12.07.2011 v 07:39
Dále, zruším CS3BaseWeapon a všechno, co je na ní nové, nacpu do BaseWeapon... nějaké námitky?
[RT] Whitey
|
12.07.2011 v 07:39
Dále, zruším CS3BaseWeapon a všechno, co je na ní nové, nacpu do BaseWeapon... nějaké námitky?
12.07.2011 v 15:23
Převod věcí z CS3BW na BW není problém.
Ta todo poznámka je tam kvůli tomu abych věci odlazené v CS2.5 nezapomněl přenést do CS3 - třída CS3Combat se stará o výpočty šance atd.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
12.07.2011 v 21:47
Ohledně postupu prací - už nemám žádné kompilační errory... předpokládám, že jsem tak v půlce
Dneska jsi na Mumble zase chyběl, probírali jsme co dál se světem... a nebyl, kdo by se k tomu vyjádřil Nehledě na to, že mám vždy takovou tu 5 vteřinovou otázku, na kterou bych okamžitě potřeboval znát odpověď. Takhle si musím odpovědět sám, stojí mne to zbytečně sil a hlavně času. Protože když něco ty víš, je to 1 minuta na odpověď, když to já musím zjistit, nebo rozhodnout dle svého nejlepšího vědomí a svědomí, je to 10 minut a navíc riziko chyby...
12.07.2011 v 22:11
Mám úplně stejný pocit když se probírám skripty, například teď systémem viditelnosti/neviditelnosti. Okomenotvat funkci je otázka chvilky, a stejně to nikde není. Kus textu a co to ušetří práce...
Ohledně skript máš mojí důvěru, co uděláš - dobře uděláš. (pokud ne tak se neboj že by jsme ti to nedali sežrat ) Ohledně Mumble neboj, třeba se časem odvážu. Mimochodem je to taky otázka času, ne jen nainstalovaného klienta. Přece nebudu čekat 24h u PC jestli něco nepotřebuješ... Pokud je to extra nutné, volej/piš na mobil.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
13.07.2011 v 08:31
Tak nikdo nechce 24h denně... navrhoval jsem 22:00 - 23:00 plus mínus...
... a jinde jsem vysvětloval důvody - čas Zkusil jsem chodit dříve, ale se Sharee je to prostě nereálné. Z jiného soudku: považuji za zbytečné IUsesRemaining na BaseWeapon, vzhledem k tomu, že využívá standardních HitPoints. Bylo by divné, kdyby šel nástroj použít na těžbu a ne na boj, nebo naopak A rád bych se večer pobavil na téma ZBYTEČNÉ vlastnosti. AosAttributes a podobné věci na BaseWeapon - budeme používat? Nebudeme? Tak si nainstaluj Mumble a buď tu večer, prosím Tímto si Tě objednávám
13.07.2011 v 10:16
Hmm Whitey na mumble ... dneska asi budu davat vetsi pozor. Vcera jsem nejak nedaval pozor ... pri bitve ve World of Tanks jsem spis vnimal kamose na Skype nez unavene znejiciho Gea
13.07.2011 v 16:06
Pokud se to nepoužívá tak to odstraň - stejně u 90% nepoužívaných věcí je nutná úprava a to to raději udělat od nuly.
IUsesRemaining bylo jakési počitadlo nezávislé na životech, minimálně u nářadí. Proč se to skriptovalo netuším, asi něco jako náboje hůlky apod. Proti odstranění nic nemám, většina se řeší klasicky opotřebením. 22:00 většinou chodím spát, nebo o tom minimálně uvažuji.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
13.07.2011 v 20:44
Tak nic, no... online Sokar, počkám do půl jedenácté a uvidím.
13.07.2011 v 21:30
Cekat muzes Nedockas se
14.07.2011 v 08:06
Jj, když server neběží, nedá se svítit
21.08.2011 v 18:58
Aby jste věděli že nesedím a nedrbu se na hlavě - třetí den skriptuju nového vendora. Dočkáte se mimo jiného možnosti prodeje různých verzí stejného itemu (barvičky, obarvené šaty apd.), správně fungujícího maxima u výkupu, oficiální verze truhel okolo vendora a možnosti pořádat dražby.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
21.08.2011 v 19:07
Chtelo by to v nabidkovem listu scrollbary za spoluprave MW klineta. Urcite 100x lepsi jak listovani po strankach
21.08.2011 v 19:18
Pokud je MW klient nějak umí...
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
21.08.2011 v 19:52
Rekl bych, ze neumi, ale tak bylo by to moc pekny, kdyz uz toho vendora predelavas od zakladu.
21.08.2011 v 19:55
Jinak, co třeba nějakou tu možnost BL, ideálně třeba i možnost nadefinovat si pár přístupových seznamů a zaškrtat, příslučníci kterých skupin mají k tomu kterému výrobku přístup.
22.08.2011 v 10:29
Scrollování by neměl být problém, zkusím během dneska dodělat podporu...
22.08.2011 v 11:08
Kdyz uz jednou toho vendora delas, tak by se hodilo aby se dalo zobrazit zda hrac splnuje u zbrani pozadavky/parametry. Kdyz da clovek zlatku za mec kterej neunese nebo je horsi nez ten co koupil za 200 stribrnejch tak to nepotesi
Inara, Kouzelník|Gwen, ledová princezna|Lisanna, tichý bard|Prune, kněžka Helmova|Taranel, stopař(†)|Tibauld, Velitel Armády(†)|Béda Trávníček, hobit neposeda(?)
22.08.2011 v 15:23
2sarja: Počítám s tím, informace o věcech bude přístupná formou toolboxu po najetí na název předmětu v seznamu.
2Geo: Nevím jakou máš představu o tom skrollování, já bych to viděl definice plochy gumpu + definice oblasti okna. Okno klienta by ukázalo výřez daný definicí okna, s posouváním v rozmezí plochy gumpu. Ta plocha gumpu by se případně mohla dopočítat sama, a definoval by se jen rozměr ořezového okna... Apropo, neví někdo o dobré stránce kde by byly popsané kompnenty gumpů? Dodnes nevím např. co je Alfa area.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
22.08.2011 v 16:19
Tak to bude super.
Btw nemel nahodou nejakou formu scrollovani i starej klient? viz.
Inara, Kouzelník|Gwen, ledová princezna|Lisanna, tichý bard|Prune, kněžka Helmova|Taranel, stopař(†)|Tibauld, Velitel Armády(†)|Béda Trávníček, hobit neposeda(?)
22.08.2011 v 16:32
Alpha je oblast s částečnou průhledností.
Původní klient měl vlastní sellbuy dialog, který nešel upravovat. Implementace scrollu bude jednoduchá, neboj. |
« Další starší | Další novější »
|