12.06.2014 v 20:40
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Kytky jsou dohrabané (viz. jinde, bylo restartováno).
Ve zbytkovém čase se hrabu ve zbrojích. Pracuju na vytvoření gumpu. Nesnáším dělání gumpů.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
13.09.2014 v 17:06
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Nedokáži se dokopat k žádné činnosti. Začínám alespoň procházet a řešit bugy na Mantisu, snad mě to k něčemu namotivuje.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
25.12.2014 v 21:36
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
A umí tohle vaše boty?
SVN 2880,
bylo restartováno.
Po restartu prosím GM o testy, zda takové multiboty správně fungují v kombinaci s kouzly apod.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
26.12.2014 v 10:23
Hodnocení:
453
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Zkusil jsem enchantnout rukavice +9 znalost zvěře a ochočování, dávají mi jen znalost zvěře, jinak dělalo se něco se zbraněmi? mám ted najednou o sekundu pomalejší útok u Píky a Bardychy
26.12.2014 v 11:17
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Vypočtený čas útoku se násobil 0.75, já to teď při oddělování script zřejmě zrušil.
Vrátím to tam pro cs3 zatím zpátky.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
26.12.2014 v 11:51
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Udělal jsi ty rukavice správně? Co se psalo v jejich popisu? Dělal jsi je bednou/spawnerem, nebo jinak?
"typitemu:E=Skill Animals 9 Taming 9"
Já ať testuju jak testuju tak to funguje.
Jediný problém na který jsem narazil (a který je hádám obecný všem itemům/kouzlům) je že nasazení dvou itemů např. síla +5 zvedne sílu o 5 (správně, nesčítá se stejný zdroj), ale po sundání jednoho z itemů se to zruší i když je druhý nasazený. Na opravu toho se bude muset upravit systém aury. Na tom už dlouho uvažuju, ale teď mám rozdělané dva projekty od kterých nechci odskakovat, nebo to zas nikdy nebude (Dynamické efekty nápojů a CS4).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
26.12.2014 v 13:45
Hodnocení:
453
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
ty rukavice jsem enchantoval pomocí [enchant skill Taming 9 and [enchant skill Animals 9, tedy přes bednu ne, jinak co se týče zbraní tak kromě pomalejšího utoku je ten utok taky silnější a asi i přesnější dmg se celkem zvedl, zkusím to přes tu bednu ještě
26.12.2014 v 19:37
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
To sčítání hodnot už jsem opravil (SVN 2883, bylo restartováno).
Ten příkaz musíš formulovat dohromady, tj. "[enchant skill Taming 9 Animals 9".
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
10.01.2015 v 14:55
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Peru se s překopáním systému efektů (Aury) na něco použitelnějšího.
Minimálně 14 dní teď nebudu schopen zkompilovat skripta, nebo je odeslat - změna je dost rozsáhlá, zasahuje hodně oblastí.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
10.01.2015 v 22:08
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Ty vole, to sem si ukousnul sousto.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
10.01.2015 v 23:18
Hodnocení:
326
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Drzim palce. Neni nic horsiho nez neco prepisovat.
11.01.2015 v 00:52
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Je to páté přes deváté, BodyEffect (vliv na staty) si hraje s halucinacema a zmatením u NPC (kouzlo Šílenství), každý ten efekt startuje jinak a je poskládaný ještě jinak, do toho tuna interfaců které se jednou použijou a jindy se na ně kašle... jinak řečeno, dělalo to víc lidí najednou, bez patřičné koordinace.
Takže to ve finále ani tak nepřepisuju, jako píšu nové. Bude to celistvý modul, a vše se bude číst z něj.
Když se budou zjišťovat staty postavy (síla, obratnost, inteligence), tak se nebudou prohledávat efekty v auře a zjišťovat jestli některý z nich nemá na něco vliv, ale osloví se modul SOE (sum of effects) a jednoduše se ho dotážeš na StrBonus, DexBonus a IntBonus. To samé pro skilly atd., prostě to obslouží co je potřeba a vyplivne to hotové výsledky.
Akorát že to znamená zjišťovat co v auře co dělalo, zkusmo do toho strčit a doufat že ti na druhý straně něco neupadne. A pak podle toho napsat nový skripta, který budou dělat to samé, ale lépe a s novými funkcemi (případně starými, které ale nebyly nikdy zprovozněné).
PS: Mám radost že jsem nejdřív dokončil ty dynamické efekty (definice nápojů v XML), aspoň po mě nezůstane zas něco nedotaženého. Navíc při práci na nich jsem se o těch současných efektech hodně přiučil, a částečně si to i ty změny aury vynutilo.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
11.01.2015 v 01:53
Hodnocení:
388
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Nevim jaky ma tenhle modul ma rozsah, ale naprosto s tebou soucitim, kdyz si vzpomenu na domaci ukoly na C# z tohodle semestru, kdy jsem mel delat konzolovy excel. Mame automaticky system na vyhodnocovani vysledku (zkompiluje, projede cca 10-15 vstupnimi testy a zkontroluje vysledky), me to neprochazelo 2 dny pred deadlinem na 2 testech a absolutne jsem netusil jak to opravit, takze jsem to nekolikrat prepisoval do uplne jiny struktury, ktery taky nefungovali a cca 3 hodiny pred deadlinem jsem dodelal reimplementaci toho mojeho prvniho navrhu a proslo to. Ja mel takovou radost, ze jsem malem spadl ze zidle
.
Tesim se, az budu mit v cervnu hotovou skolu (po statnicich na Bc. doufam), ze konecne budu mit cas na veci, ktere chci delat. A to vcetne Manawydanu.
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
14.01.2015 v 16:46
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Konečně jsem skolil několik vývoj blokujících problémů ohledně efektů na postavě - například jak serializovat IEffectSource (interface parametrů zdroje efektu), které může být cokoliv.
Začínám dělat pokusy s efekty měnícím staty, dávajícím halucinaci, zmatení a míromilovnost (Peaceful). Pokud bude jádro běhat jak má, začnu převádět další efekty, tj. ty měnící skilly, dávající neviditelnost atd.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
17.01.2015 v 23:20
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Spousta práce na efektech.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
19.01.2015 v 22:26
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Ježiš to jsem si s těmi efekty naběhnul. Občas mě jen ta hromada napsaného kódu odrazuje od smazání a načteni původních dat ze SVN.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
20.01.2015 v 17:47
Hodnocení:
2 359
Mantis: 0
Vloženo do Mantisu 0-krát v 0 postech
Hlásím ztrátu práce cca za 1/2 hodiny. Je na návštěvě ségra s tím jejich malým rajbajzníkem. V necelém jeden a půl roce už umí zacházet s jedním tlačítkem na počítači
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.