05.09.2015 v 15:21
No, tohle nevim jak opravit
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
[RT] Whitey
|
05.09.2015 v 15:21
No, tohle nevim jak opravit
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
Ani mě se to teď shodit nepodařilo. Nicméně včera i dnes jsem po prvním nalogování taky dokázal normálně hrát víc, než hodinu, aniž bych zaznamenal nějaké obtíže a začalo to padat až po čase. Vypadá to dobře.
Jak říká jedno orčí rčení. "Gugha nagn urár nuguk na urár"
05.09.2015 v 15:30
Nevim jak to opravit. Bo nevim jak zjistit, kdy se zmenila kolekce a predelat to na while nebo for nejde, protoze to je nejakej divnej IPooledEnumerable, kterej nema neLINQovej .Count hmm
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
05.09.2015 v 15:37
Ok, mrknu na to.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
05.09.2015 v 15:46
Ta změna bude na řádku 1400. Teď jen přijít na to co se tam děje a jak to ošetřit.
Co jsi prováděl když to tu chybu hodilo?
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
05.09.2015 v 15:57
Mlatili jsme s Galranem na GM Greenu Iluziorniho Zabijaka, kterej na Galrana hodil Thanis. Galran mlatil furt a ja prestal a hodil prikaz [gm a crash
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
05.09.2015 v 16:29
To bude zas nějaké zacyklení, sakra.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
05.09.2015 v 19:11
Našel jsem zdroj problému té kolekce - mění ji totiž jiný thread. Pokusím se ošetřit.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
05.09.2015 v 19:43
Fuj
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
05.09.2015 v 20:14
Bug identified and squashed.
Tohle bylo zajímavější než obyčejný multi-threading. V místě kde se přepíná GM režim se ruší útoky na toho kdo vstupuje do GM režimu, aby NPC neběhali za neviditelným GM. Tam se do proměnné načte Map.GetMobilesInRange - to je IPooledEnumerable. Neptej se mě co to znamená přesně, pro mě je to debilní a naprosto idiotská forma seznamu, která se ovládá tak debilně jak je to jen možné, a na průsery je náchylná jak porcelán. Následně se načtený seznam zpracovává - a v průběhu zpracování je smazán Iluzorní zabiják, který na tebe ztratil kontakt. No jo, jenže to upraví ten seznam, protože IZ byl také v regionu a tedy i v tom seznamu.... a následuje pád. Nahradím seznam čerpaný z mapy pomocí kopie ve formě List<Mobile>, který se vytváří v mojí verzi - Map.GetListOfMobilesInRange. SVN 3743 a mělo by to být OK (bylo restartováno). Do té doby neskákat do GM režimu, pokud na vás útočí IZ. Chtěl bych poprosit někoho z RT o nastavení "PhantasmalKillerMobile" a "MordenkainsSword" skrz Bestiář - pozor, nejprve nutná úprava SVN 3744 (bylo restartováno). Tyto mobile využívají kouzla PhantasmalKillerSpell (4. kruh) a MordenkainsSwordSpell (7. kruh) pro vytváření svých efektů. jejich nastavení bylo skriptově skrz prvky které už nepoužíváme. U MordenkainsSword prosím pouze o nastavení patřičné zbraně, kterou by podle vás mělo kouzlo 4. kruhu zraňovat - nyní je to skriptově Dlouhý meč, to se automaticky zruší vytvořením kontextu v Bestiáři. U PhantasmalKillerMobile jde pouze o nastavení zbraně a zbroje. Pokud se budeme držet skript mělo by jít o ekvivalent 50% odolnosti zbraním (kroužky?) a zbraně s DMG 12-14. Opět nechám na vaší úvaze (a případných testech) o stanovení takové výbavy, aby to na 7. kruhu stálo za to. U obou NPC je úplně zbytečné nastavovat loot, staty, skilly, HP, staminu atd. - o to se starají jejich interní skripta (např. u PhantasmalKillerMobile, tj. Iluzorního zabijáka, se bojové skilly s taktikou a ještě pár věcmi nastavují podle Nekromancie kouzelníka. Stačí čistě vybavení (a u meče jen meč - má neviditelné tělo a nic jiného tam nemá co dělat).
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
05.09.2015 v 20:26
Výborně Holmesi :-D
05.09.2015 v 21:13
Já to nechci zakřiknout, ale podle statutu nám to od 16:19 nepadlo...
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
05.09.2015 v 21:16
05.09.2015 v 22:21
Hm, zas bez logu. Pokud se bude opakovat tak (zase) budu potřebovat pomoc. Teď nám to šlo pěkně, a ještě jsem při hledání chyby opravil pár drobností
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
05.09.2015 v 22:48
Chyba a restart v 22:17
Hrál jsem za Kněze (Boronel) a vůbec nebojoval. Na sobě obvyklé modlitby. Chyba a restart v 23:15 Hrál jsem za kněze, bojoval se slizem, nahozené modlitby… Po nalogování klasická chyba s batohem L Musí být někde zakopaný pes v těch modlitbách. Přes den jsem hrál většinou za jiné postavy a problémy žádné. Když se nemodlím, taky to nepadá.
