13.08.2009 v 15:43
(13.08.2009 v 14:37)Elerra napsal(a): V cem muze ovlivnit kratkodoby loot zucastnene spojence kteri tam nebyli v dobe k nemu doslo + pak dotycnej umrel? A jeste navic kteri se zapojili do boje proti pravidlum? Napr. postava Flamell ?Proti pravidlum to bude, az o tom my rozhodneme. Snazil sem se ti naznacit obecnou platnost, ktera je zde pro to, ze ne vzdy bude u vasich boju gm pritomno a i log ma svoje omezeni. Nejsnazsi je proste nepvp hrace nelootovat, tak hovori i pravidla. Je jen na gm, jestli bude ochota prihlednout k necemu dalsimu.
(13.08.2009 v 14:37)Elerra napsal(a): Navic opet znovu: pokud nekdo umre, uz by se delsi chvili do boje nemel zapojit=> jeho loot nema na spojence vliv.Takove nastaveni tu prozatim neni, cili vliv to ma.
(13.08.2009 v 14:37)Elerra napsal(a): Nebo si to mam predstavit tak, ze non pvp postava se schovava za svuj status, utoci vylozene vzdy prvni (protoze se naboosti vyvola summony a non pvp s tim nemuze nic delat) a klidne ze zalohy, a kdyz je zabita, tak vyuzije toho ze nelze ji lootnout, ozivi se, dojde sebere si veci, vypije si potion (behem ehoz nesmi byt znovu napadena), doplni si hp, a zapoji se znova do boje?Boj probihal v oblasti, kde je predsunute opevneni, nepvp hraci to pravem mohli pokladat za jasnou provokaci. Vy ste byli na povrchu za ucelem agrese, to si sam snad napsal ve svem topicu. Pravo nepvp postav zautocit je v tomto pripade prinejmensim sporne. Priste mohou byt potrestany pouze nepvp postavy, pokud to tak dane gm posoudi. Z nepvp postav byli potrestani ti, u kterych to bylo uznano jako zadouci. Znovu opakuji, ze do budoucna se chystaji zmeny, ktere to doufejme trochu zjednodusi a objasni.