze jej zrušit Dispellem). Druhý předmět, Naslouchadlo je vytvořeno v kouzelníkově batohu. Cokoliv je řečeno okolo Ucha, je slyšet z Naslouchadla. Nefunguje to však opačně, na to je třeba použít kouzlo Šeptající Vítr.
(Jeden kouzelník = jedno naslouchadlo, při opakovaném kouzlení se první zruší. Naslouchadlo je možné dát někomu jinému.)

Formule: Bor Fal Cero Igni

Kukátko

Kouzlo vytvoří na určeném místě Oko, malý, nehmotný, viditelný předmět (lze jej zrušit Dispellem). Druhý předmět, Kukátko je vytvořeno v kouzelníkově batohu. Kouzelník se může kdykoliv po dobu trvání kouzla Kukátkem podívat, co se děje u Oka.
(Jeden kouzelník = jedno oko, při opakovaném kouzlení se první zruší. Kukátko je možné dát někomu jinému.)

Formule: Bor Ow Fal Cero Igni

3-kruh
Zrcadlový obraz

Vytvoří zrcadlové kopie kouzelníka. Při útoku na kouzelníka je šance na zásah kopie místo něj. Při útoku na kopii je kopie zničena.

Formule: Asm Ji Quis Syan

Přemístění

Silnější verze kouzla "Rozmazání".
Cíl začne vypadat přízračně, jeho silueta se vlní a rozmazává. Je pak mnohem těžší jej zasáhnout.

Formule: Bor Ji Ow Quis Cero

Detektor odposlechu

Kouzelník odhalí pokusy o magické sledování a určí identitu špióna.
Kouzlo zacílené na místo odhalí Oči (od Kukátka) a Uši (od Naslouchadla).
Kouzlo zacílené na Oko nebo Ucho se pokusí odhalit identitu špióna (momentálního vlastníka Kukátka nebo Naslouchadla) a jeho přibližnou lokaci.

Formule: Bor Ow Fal Syan

Iluze zdi

Kouzlo vytvoří kamennou zeď, která vypadá jako pravá. Kdo jí chce projít je testován na inteligenci – musí věřit, že zeď je jen iluzí.

Formule: Kel Ji Quis Neg Gatra
Formule: Kel rot Ji Quis Neg Gatra – ta samá zeď, jen otočená o 90 stupňů. Počítá se pak jako kouzlo IV. kruhu

4-kruh
Neviditelnost

Zneviditelní postavu na určitou dobu, nebo dokud tato postava nezaútočí.

Formule: Bor Ji Neg Ow Fal Cero

Magické oko

Kouzelník vytvoří magického zvěda. Kouzelník ho může ovládat a vidí to co on. Zvěd není fyzicky zranitelný, ale lze ho odkozlit a kouzla na něj zacílená se přenesou na kouzelníka. Kouzelník se po dobu trvání kouzla musí intenzivně soustředit.

Formule: Asm Ji Um Ow Fal Cero

Nekromancie
0-kruh
Hlas duchů

Kouzelník vyvolá v zvoleném místě strašidelný zvuk a objeví se i mlhavý přízrak.

Formule: Kel Neg Um

1-kruh
Vyvolej Strach

Způsobí že daný cíl bude po nějakou dobu prchat a vyhýbat se boj
Pokud kouzelník oběť strachu jakkoliv zraní (kouzlo, útok...) bude efekt strachu zrušen.

Formule: Igni Evart Neg Dom

Okouzlení osoby

Kouzelník ovládne mysl vybraného humanoida, kterého může následně ovládat po dobu působení kouzla (ovládá ho jako klasického summona). Kouzelník se po dobu trvání tohoto kouzla musí soustředit (nesmí nic dělat).

Formule: Igni Evart Teo Dom

Spánek

Kouzlo způsobí že tvorové v zasažené oblasti usnou.

Formule: Igni Evart Rhea Neg Dom

2-kruh
Dotek Ghůla

Kouzlo napodobující efekt doteku nemrtvého – ghůla - způsobuje paralýzu.
Kouzlo je zrušeno při pokusu o sundání ,ghůlích rukavic‘, nasazení jakýchkoliv rukavic, uchopení zbraně a po úspěšném útoku pěstí.

Formule: Asm Evart Neg Cero

Tashin škaredý chechtač

Cíl je postižen nekontrolovatelným záchvatem smíchu. Kouzelník se musí soustředit na udržení kouzla, jinak pouze přeruší jedinou akci.

