(23.04.2017 v 15:43)Glum007 napsal(a): Pokusím se o subjektivní pohled na věc. Předem podotýkám, že nevidím do zákulisí a neznám všechny detaily. Prostě sdělení, jak to na mne z pohledu hráče (který rovněž snad něco málo odehrál) celé působí.hodnota 80 by rozhodně kolem 8 levelu reálná nebyla, stoupající náklady na bod dovednosti by byly zachovány. Reálně kdyby byl stropo odemknut tak je to kolem 55 %(v současnosti 47 zamknutých stropem) Tudíž bej tebou ještě jednou to přehodnotím, protože vycházíš z mylné představy. Přínos není sporný, ale jasný a patrný snad. Dokážeš dát na jednu misku klady a zápory.
Ano, to omezení skillu dle LV postavy mě vysloveně štve. Přesto jeho případné zrušení nemohu podpořit. Přes nesporné nevýhody má právě toto omezení nezastupitelný smysl a význam, který nemusí být na první pohled patrný.
Asi jsem zrovna ten hráč, kterého představa někoho s medvědem na 15 LV spíše děsí.
Případné zrušení omezení mi připadá spíše jako nekoncepční obcházení jiných zásadnějších problémů, které je třeba řešit.
Souhlasím s tím, že začátky pro nováčky jsou těžké až flustrující. Souhlasím s tím, že by měla být představa GM o času potřebném na vytrénování postavy na použitelnou úroveň (nezaměňovat s mistrovskou dovedností). Přesto si nemyslím, že by zrušení omezení skillu bylo v konečném důsledku z dlouhodobého hlediska přínosem.
Mágové budou silná kouzla fízovat. Lepšího peta na nízkém LV neudržíš. Perky jsou pak nezbytné u zbrojí a většiny lepších návodů. Takže výhoda by byla pravděpodobně především u zbraňových a trénovatelných skillu.
Skill na 100 by šel dosáhnout na cca 14 LV. Nicméně hodnota 80 by byla reálná již kolem 8 LV.
Bez hlubší analýzy jsem proti zrušení stropu dovedností. Rizika jsou příliš velká a přínos přinejmenším sporný.
Návrh na systémovou změnu levelování - pragmatické řešení.
|
|
« Další starší | Další novější »
|