27.06.2010 v 17:58
(27.06.2010 v 17:28)Marina napsal(a): Cyprona melo byt hracske mesto, kde by hraci ziskavali vliv. Bylo by prakticky nezavisle na krali a tak podobne. Jak ale rozdelit moc mezi hrace? Navrhuje se tu, ze se do toho ma jit spolecne...no jo, ale to pak bude takovej dalsi Ishar...
A to je právě ta politika. Za prvý, už po několikátý opakuju, že je podle mě nesmysl, aby se král vzdal území a s tichým souhlasem si nechal vedle sebe vyrůst novou hrozbu pro své území.
Proč by se mělo všechno řešit formou konfrontace toho kdo je nejlepší to dostane, trochu víc politiky a diplomacie do toho!!
Jako král jsem nejvyšším pánem nad pozemky a všechny pozemky mi patří!! Proto mám páky a moc přislíbit darování dekretů na pozemky nebo tituly, za věrnou službu koruně přislíbím po válce rozdat pozemky s větší nebo menší vazbou na korunu, spousta lidí by se spokojilo s přidělením titulu a menší nemovitosti za věrnou službu, atd. atd.
Nemluvě o tom, že by se tím otevřel další prostor pro další dějovou linii a to snaha vymanit Cypronu zpod vlivu koruny.
Když lidi poštvu proti sobě, nemůžu se pak divit, že nic nejde jak chci a lidi pak ztratí zájem, protože se to skoro vždy zvrtne do osobní roviny a nechuti logovat nebo se aktivněji zapojit.
Možností by bylo víc, problém je že se na to nekouká z pohledu jiných zúčastněných (krále) a v neposlední řadě to že se tu hraje opravdu na klišé hrdiny bez kterých se ve království nehne ani lístek na tom nejmenším stromku.
- To že mě nevidíš neznamená že tu nejsem -