Formule: Igni Evart Liq Dom

3-kruh
Vystraš

Plošná verze kouzla "Vyvolej strach". Způsobí že cíle v dané oblasti budou po nějakou dobu prchat před kouzelníkem a vyhýbat se boji.

Formule: Igni Rhea Evart Neg

Smradlavý mrak

V dané oblasti se vytvoří smradlavý oblak. Každý v zasažené oblasti riskuje silnou nevolnost, která brání možnosti bojovat. Pokud se zasažený pokusí rozběhnout, padne v mdlobách k zemi (na krátkou dobu). V případě jezdce je zasaženo i zvíře, a je zde šance pádu ze sedla.

Formule: Igni Evart Rhea

Dotek upíra

Kouzlo napodobuje útok nemrtvého - Upíra.
Funguje jen na jediný úspěšný zásah, ale životy ubrané cíli jsou přidány kouzelníkovi.

Formule: Asm Evart Bor Ow Neg Cero

Povolej nižšího nemrtvého

Povolá nižšího nemrtvého na ochranu kouzelníka - nekromanta. Nemrtvého lze normálně ovládat.

Formule: Bor Ow Evart Syan

4-kruh
Zmatení

Cíl je totálně zmaten (halucinace).

Formule: Igni Evart Neg Teo Dom

Iluzorní zabiják

Kouzlo vyvolá ducha. Duch pak jde stále po určené oběti, a pouze jeho oběť je schopná ho zranit nebo odkouzlit.
Kouzelník se nesmí pohnout, udělat jakoukoliv akci nebo být zasažen, jinak je duch zrušen.

Formule: Kel Evart Dom Quis Um

Promeny
0-kruh
Sprav

Kouzlo opraví předmět, i magický. Trvale ale sníží max. durabilitu.

Formule: Bor Yeno

1-kruh
Změň se

Kouzelník se krátkodobě změní do zvolené podoby.
Pro toto kouzlo je omezení, že se kouzelník může změnit pouze do podoby jiné hráčské rasy, nebo do podoby jiné pohlaví.

Formule: Asm Van Quis

Rychlý ústup

Kouzelník si po krátkou dobu zvýší rychlost. Kouzlo je předčasně zrušeno, pokud je cíl ve war-modu nebo začne kouzlit.

Formule: Asm Kel Pyro Um

Vazelína

Kouzelník pokryje určenou oblast vysoce kluzkou vazelínou. Postava co na něj vkročí má šanci že upadne. Teprve potom postava opět stojí a může se pohybovat. Šance pádu je závislá na síle, nákladu a obratnosti oběti a na Proměnách sesílatele. Pohybuje se od 10 do 20%.
(1 kouzelník = 1 vazelína, seslání další předešlou zruší)

Formule: Igni Hielo Rhea Neg Yeno

Pavoučí lezení (Spider Climb).

Kouzlo umožní přelézt přes magickou zeď.
Přelezení není automatické, závisí na typu zdi a na obratnosti přelézajícího.
Kouzlo může předčasně skončit po určitém počtu použití (ať už byly úspěšné nebo ne).

Formule: Bor Hielo Teo Matt Yeno

2-kruh
Magická zbraň

Kouzelník dá nemagické zbrani dočasný +1 magický bonus

Formule: Bor Van Yeno

Noční vidění

Klasické noční vidění.

Formule: Bor Fal Van

Roztříštění

Poškozování předmětů sonickými vlnami. Snižuje zacílenému předmětu durabilitu.

Formule: Bor Hielo Neg Yeno

Zmenši předmět

Kouzelník může zmenšit předmět ve svém vlastnictví na 1/12., včetně hmotnosti.
Předmět musí být označený jeho "Osobní runou" (kouzlo). Předmět nelze použít až do opětovné dekomprese (dvojklik na zmenšeném předmětu).

Formule: Bor Hielo Neg Matt Yeno

3-kruh
Jemný odpočinek

Na určitou dobu ochrání tělo před zetlením (neubývá životní energie).

Formule: Bor Hielo Teo Xoth Cero

Zrychlení

Zvýší rychlost postavy, protikladem je kouzlo "Zpomalení". Pokud je na postavu se "Zpomalením" zakouzleno "Zrychlení" (a naopak), dojde k automatickému zrušení obou kouzel.

