12.02.2023 v 10:09
(11.02.2023 v 17:35)Whitey napsal(a): Hodím sem myšlenkový postup který mě k nim dovedl:
Jde parta do dungu, na závěr bedna nebo boss s respawnem 1x/24h a mimo jiné šance 20% na některou vzácnou surovinu.
(pohrával jsem si s myšlenkou na lektvar +10%XP, takže surovina na něj)
Je lepší přijít a zjistit "zase tu není" (šance 20% nepadla), nebo "Starý pytel" je tu, doufám že z něj vypadne?
(Starý pytel = lootbox s 20% šancí na tu surovinu, 80% na nějakou obyčejnou).
V obou případech je stejný výsledek (šance 20% jednou denně), ale v tom druhém případě je hmatatelnější výsledek, vím že se to dnes respawnovalo (protože pytel tu je).
Jsem pro na tu vzácnou surovinu (různé top ingoty), s tou 20% šancí na vzácnější a 80% obyčejnou.
Za mě bych lektvar na expy nedělal, pokud bychom měli možnost nějak ovlivnit expy, zaměřil bych spíše na vlastnictví domů.
->Nyní tu nemají zlaťáky/stříbrňáky skoro žádnou hodnotu, a s tím je spojené vlastnictví domu, které je v podstatě jen větší a prostornější skladiště.
Využil bych proto vlastnění domu k tomu, aby to zvedalo určitý bonus, třeba k těm expům za přespání v domě (8 reálných hodin).
Hráče to tak motivuje ke koupi domu (utrácení peněz) a tím získají bonus do expů. (nebo jakýkoliv jiný bonus do nějaké dovednosti).
Něco jako ve skyrimu, když se hráč vyspí ve své vlastní posteli dostane 10% expů navíc po dobu xx hodin.