27.06.2010 v 13:32
Boj o Cypronu v podobě v jaké byl navržen vyšuměl do ztracena. Snad byl na vině nezájem RT, snad špatně vymyšlený systém prestiže, snad řevnivost mezi hráči, to vám nepovím.
Rád bych prodiskutoval s hráči změnu systému BoC, tohle je základní nástin:
- systém BoC se změní na gildovní válku, spojenou s dobýváním území
- gilda bude moct na svém území napadat všechny protivníky, na území protivníka jen protivníka + toho kdo mu pomáhají
- dobytí území bude probíhat pomocí Záborových kolíků, které zaberou určité území kolem sebe
- kolíky bude nutno udržovat (investice do území - generované zakázky), z toho bude jistý zisk (investicí seker a pil do kolíku v lese udržíte kolík a získáte různé druhy dřeva)
- zabrané území půjde převzít instalací více kolíků než má soupeř, nebo dohodnutým soubojem
- velikost zabraného území nahradí současnou Prestiž (podle velikosti území bude vypadat sídlo gildy v Cyproně)
Rád bych prodiskutoval s hráči změnu systému BoC, tohle je základní nástin:
- systém BoC se změní na gildovní válku, spojenou s dobýváním území
- gilda bude moct na svém území napadat všechny protivníky, na území protivníka jen protivníka + toho kdo mu pomáhají
- dobytí území bude probíhat pomocí Záborových kolíků, které zaberou určité území kolem sebe
- kolíky bude nutno udržovat (investice do území - generované zakázky), z toho bude jistý zisk (investicí seker a pil do kolíku v lese udržíte kolík a získáte různé druhy dřeva)
- zabrané území půjde převzít instalací více kolíků než má soupeř, nebo dohodnutým soubojem
- velikost zabraného území nahradí současnou Prestiž (podle velikosti území bude vypadat sídlo gildy v Cyproně)
Nevěřte rase která se pořád usmívá. Něco s ní není v pořádku.