Hodnocení tématu:
  • 1 Hlas(ů) - 5 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Automatické AFK vs. AFK kontrola
#8
(05.07.2009 v 14:13)Sairon napsal(a): A když už jsem se hned nalogoval a Tobě to přišlo divné, proč jsi na to nějak nezareagoval, neoznámil mi můj prohřešek nebo nedal případně prostor na vysvětlení? To by mi přišlo docela férové. Ve hře jsem se to prostě nijak nedozvěděl a myslím si, že si každý nekontroluje denně prohřešky na webu, jestli zrovna něco neprovedl.
Delal jsem to tak, jak je to tady zvykem. Vsichni hraci mi doposud zareagovali do peti sekund, coz je asi tak maximum, pokud u toho clovek sedi. Podminky jsou pro vsechny stejne, ja po nikom vysvetleni chtit nebudu, proste bud zareagujes do 90 sekund, nebo ne. Nema cenu se kazdeho vyptavat, protoze ani rozumne vysvetleni by na tom faktu nic nezmenilo (nechci se dostat do situace, kdy nekomu prominu trest jen na zaklade mych subjektivnich dojmu, protoze bych pak snadno a pravem mohl byt obvinen z toho, ze nekomu nadrzuju, nekoho sem nevyslechl, nekomu duveruju min a nekomu vic). Taktez jsou zcela zbytecne reakce hracu ve stylu "myslite si, ze sem afk, kdyz vyrabim ruzne druhy vyrobku?" - ja si totiz nic nemyslim, proste skocim na hrace a pokud nevykonava cinnost, kterou mohu jasne identifikovat jako nemoznou provadet afk, tak hodim kontrolu a tim to hasne. Muj nazor na to, co zrovna dela, o koho se jedna a jestli je technicky mozne to provadet afk neni vubec dulezity (diky tomu je mozne ty kontroly povazovat za objektivni a nezaujate). Na DP sem zazival kontroly stylem poisonfield beze slova a pokud stihnes vylezt, dostanes cure, pokud ne, si mrtev, prijdes o veci, presun do vezeni.
(05.07.2009 v 14:13)Sairon napsal(a): Nějak pořádně nechápu význam té argumentace, že budou AFK kontroly nemožné - je snad jedno, jestli se hráč hýbe každou minutu nebo každých pět minut - jde o to, jestli je schopen zareagovat na gump, což přes Razor vyřešit nejde.
Rozdil mezi tim, kdyz stojis minutu bez pohybu, zapne se ti afk, pohnes se makrem, nebo mezi tim, kdyz stojis pet minut bez pohybu je v tom, ze sance postihnout petiminutove stani je vetsi, taktez je takhle dlouhe stani mnohem vice napadne. Kdyz skacu po hracich a za tri minuty se k nekomu vratim a vidim, ze stoji stale na tom samem miste, tak je to pro me prinejmensim podivne, pokud nevykonava zadnou viditelnou cinnost. Diky soucasnemu nastaveni je mozne ty kontroly provadet rychle a efektivne, nemusim s jednou kontrolou travit pet minut a dalsich pet minut travit vysvetlovanim, proc byl pripadne uznany za afk.
Jak rikas, urcujici je pouze to, jestli prijde reakce na gump. Ja budu vzdy postupovat pouze podle momentalniho nastaveni a podle zvyklosti shardu. Myslim, ze momentalni nastaveni je vyhovujici a hracum, kteri sedi u pocitace nemuze nijak uskodit. Ja osobne, kdyz hraju, radsi dam prednost tomu zapnout si afk sam, vyridit si, co potrebuju (a to se tyce i jinych cinnosti, ktere vykonavam na pocitaci, takze teoreticky bych si nejakeho gumpu vsiml) a pak hrat treba hodinu v kuse, v klidu a nerusene.
Odpovědět



Příspěvky k tématu
Automatické AFK vs. AFK kontrola - od Sairon - 05.07.2009 v 11:03
RE: Automatické AFK vs. AFK kontrola - od Stig - 05.07.2009 v 17:57
RE: Automatické AFK vs. AFK kontrola - od Mir - 06.07.2009 v 21:35

Skok na fórum: