15.06.2014 v 10:52
Spíš dotáhnout ty opravdu klíčový věci a formálně zrušit statut Bety a udělat promo..
Pokec k Cechu Bratrstvo
|
15.06.2014 v 10:52
Spíš dotáhnout ty opravdu klíčový věci a formálně zrušit statut Bety a udělat promo..
15.06.2014 v 10:55
(15.06.2014 v 10:52)Stig napsal(a): Spíš dotáhnout ty opravdu klíčový věci a formálně zrušit statut Bety a udělat promo.. to by bylo super no Klidně bych se nebál obepsat pár fajnšmekr stránek s hrama, pro malé interview(přeci jen ultima je teď na steamu greelightu, tak třeba se nějaký český retro hráči po tom přeci jen podívají).
15.06.2014 v 19:05
napiste na vyvesku endoru tam se to ted rozpada a je tam potencionalnich 80 hracu treba nabidnete jim kvalitni shard.Edwin
15.06.2014 v 20:47
To by bylo jako nabídnout vegetariánovi kuřecí křidýlka 8-)
15.06.2014 v 21:39
Nerad bych od konkurence tahal hráče jinam, nepřijde mi to fér.
Zvláště pokud nemáme "kvalitní shard" který by jsme mohli nabídnout. Práce RT (včetně mě) je sporadická, většinou nesystémová (každý na svém písečku bez ucelené souvislosti), bohužel těžko někoho k něčemu nutit když je tu lákavější alternativa dělat cokoliv jiného než MW. Obávám se že dotažení "klíčových věcí" je v současné sestavě (a aktivitě) na stejně dlouhou dobu jakou tomu už věnujeme. Je toho hromada, většinou stojící na nezáživném testování&balancování do kterého se nikomu nechce. Do práce na zbrojích se musím nutit, ale vracím se k ní hned po dokončení dlouho slíbené úpravy bylinkaření. Na tom se mi pracuje líp, mám odezvu od lidí kteří ho provozují a jsou schopni říct co a jak je hratelné. Jinak slintám blahem nad tím že Stig začal skriptovat a hlavně sestavovat patche od RadstaRa, protože jinak to tu můžeme zavřít hned.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
15.06.2014 v 21:41
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 15.06.2014 v 21:42 od Gorthaur the Cruel.)
ok
15.06.2014 v 21:44
Poď místo toho hrát. Místo +80 budeme mít alespoň +1
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
15.06.2014 v 22:07
15.06.2014 v 23:22
(15.06.2014 v 21:39)Whitey napsal(a): Obávám se že dotažení "klíčových věcí" je v současné sestavě (a aktivitě) na stejně dlouhou dobu jakou tomu už věnujeme. Je toho hromada, většinou stojící na nezáživném testování&balancování do kterého se nikomu nechce. Do práce na zbrojích se musím nutit, ale vracím se k ní hned po dokončení dlouho slíbené úpravy bylinkaření. Na tom se mi pracuje líp, mám odezvu od lidí kteří ho provozují a jsou schopni říct co a jak je hratelné.Tady je problém, že hrabat se ve věcech jako třeba souboják je jednak nevděčný co se týče zpětný vazby (myslím, že vždycky někdo bude nadávat, i kdyby to prostě jen byl člověk co si udělal úplně dementní build) a druhak to zvládneš jenom Ty.. ale když by se to dotáhlo, je to jádro. Pak už bude z velký části hotovo (resp. na další věci lze nasadit podstatně "méně (jinak) kvalifikovanou" sílu ). Věci jako nerfovat mágovi kouzla, snižovat dmg nebo bonusy a takovýhle předělávky zvládnu klidně i já, ale tyhle složitosti, to je příliš.
16.06.2014 v 08:14
Možno to bude znieť divne, ale chodím po Slovensku a hladám ludí schopných RP za Drow tu na MW
Bohužial väčšina ludí v mojom okolí nemá čas na dlhodobo sa vinúce RP alebo online RPG. (15.06.2014 v 21:39)Whitey napsal(a): Nerad bych od konkurence tahal hráče jinam, nepřijde mi to fér.Tak whitey ty jsi byl vždycky celkem putníčkář Takže věřím, že souboják bude dost sofistikovanej, což je samozřejmě ohromné plus pro lidi co do toho vidí, ale ve výsledku hráč jen uvidí jaký dá damage nebo jaké naopak dostane zranění.... Jednoduše za mě řečeno, nidko to nedocení a pokud byste chtěli do ostré, co zkusit nějaký vážně "jednoduchý?" kde 1 a 1 budou dvě a ne za podmínek x, y, z, jestliže A, b, c atd. ale zase zároveň hoodně moc by se mi líbila zbroj s různými resity průrazu zohledňující typ zbraně DD např. sekera do plátů +0, do kroužkovky +2 do kožené +3 Meč do kroužkoky -2 atd. pláty +1 atd. atd. a nebo to úplně zjednodušit na damage a resisty+ skilly a dovednosti a pak zahájit ostrou a pak teprve dělat sofistikovaný bojový systém, který v tvém podání bude určitě pecka. jinak proč neodměnit hráče za testování? dlouhodobé testery, případně odměny itemy sošky atd. za nějaké testy? Nebo udělat bodový systém za testování 5b udělat pak eventy jenom pro tyhle hráče, kteří třeba budou mít 50 bodů, nebo přímo dungeon na tiket(hráč za testování dostane lístek a může si pak jít solo dungeon atd.)
Jestli se budou vymýšlet takové voloviny, tak to bude trvat opravdu dalších několik let. Nechci znít drze, ale co se na to msoubojáku teda dělá od začátku bety 2 když to pořád není ani zdaleka dodělané?
Mě přišlo, že na začátku bety 2 to fungovalo uplně v pohodě a pak najednou se něco po.. a stálo to uplně za ... a momentalní stav teda neznám.
It's good to be bad.
Karlos Strench - Elf, hraničář
16.06.2014 v 19:47
Jo Segoves. Na toho taky rád vzpomínám, jak mě po mém uplně prvním setkání s UO vzal, tehdy ještě jako trapslíka Jana Mandragoru (do teďka nevim, jak mě to jméno napadlo ), vzal pod ochraná křídla Bratrstva. Jak jsem se snažil pod záměřem špiclování pro Bratrstvo, vstoupit do komunity trpaslíků. A pak taky ty bitky Orkové vs Bratrstvo, který prožíval a řešil celej shard. Kdy jsem za Urkena bral jako největšího rivala Karlose a k smrti ho nenáviděl. Jo to byly časy, skoro až mi slza ukápne...
16.06.2014 v 19:52
Jojo, nejlepší na tom bylo, že ten hejt nebyl čistě RP, ale fakt osobní Já takhle k smrti nenaviděl více lidí , no proto občas padaly i ty bany na chat mandragoru si samozřejmě pamatuju, jak jsi nám přispěl několik zlatek na náš první maličký pronájem domečku pro Bratrstvo poblíž Arcana - kam jsme před jeho dveře vždy vyhazovali veškerý nepotřebný bordel a Mir se vztekal, kdo to tam pořád hází
Jojo bitky Bratrstvo vs Orci + SARA TINOR ...a jak to bylo dál už nevím, to prožíval opravdu celý shard nejlepší herní časy
It's good to be bad.
Karlos Strench - Elf, hraničář (16.06.2014 v 19:52)Kara napsal(a): Jojo, nejlepší na tom bylo, že ten hejt nebyl čistě RP, ale fakt osobní Já takhle k smrti nenaviděl více lidí , no proto občas padaly i ty bany na chat mandragoru si samozřejmě pamatuju, jak jsi nám přispěl několik zlatek na náš první maličký pronájem domečku pro Bratrstvo poblíž Arcana - kam jsme před jeho dveře vždy vyhazovali veškerý nepotřebný bordel a Mir se vztekal, kdo to tam pořád hází jo to byla prdel XD "jdi vynést koš" jo jdu...*jde před dveře k arkanům, rozhazuje bordel* Na pak jak vyšel Mir a divil se D a my jen ty hlášky "Mágové a takový prasata" *kroutí hlavou* atd. XD asi nejzáhadnější postava pro mě byl Faust, trpoš, moc jsem ho nepotkával, ale vím, že jsme spolu nikdy konflikt neměli a vždycky jsme se dali do řeči a pak zase šli každej svou cestou ještě si pamatuju dobře Tibaulda, Járu kořínka a Horiana, ten byl taky dobrej
Jojo Horian, ale víc nás srala Rilwen co si pamatuju My byli levely 5 a Rilwen velka čarodějka s vyvolaným vlkem nás rozháněla
A celkově ten důvod války, kdy Kojak pochcal nějakou mrtvolu někoho ze Saary a Maya jako kněžka na něj zautočila a my ji pak pojeli okamžitě a dostala full loot no a od té doby už se to jen stupňovalo, až proti nám byl celý shard
It's good to be bad.
Karlos Strench - Elf, hraničář
16.06.2014 v 20:35
(16.06.2014 v 20:03)Kara napsal(a): Jojo Horian, ale víc nás srala Rilwen co si pamatuju My byli levely 5 a Rilwen velka čarodějka s vyvolaným vlkem nás rozháněla nakonec se nám ty bitky s Mayou vyplatili(jinak srdečně zdravím Hafe! ), protože když pak Kristian přišel aby se elfové připojili v tažení proti bratrstvu a orkům na náš srub, tak je poslali k šípku a jako důvod uváděli tohle že prej jim tenkrát taky proti nám nempomohli
17.06.2014 v 07:32
Najhlúpejší nápad na Manawydane? Napadnúť mága čo si v lese zbiera ženšen
Mágovi zredukovali niektoré spelly, ale i tak si myslím že najpreboostlejší je klerik. (17.06.2014 v 07:32)Mir napsal(a): Najhlúpejší nápad na Manawydane? Napadnúť mága čo si v lese zbiera ženšen Obecně platilo, že napadnou mága je vždycky blbost Hele mire nesepsal by jsi kapitolu maga pro wiki? Ty jsi přeci jen majstr v oboru edit: ach teď jsem si vzpomněl na ty krásné bitky s orkama v dungech, když jsme na sebe narazili DD |
« Další starší | Další novější »
|