Formule: Bor Cero Pyro

Ostrá čepel

Po dobu působení zdvojnásobí všechna zranění, které kouzelník způsobí při boji se zbraní, nebo pěstmi (platí to i při střelné zbraně s vyjímkou foukačky).

Formule: Bor Pyro Teo Yeno

Zpomalení

Protiklad "Zrychlení". Způsobí zpomalení pohybu a rychlosti útoku.

Protikladem je kouzlo "Zrychlení". Pokud je na postavu se "Zrychlením" zakouzleno "Zpomalení" (a naopak) dojde k automatickému zrušení obou kouzel.

Formule: Igni Cero Hielo

4-kruh
Proměna

Kouzelník se změní do zvolené podoby.

Formule: Asm Van Quis Matt

Vidění neviditelného

Příjemce kouzla má schopnost vidět neviditelné bytosti. Kouzlu neúčinkuje proti fyzickému skrytí se – např. pomocí dovednosti "Ukrývání".

Formule: Bor Pyro Teo Fal

Kamenná kůže

Kouzlo dá příjemci odolnost proti fyzickým útokům.

Formule: Bor Hielo Xoth Matt Cero

Pavučina

Pokryje danou oblast pavučinami. Pavučiny na místě vydrží určitou dobu, poté zmizí.

Formule: Igni Rhea Matt Evart

Magicka Odolnost
0-kruh
Ochrana před magií

Kouzlo lehce zvýší resistenci proti magii (dovednost Magická odolnost).

Formule: Bor Xoth

1-kruh
Odolnost elementu

Kouzelník cíli lehce zvýší odolnost elementům.

Formule: Bor Neg Pyro
Formule: Bor Neg Hielo
Formule: Bor Neg Ji
Formule: Bor Neg Evart

Štít

Kouzlo vytvoří neviditelnom magickou bariéru kolem kouzelníka. Bariéra má schopnost zaměnit fyzického zranění za ztrátu many.

Formule: Asm Ji Teo Xoth Cero

2-kruh
Mágova zbroj

Kouzlo vytvoří magické pole kolem cíle.
Toto pole do určité míry nahrazuje nebo vylepšuje kvalitu zbroje cílové bytosti.

Velká odolnost Elementu

Silnější verze kouzla "Odolnost elementu".

Formule: Bor Ow Neg Pyro
Formule: Bor Ow Neg Hielo
Formule: Bor Ow Neg Ji
Formule: Bor Ow Neg Evart

3-kruh
Ochrana před elementem

Nejsilnější verze kouzla "Odolnost elementům".

Formule: Bor Wer Neg Pyro
Formule: Bor Wer Neg Hielo
Formule: Bor Wer Neg Ji
Formule: Bor Wer Neg Evart

Ochrana před přesvědčením

Kouzelník zvýší kvalitu zbroje proti útočníkům se zvoleným přesvědčením. Cílové přesvědčení se volí při seslání kouzla. Kouzlo neprozradí přesvědčení protivníků (kouzelník je ale může na základě dalšího boje odhadnout).

Formule: Bor Van Xoth Kel

4-kruh
Ochrana před šípy

Vytvoří magický štít, chránící před malými projektily.

Formule: Bor Ji Matt Neg

Ostatni
0-kruh
Osobní Runa

Kouzelník zapíše své jméno na předmět. Předmět MUSÍ být v jeho batohu.
Jméno není vidět, dokud se nepoužije kouzlo "Čtení osobních run". Jméno je možno smazat pomocí kouzla "Smaž".

Formule: Bor Asm

Magický Podpis

Kouzelník očaruje předmět. Při odcizení předmětu se kouzlo probudí, a označí předmět Osobní runou (jménem) vlastníka.

Formule: Bor Ow Asm

Světlo

Vyčaruje světlo okolo postavy. Světlo má sílu jedné pochodně.

Formule: Bor Um

Čtení Osobních Run

Kouzlo zobrazí na 1 minutu jméno, vepsané na předmět pomocí kouzel "Osobní runa" nebo "Magický podpis".

Formule: Bor Fal Asm

Zápalka

Kouzelník vyvolá paprsek ohně, kterým zasáhne cíl.

Formule: Igni Pyro

Paprsek chladu

Kouzelník vyvolá paprsek chladu, kterým zasáhne cíl.

Formule: Igni Hielo

Hadí zub

Kouzelník vyvolá paprsek kyseliny, kterým zasáhne cíl.