05.09.2015 v 23:39
Tak nevím. Boronel nemá poslední dobou štěstí.
Cca kolem půlnoci jsem zabil krysu a skočil po mě helmita – zabil mě. Pořád do mě buší, umírám a nemohu se proměnit v ducha. Má mrtvola sama od sebe křičí AAAAaaaa. Za ducha jsem se přeměnil až v okamžiku, kdy klesla životní energe na minimum. Jako bonus vyhoštění od Helmitu. Tímto děkuji GM Biosek za ochotu a záchranu věcí v pozdní noční hodinu.
06.09.2015 v 00:01
Takze...
Trosku se snazim urychlit proces. Boronelovi jsem snizil Astrologii z 30 na 0, aby modlitby pro testovani netrvaly tak dlouho. Hodil jsem na nej [soe clear Ihned pote zacastil: [00:58:53] Boronel: Helme, ochran pred zbranemi [00:58:58] Boronel: Helme, žehnej mi ve tvém jménu a BAM spadlo. EHM... proc jako jedina modlitba 'ochran pred zbranemi' je v Prayer.xml s diakritikou a vsechny ostatni jsou bez diakritiky? grrrr SVN 3752: (bylo restartováno) Smazani diakritiky z jediny mantry modlitby, ktera ji mela. (ochran pred zbranemi) Edit: SVN 3754: (bylo restartováno) Modlitby: - Z PrayerFactory odstranena metoda, ktera se snazi odstranovat diakritiku a nahrazena InsensitiveInvariant.RemoveDiacritics Hele Whitey jeste me ted napadla dalsi vec co to mohla teoreticky zpusobit. Ja mam totiz dost casto ve scriptech diakritiku uplne rozsypanou. Mrkej treba, co jsem ted ostranil: Kód: private static string _sourceString = "ìšèøžýáíéúùïòó¾"; Edit2: Po mych upravach nalogovano s Boronelem, pozehnal a crash znova... GRR Edit3: SVN 3757: (bylo restartováno) Modlitby: - Pridano par debug hlasek do BlessPrayer - Predelana non-thread-safe kolekce v BlessPrayer na List (GetMobilesInRange => GetListOfMobilesInRange) Edit4: Fingers crossed, zatim se nepodarilo shodit. Btw je chybka ve hlaskach efektu: Replikace: 'Helme, posil svaly' 'Helme, vzpruz' pak dava hlasku => Citis se nahle slabsi a obratnejsi.. Tohle je spravne? pote jeste znova 'Helme, posil svaly' dava hlasku => Citis se nahle silnejsi a neohrabanejsi.. Oni se nejak vyrusujou 2 modlitby na rozdilny staty? Protoze jedno pridava STR a druhy DEX bug1417 Dale modlitba ShieldOfFaithPrayer vytvori stit, ale pri sundani stitu zustava bufikona. (Asi taky potreba pridat OnRemove) bug1418 Dale pokud si vytvori pozehnane roucho z nejake jeho roby, umre a resne se opodal, tak tu robu ma rovnou po resu na sobe (daleko od svyho tela) A prej pri tomhle se mu vyrobil ten zdvojeny batoh prej. bug1419 Dale by bylo asi rozumny pri smrti odebrat vsechny efekty, protoze napr 'posved ciny me', kdyz vyprsi a clovek je mrtvej, tak ho to zabije jeste jednou za ducha (napise mu to 'nahle zeslabeni tebou otraslo') a chodi v duchovi pomalu jako za hrace..
Democritus would say about his atomos proposal "I TOLD YOU SO" like 2400 years ago!
06.09.2015 v 10:25
Bezva práce. Některé bugy už jsem si na Mantisu převzal na sebe a rovnou je vyřeším.
Na hlášky se podívám.
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.
06.09.2015 v 10:47
V 11:35 chyba spojení
S knězem u pavouku. Klasické modlitby na sobě. Bezprostředně před pádem však nic nesesíláno. Poslední hláška co jsem zaregistroval byla "hráč byl vyhozen z party". asi helmův posel. Po pádu pak nalogování do úprázdného batohu v kterem byla roba (shozená po očarování rouchem). Další login pak do batohu s ostatníma věcmi, ne však v mém batohu. V dungu se mnou byl ještě jeden řemeslník co kuchal mrtvoly
06.09.2015 v 11:18
Použil jsem na [viewequip, měl tam dva batohy:
1: Pravý. RootParent=(M) 0x3BED "Boronel" , Layer=Backpack , Map=Manawydan 2: Falešný. RootParent=(M) 0x3BED "Boronel" , Layer=Backpack , Map=Manawydan Zdá se, že se mu vytvoří nový batoh, který nějak přepíše ten původní. |
« Další starší | Další novější »
|