Mě to přijde moc ve "strategickým módu" nic osobního a žádný RP.
U Cyprony mi chybělo věrohodný pozadí a promyšlenější děj kde by do sebe jednotlivé události zapadali.
Vypíchnu několik věcí co mě kolem Cyprony nejvíc zarazili:
- to že GM postavili cechy proti sobě namísto aby je přiměli ke spolupráci a mohlo se zapracovat společně na ději (takhle si šli po krku, lidi na sebe byli naštvaný a vlastně se nic nedělo, protože byl kyždej nakrknutej nebo znechucenej)
- proč měla probůh Cyprona všechny brány zavalený?!?!? Jak by do města proudili zásoby? Ikdyb to měl být jen obří tábor zbojníků je nesmysl sám sebe uvěznit ve městě a odříznout se od dodávek zásob zvenčí - navíc my do vnitrozemí neměli přístup.
- množství zbojníků, orků, nemrtváků a válečníků bylo naprosto šílený - nedalo se mezi nima ani projít. Jak by se uživili? NIkde žádné sklady, zásoby nic -> naprostá nemožnost jiné akce než vybít spawny, upřednostnil bych např. průlom, zničit zásoby a stáhnout se. (větší pestrost v akcích)
- xkrát se Cyprona vytloukla do mrtě a za dva tři dny najednou zbojníci obsadili Osadu nebo podnikli výpad hluboko do Isharského území - kde se vzala taková síla a odhodlanost u vybitýho města? Nemluvě o personálních zdrojích.
- proč se stavěla tvrz uvnitř města??? proč se nepostavilo opevnění před branou města a město se tak neobléhalo a nezamezilo se výpadům na naší stranu?
Podle mě tomu chyběla větší než hrubá koncepce, alespoň já jí neviděl. Viděl jsem jen po sobě jsoucí bojové akce, které do sebe vzájemně ani moc nezapadali co se týče předešlých událostí.
Radši bych víc událostí při kterých se budou trousit dílčí informace (aby se mohla podniknout na jejich základě jiná akce třeba ni nemusela být bojová) a nebo budou mít určitý a hlavně faktický smysl v celkovém dění, než jednorázové hurá akce a za týden znova, jako by se předtím nic nestalo. Víc RP do toho.
Marina:
Mocenských bojů se neúčastní jen bojové cechy. Stejně tak se většinou bojové cechy nepletou do politiky
U Cyprony mi chybělo věrohodný pozadí a promyšlenější děj kde by do sebe jednotlivé události zapadali.
Vypíchnu několik věcí co mě kolem Cyprony nejvíc zarazili:
- to že GM postavili cechy proti sobě namísto aby je přiměli ke spolupráci a mohlo se zapracovat společně na ději (takhle si šli po krku, lidi na sebe byli naštvaný a vlastně se nic nedělo, protože byl kyždej nakrknutej nebo znechucenej)
- proč měla probůh Cyprona všechny brány zavalený?!?!? Jak by do města proudili zásoby? Ikdyb to měl být jen obří tábor zbojníků je nesmysl sám sebe uvěznit ve městě a odříznout se od dodávek zásob zvenčí - navíc my do vnitrozemí neměli přístup.
- množství zbojníků, orků, nemrtváků a válečníků bylo naprosto šílený - nedalo se mezi nima ani projít. Jak by se uživili? NIkde žádné sklady, zásoby nic -> naprostá nemožnost jiné akce než vybít spawny, upřednostnil bych např. průlom, zničit zásoby a stáhnout se. (větší pestrost v akcích)
- xkrát se Cyprona vytloukla do mrtě a za dva tři dny najednou zbojníci obsadili Osadu nebo podnikli výpad hluboko do Isharského území - kde se vzala taková síla a odhodlanost u vybitýho města? Nemluvě o personálních zdrojích.
- proč se stavěla tvrz uvnitř města??? proč se nepostavilo opevnění před branou města a město se tak neobléhalo a nezamezilo se výpadům na naší stranu?
Podle mě tomu chyběla větší než hrubá koncepce, alespoň já jí neviděl. Viděl jsem jen po sobě jsoucí bojové akce, které do sebe vzájemně ani moc nezapadali co se týče předešlých událostí.
Radši bych víc událostí při kterých se budou trousit dílčí informace (aby se mohla podniknout na jejich základě jiná akce třeba ni nemusela být bojová) a nebo budou mít určitý a hlavně faktický smysl v celkovém dění, než jednorázové hurá akce a za týden znova, jako by se předtím nic nestalo. Víc RP do toho.
Marina:
Mocenských bojů se neúčastní jen bojové cechy. Stejně tak se většinou bojové cechy nepletou do politiky
- To že mě nevidíš neznamená že tu nejsem -