Formule: Igni Evart

Jiskra

Kouzelník vyvolá paprsek energie, kterým zasáhne cíl.

Formule: Igni Ji

Magický výboj

Kouzelník vyvolá paprsek magie, kterým zasáhne cíl.

Formule: Igni Van

1-kruh
Smaž

Kouzlo mazající kouzla "Osobní runa" a "Magický podpis".

Formule: Bor Neg Asm

Břichomluvectví

Kouzelníkovi je schopen vyslat svůj hlas, cizí hlas či podobný hlas tak, že vypadá jako by vycházel z jiného místa (z jiné postavy, sochy, zpoza dveří atd.).
(Po seslání kouzla se zacílí místo. Následující napsaná věta bude umístěna na toto místo.)

Formule: Kel Dom

2-kruh
Drž dveře

Kouzlo po určitou dobu drží uzavřené dveře. Kouzelník se musí soustředit (nesmí seslat jiné kouzlo) a nesmí se vzdálit od dveří (dosah kouzla). Kouzlo se zruší i pokud kouzelník obdrží jakékoliv zranění.

Formule: Igni Neg Hielo Gatra

Šeptající vítr

Kouzlo využitelné pouze v tandemu s kouzlem Naslouchadlo. Pokud je Vítr zacílen na Naslouchadlo v Batohu, uslyší jeho zprávu všichni kolem ucha Naslouchadla.

Formule: Bor Ji Dom Igni

3-kruh
Otevři

Kouzlo se pokusí otevřít magicky zamčenou truhlu nebo dveře. Kouzlo neodstraňuje magický zámek - dveře/truhla se při uzavření opět uzamknou.

Formule: Igni Pyro Gatra

Pravý úder

Kouzelník má na jeden útok (ať se trefí nebo ne) vysoký bonus.

Formule: Asm Pyro Teo

Zruš kouzla

Dispell se pokusí zrušit kouzla na cílovém objektu / bytosti. Nelze vybrat na co Dispell bude a na co nebude účinkovat, zasažena jsou všechna kouzla.

4-kruh
Magický zámek

Magicky uzamkne dveře či truhlu. Pouze kouzelník který kouzlo seslal je pak schopen odemknout. Zámek je možné zrušit kouzlem „Otevři“, nebo dispellem.

Formule: Asm Neg Hielo Gatra
Odpovědět
#2
Skvely, neco podobnyho by se mohlo dal vyuzit, pokud to budes aktualizovat spolecne s novinkami na MW. Chvalim Smile.
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


Odpovědět
#3
Dik, no tak kym budem hrat tak to snad aj budem editovat Smile

ked pridem na to ako sa na tomto fore edituju prispevky...
Odpovědět
#4
Podle mě by jsi měl lepší si rozdělit kouzla podle hlavních slov moci na kouzla ji, van, evart, hielo, pyro. Z nich si vybrat dvě vlny které pojedeš, skillů můžeš mít na 100% až 5, ale vlny magie zvládneš dvě dokonale, nebo tři necelé.
Magnus- gnom
Draken- ork čáryfuk
Odpovědět
#5
(01.09.2009 v 11:08)Magnus napsal(a): Podle mě by jsi měl lepší si rozdělit kouzla podle hlavních slov moci na kouzla ji, van, evart, hielo, pyro. Z nich si vybrat dvě vlny které pojedeš, skillů můžeš mít na 100% až 5, ale vlny magie zvládneš dvě dokonale, nebo tři necelé.

5 na 100 % je teoretické. Počítá to s tím, že bys neměl žádný jiný bod mimo.
Odpovědět
#6
No prave ! a o toto mi islo...

Magia + Meditacia + 1.skola magie + 2.skola magie + 100 na rozdelenie do roznych skillov.

Takze ide o to, ze si treba vybrat 2 hlavne WoP + 2 skoly magie a takymto sposobom to skombinovat...a ja osobne som si vyberal kuzla podla toho akej skole sa chcem venovat ... takze preto som potreboval toto rozdelenie, lepsie sa mi v tom orientuje.
Odpovědět
#7
No ono je rozdil vlnova slova a druh magie...nektere vlnove slovo obsahne treba 3 druhy magie a nektere jen 1 druh. Naopak zase druh magie obsahne nekolik vlnovych slov. Ale lepsi vyber je skrze tyhle druhy, podle me. Rekla bych, ze v 1 druhu magie se vyskytuje mene vlnovych slov (v prumeru) nez ve vlnovych slovech druhu magie. Smile Proste se nejaky kouzla musi ozelet a WoP dobre propocitat.
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


Odpovědět
#8
nebylo by lepsi zpristupnovat vlnove slova podle vyse daneho skillu druhu magie?
je trosku divne kdyz nekrous nemuze mit vsechny kouzla ze skillu nekromancie.
apd. atd.
Odpovědět
#9
Mno proc by nekromancer nemohl mit vsechny kouzla z orkuhu nekromancie? Tohle jiste jde...a k tomu muze mit treba jeste astrologii a kus neceho jineho. Kazdopadne 100 nekro a vsechny slova na nekro kouzla mit urcite muze.
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


Odpovědět
#10
Jako zrovna nekromancie je co do WoP dost jednoduchý obor, všechny její kouzla totiž využívají vlnu evart.
Napadáš lidi od vidění a pak fnukáš na fóru. PŘIJMI ZODPOVĚDNOST ZA SVÉ ČINY! Kňouro.
Odpovědět
#11
jsem z toho trosku zmateny, ale me nevysly vsechny potrebne vlnove slov
Odpovědět
#12
Ze bys nemel skilly? WoP se delaji podle skillu a myslim ze i inty...nevim jestli podle lvl...ale nejaky vzorec na to je Smile
Marina - Žena všech povolání, hlavně ale GM
Corsah Tyrdlues - elfí řezbářka Sirae Cyredanea - ?bláznivá? šamanka
Zoe Locke - Velitelka družiny Sira Gerarda Stříbrokřídlého a důstojnice Cypronské městské hlídky


Odpovědět
#13
int + 75%magie + 25% meditace.. nebo tak nějak.. někde to fakt bylo
Odpovědět
#14
http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=112
Jsou tam ceny WoP, způsob jejich zdražování i vzorec síly vůle (zhruba uprostřed).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět
#15
SPELLBOOK

http://img97.imageshack.us/img97/2544/spellse.jpg

[Obrázky: spellse.jpg]
Odpovědět
#16
Já teda doufám, že se to po revizi ještě trochu rozhodí... jako že by třeba jedno kouzlo ovlivňovalo vícero skillů.
Takhle se mág profiluje jen na základě dvou vln, co nemůže používat.
Odpovědět
#17
Osobně si myslim, že vlny a školy by měly jít křížem proti sobě, v týhle (mimochodem krásný) tabulce je vidět jak pyro = skill evokace, van= skill povolávání, evart = skill nekromancie.
Pokud by šly školy a vlny křížem proti sobě, krásně by to oslabilo mága jako povolání, protože by ho to nutilo pro svou vlnu používat víc skillů a tak body mezi ně buď rozmělnit a tím se oslabit, nebo se specializovat na jednotlivou školu a investovat do toho, zvládnout více vln.
Myslím, že by to vedlo k větší diverzitě mágský populace na MW.
Člen klubu spokojených hráčů
Lidi by měli míň mluvit a víc poslouchat
Odpovědět
#18
Tak tuhle tabulku jsem si delal hlavne pro sebe, ale kdyz uz na ni videt ruzne souvislosti tak jsem ji sem postnul...

Ale abych reagoval na Colwyna a Beddyho...davejte bacha, protoze mag ma vzdy 2 hlavni vlny a ma k dispozici 5 skillu (na 100) ... z toho musi mit meditaci a magii, popripade ruzne jine, takze co ja vidim, je ze mu zustavaji tak maximalne 2 - 3 skilly ...

Myslim, ze stavajici rozdeleni je dobre ... protoze musite kombinovat 2 vlny a 2 - 3 skilly ... spis me zarazi nevyvazenost vln na jednotlivych urovnich (pyro na 4 urovni ma 2 kouzla, evart na 2 urovni 2 kouzla) ... ale to taky stejne muze mit svuj duvod ... nevim, nechtel jsem resit tohle ...

Ta tabulka je spis pro lepsi orientaci zacinajiciho maga, aby vedel jak co kombinovat ... tady je to krasne videt ... vybere si 2 sloupce a pak kouka na ktere kouzla se bude soustredit...
Odpovědět
#19
Největší problém mága je že si může kdykoliv přeházet WoP jak potřebuje. Až to zruším (během revize kouzel), bude hůř.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
Odpovědět



Skok na fórum: